Jone-51K kirjoitti:Tämmösen väsäsin ison bussin yläkertaan. Oli suoraan sanoen vähän helevetin iso duuni mutta nyt passaa matkata ja musisoida Ralli syntyy vaikka satamassa kuten tässä kuvassa. G5 on ulkona poterostaan tuossa kun piti kaapeleiden kanssa häslätä.
Siis hu0h! Sulla on V6:t ja vähän muutakin mukavaa... Miten nuo muuten soi? Monitorit olis ehkä ensi kesän puhteita, mutta en varmaan 6" isompaa saa mahtumaan, jos sitäkään. Bassontoisto noissa esim. 5" pelottaa, mutta kuulokeet kyllä on melkosen jykeväsoundiset alapäästä. Mikä on bussin käyttökohde yläkerran osalta?
MacBook Pro 15" & AMD Athlon 64 3500+, 1Gb, 750Gb, 8800GTS
Samsung 245B & LaCie 500Gb F.A. Porsche
iPod Video 30Gb & Sennheiser HD265 linear & PlayStation 3 40Gb
Mac.äräinen kirjoitti:
Siis hu0h! Sulla on V6:t ja vähän muutakin mukavaa... Miten nuo muuten soi? Monitorit olis ehkä ensi kesän puhteita, mutta en varmaan 6" isompaa saa mahtumaan, jos sitäkään. Bassontoisto noissa esim. 5" pelottaa, mutta kuulokeet kyllä on melkosen jykeväsoundiset alapäästä. Mikä on bussin käyttökohde yläkerran osalta?
Mun mielestä V6 ilman subia on "vajaa" äänikuvaltaan ja V8 vois olla ilman subia jo ok. Mulla on setissä V12 sub joka jatkaa siitä mihin yläkerran pöntöt stoppaa. Käy ehdottomasti koekuuntelemassa noita. Ne ei sovi kaikille koska kuulokuva on tosi raaka ja hmm.. kova, jopa ilkeä. Tosin tuossa on aika järeä setti ammattikäyttöön ja kotioloissa välttää pienempikin. Tai sitten hankkii ensin yläkerrat ja subin myöhemmin jos tuntuu siltä. Ja käyttökohde härvelille on "oma harrastushuone" ja sitten myös kaikki äänitaltioinnit klubikeikasta festariin noin työn kannalta.
Ri-B kirjoitti:No niin. Tulee avattua postaus tili tällekin foorumille.
Mulla on 19" viewsonicci ja A4 Intuos3
kakka halpis näyttö muuten tommonen viewsonic ja ruma.
jalusta on myös jostai ihan sieltä syvältä.
onneksi vaihdoin parempaan
Olen täsmälleen samaa mieltä. Tarkotus ois vaihtaa Cinema Displayyn, kunhan vaan on sopivasti ylimäärästä. Ja kunhan osaa päättää ottaako 23" vai riittääkö 20".
itsellä on 20" 1600x1200 resoluutiolla, sopiva ollut käyttööni. Ei liian pieni eikä iso.
tämmönen syvennys on tässä pöydässä, 22" saattais vielä mahtua.
Mac.äräinen kirjoitti:
Mun mielestä V6 ilman subia on "vajaa" äänikuvaltaan ja V8 vois olla ilman subia jo ok. Mulla on setissä V12 sub joka jatkaa siitä mihin yläkerran pöntöt stoppaa. Käy ehdottomasti koekuuntelemassa noita. Ne ei sovi kaikille koska kuulokuva on tosi raaka ja hmm.. kova, jopa ilkeä. Tosin tuossa on aika järeä setti ammattikäyttöön ja kotioloissa välttää pienempikin. Tai sitten hankkii ensin yläkerrat ja subin myöhemmin jos tuntuu siltä. Ja käyttökohde härvelille on "oma harrastushuone" ja sitten myös kaikki äänitaltioinnit klubikeikasta festariin noin työn kannalta.
Kiitosta vinkeistä, tai huomioista oikeastaan. Teet siis tilaustyönä nauhotushommia? Et tuota kenellekään mitään?
MacBook Pro 15" & AMD Athlon 64 3500+, 1Gb, 750Gb, 8800GTS
Samsung 245B & LaCie 500Gb F.A. Porsche
iPod Video 30Gb & Sennheiser HD265 linear & PlayStation 3 40Gb
Mac.äräinen kirjoitti:
Kiitosta vinkeistä, tai huomioista oikeastaan. Teet siis tilaustyönä nauhotushommia? Et tuota kenellekään mitään?
Olepa hyvä Oma korva kuitenkin viimekädessä on "se juttu"
Kyllä tässä tuotetaankin vähän kaikkea ja vähän kaikkialle. Kohta aukeaa sivut jossa kupletin juoni selviääpi. Se osoite ilmestyypi aikanaan signeeraukseen.
Jone-51K kirjoitti:Tämmösen väsäsin ison bussin yläkertaan. Oli suoraan sanoen vähän helevetin iso duuni mutta nyt passaa matkata ja musisoida [:D] Ralli syntyy vaikka satamassa kuten tässä kuvassa. G5 on ulkona poterostaan tuossa kun piti kaapeleiden kanssa häslätä.
Oho, oot saanu bussin valmiiksi! Pääsekö milloin kattelemaan?
Hankin itsekin noi V6:set 8040A:n kavereiksi, ei ollu huono ostos. :)
Macbook Pro 13", 17" | Powerbook G4 12" | iPhone 4 32GB, 4S 16GB | iPod Video 30GB | iPad 4th Gen. 16GB Cellular
groove kirjoitti:Mikä on tuo punainen tuoli ja mistä hankittu? Saako erilaisilla kuoseilla?
Tuoli on ostettu käytetyn tavaran liikkeestä Iisalmesta, joskus 6-7 vuotta sitten. Ei minkäänlaista tieto valmistajasta tai edes miltä vuosikymmeneltä olisi. Eikä kyllä ole kovin kehuttava työtuoli
Ikeassa taitaa olla aika lähelle vastaavan näköisiä tuoleja myynnissä.
RDLF:lle propsit taulusta. Tahtoo kans
"...I bought an iMac and mouse, an iPhone to go with my new spirit..."