Nyt ensimmäisen käyttökerran jälkeen on ajojälki mielestäni surkea.

Onko kyseessä satunnainen huono ajokerta, vai onko geelillä ja vaahdolla eroa ajojälkeen? Kumpaa arvon herrashomppulaiset (no miksei rouvasväkikin) käytätte?
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mulla ei näissä hommissa vaakakuppi niin paljoa kallistele. Vaikei vaahdoissa tai geeleissä eri valmistajien välillä varmaan kauheasti eroa ole (?), niin on se aika pieni summa mikä minulta kuluu itseni 'laittamiseen' vuodessa...Maza kirjoitti:Vaahdolla mennään. Onhan se (Gilletten) geeli erittäin mukavaa käyttää ja ihollekin varmasti parempaa. Mutta kaksinkertainen hinta verrattuna "kaupan omaan" partavaahtoon kallistaa vaakakupin vahvasti jälkimmäisen puolelle.
Höylässäni on kolme terää, se on vähintään tarpeeksi. Eikä se myöskään ole mikään vibraattorihöylä.
Viesti Kirjoittaja Riq »
Viesti Kirjoittaja HTL »
Selkein ero on se, että geelillä kone menee helpommin tukkoon.maxima kirjoitti:onko geelillä ja vaahdolla eroa ajojälkeen?
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Kyllä! Toinen purkki vasta menossa, mutta tosiaan Nivean geeli on hinta/laatu-suhteeltaan aivan ehdotonta tavaraa.jonesb kirjoitti:kandee ostaa semmosta nivea geeliä, helvetisti parempaa kuin gileten vastaava ja edukkaampaa, tai siis tämä on minun subjektiivisen tutkimuksen tulos.
Voisi joskus harrastaa itsehemmoittelua ja käydä ammattilaisella ajamassa parran.Aries kirjoitti:Tähän asti parasta tököttiä jolla olen naamani ajellut on American Crew:n partavaahto. Semmoista sudilla otettavaa tavaraa. Siihen vielä päälle saman valmistajan after shave. Ajo tapahtuu luonnollisesti partaveitsellä
Viesti Kirjoittaja Jone »
Olipa vallan hyvä tuo vanhempi "karvaketju"NeliX4 kirjoitti:http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=85862
Viesti Kirjoittaja villevee »
Haullahan tuo löyty, muttei käsitellyt kuitenkaan ihan samaa asiaa niin tein uuden.NeliX4 kirjoitti:http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=85862
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tuolla toisessa karvaketjussa puhuttiin toisenkin pään karvojen ajelusta. Jos siellä käyttää vettä, niin voiko siloin puhua vesiperän vetämisestä (höylällä)???Jonkkis kirjoitti:Vesi vanhin voitehista. Gilette 'täysille' ja vehtämään. Hyvin tulee 'verinen' jälki, niinku pitääki. \m/