Aijai....ei olis pitäny ottaa itse aikoinaan....mercury kirjoitti:hommasin myös ekaa kertaa elämässäni Visan itselleni. Mitähän siitä vielä seuraa...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ihan toiletista nostettu toi arvaus.....hauska avatar sulla muuten !MasBe kirjoitti:Ai se liitty sinne vaa sen takia, et pääsee kirjottelee tänne!amanita kirjoitti:Liityin Homppu-irkkiin.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Sieltähän tuo Pikku-Lassi noita nostelee.. Tosin tuossa pöntössä ollaan ihan vain sen takia, että kun kahvaa vetää, pyörii kivastiamanita kirjoitti:Ihan toiletista nostettu toi arvaus.....hauska avatar sulla muuten !MasBe kirjoitti:Ai se liitty sinne vaa sen takia, et pääsee kirjottelee tänne!amanita kirjoitti:Liityin Homppu-irkkiin.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Onneks olkoon ja tsemppiä inssisedän testiinrok kirjoitti:Kävin katsastusasemalla suorittamassa B-kortin teoriakokeen. Läpi meni niin että heilahti! 8)
Enää inssi, ja sitten pääsee vihdoin sompailemaan muun liikenteen sekaan.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Missäpäin liikut? että tiedän pysyä poissa liikenteestärok kirjoitti:Kävin katsastusasemalla suorittamassa B-kortin teoriakokeen. Läpi meni niin että heilahti! 8)
Enää inssi, ja sitten pääsee vihdoin sompailemaan muun liikenteen sekaan.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mä en saa unta tänä yönä! Kuva varpaiden välistä tursuavasta jättimäisestä kissanripulista syöpyi verkkokalvolleni.mercury kirjoitti:Astuin paljain jaloin jättimäiseen kissanripuliin.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
ÄÄÄÄÄH! Kiitti, mä olin just syömässä *tähän yrjömiö*Maza kirjoitti:Mä en saa unta tänä yönä! Kuva varpaiden välistä tursuavasta jättimäisestä kissanripulista syöpyi verkkokalvolleni.mercury kirjoitti:Astuin paljain jaloin jättimäiseen kissanripuliin.