Nokia E61i ja isync
Verkkoasiat, langattomat tukiasemat, mifit, mokkulat ja muut puhelimet
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Nokia E61i ja isync
Viesti Kirjoittaja kamina »
Ajattelin ostaa tuommoisen puhelimen, mutta google antaa aika vaihtelevia vastuksia yhteensopivuuteen. Jos jollain on tuo combo voitteko vahvistaa:
Kalenterin synkkaus toimii (julkiset ja yksityiset tapahtumat) ilman että joka kerta tulee duplikaatteja vanhoista.
Kontaktien synkkaus toimii
Kalenterin synkkaus toimii (julkiset ja yksityiset tapahtumat) ilman että joka kerta tulee duplikaatteja vanhoista.
Kontaktien synkkaus toimii
-
-
Viesti Kirjoittaja pahismörköläinen »
Minulla ei ole kyllä tuota nimenomaista puhelinta, vaan E90 joka on siis vastaavalla S60v3-alustalla varustettu. Ja ainakin tämä synkkautuu hyvin, ei ole tullut kertaakaan duplikaatteja tai muita ihmeellisyyksiä.
Ihan vinkkinä - netistä löytyy skriptit joilla voi automatisoida koko synkronoinnin esim. vuorokauden välein tapahtuvaksi bluetoothin kautta.
Ihan vinkkinä - netistä löytyy skriptit joilla voi automatisoida koko synkronoinnin esim. vuorokauden välein tapahtuvaksi bluetoothin kautta.
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja mtorma »
Alkuperäiseen kysymykseen voin myös kommentoida, että iSync toimii ihan hyvin E61i:n kanssa (kun hakee Nokian sivuilta pluginin), mutta Osoitekirjan ja E61i:n välinen yhteys ei toistaiseksi toimi ainakaan minulla, eli en voi lähettää SMS:iä. Olen laittanut Nokia Care:lle kysymystä tästä ja mikäli vastaus tulee joskus, niin tiedotan siitä tuolla toisessa säikeessä minkä aloitin kyseisen ongelman tiimoilta.
-
Viesti Kirjoittaja marco_x »
SMS ongelmakin ratkeaa ilmeisesti, novamedian 7€ pluginilla, hassua sinänsä ettei "noinkin pientä" ominaisuutta saisi muuten toimimaan... 
http://www.novamedia.de/e_pages/e_produ ... ddressbook

http://www.novamedia.de/e_pages/e_produ ... ddressbook
-
E61i ja iSync
Viesti Kirjoittaja SuBBe »
Hain Noksun sivuilta tuon E-sarjalaisen iSync pluginin, mutta kun yritin asentaa sen, ilmoitti kaveri, että ei onnistu asentaminen tälle taltiolle, koska muka koneen iSync ei ole viimeisin versio, joten käytä softapäivitystä päivittääksesi se.
Software update ei löydä päivitettävää ja en myöskään löytänyt käsin asennettavaa uudempaa iSyncia. Minulla on tällä hetkellä iSync 2.4.
Mikä avuksi?
Software update ei löydä päivitettävää ja en myöskään löytänyt käsin asennettavaa uudempaa iSyncia. Minulla on tällä hetkellä iSync 2.4.
Mikä avuksi?
Niin makaa kuin petaa...
-
Viesti Kirjoittaja pasisalminen »
http://www.macosxhints.com/article.php? ... 9135621170
Noilla ohjeilla olen itselleni laittanut toimimaan e61i mäkin kanssa. Kalenterin ja osoitekirjan synkkaus toimii ja voin myös käyttää puhelinta modeemina... bt:n kautta siis kaikki!
-pasi
Noilla ohjeilla olen itselleni laittanut toimimaan e61i mäkin kanssa. Kalenterin ja osoitekirjan synkkaus toimii ja voin myös käyttää puhelinta modeemina... bt:n kautta siis kaikki!
-pasi
-
Viesti Kirjoittaja SuBBe »
Kiitoksia!!pasisalminen kirjoitti:http://www.macosxhints.com/article.php? ... 9135621170
-pasi
Tämä auttoi vallan mainiosti, kun tein vielä tuon muutoksen koodiin eli vaihdoin E61i-2:sen E61i-1:seen
Niin makaa kuin petaa...
-
-
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka