M: Macbook varaosiksi, enää bluetooth jäljellä
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
-
M: Macbook varaosiksi, enää bluetooth jäljellä
Viesti Kirjoittaja kmikko »
Myynnissä olisi osia Macbook 2,0 GHz Core Duo koneesta, joka hajosi lattialle pudotessaan. Näyttö on rikki, kuoret on käyttökelvottomat, ei käynnisty. Osia voit kysellä ja tarjoilla voi vapaasti. Kaiken minkä myyn, myyn oletuksena toimivana, mutten lupaa kuitenkaan mitään. Eli ostotapa mielellään nouto niin voi kokeilla tavaran toimivuuden ja mahdollisesti toimimattoman tavaran palautus ja ostajan rahojen palautus helpompaa. Kone sijaitsee Helsingissä, Roihuvuoressa.
Kaikki paitsi näyttö, ulkokuoret ja kovalevy on myynnissä. Kaikkea osaa voi kysellä ja kaikkea järkevää voi tarjoilla.
mikko[TÄHÄNEIMITÄÄNPISTETTÄ]kytomaki[ÄT]gmail piste com
Vielä on bluetooth, muut myyty!
Kaikki paitsi näyttö, ulkokuoret ja kovalevy on myynnissä. Kaikkea osaa voi kysellä ja kaikkea järkevää voi tarjoilla.
mikko[TÄHÄNEIMITÄÄNPISTETTÄ]kytomaki[ÄT]gmail piste com
Vielä on bluetooth, muut myyty!
Viimeksi muokannut kmikko, 15.9.2007 klo 21.51. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
-
-
-
-
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
-
Viesti Kirjoittaja masiaro »
Mulla on sattunu pari kertaa että vakuutusyhtiö ei ottanut vastaan hajonnut digikamera (pudonnut) ja hajonnut läppäri (ukkos hajoitti). Joten sain pitää niitä, mutta möin kuitenkin varaosiksiRepe Ruutikallo kirjoitti:Kunnollista koti- tai laitevakuutusta kannattanee kaikkien jälleen kerran harkita vakavasti, jos sellaista ei ole.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Aika turha vakuutus. Olisit joko laajentanut tai vaihtanut yhtiötä.masiaro kirjoitti:Mulla on sattunu pari kertaa että vakuutusyhtiö ei ottanut vastaan hajonnut digikamera (pudonnut) ja hajonnut läppäri (ukkos hajoitti). Joten sain pitää niitä, mutta möin kuitenkin varaosiksiRepe Ruutikallo kirjoitti:Kunnollista koti- tai laitevakuutusta kannattanee kaikkien jälleen kerran harkita vakavasti, jos sellaista ei ole.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Eikun siis kyllä mä sain uuden (- 150e omavastuu) mutta vakuutusyhtiö ei kuitenkaan pyytänyt mua tuomaan rikkoutuneen laitteen heille.Repe Ruutikallo kirjoitti:Aika turha vakuutus. Olisit joko laajentanut tai vaihtanut yhtiötä.masiaro kirjoitti:Mulla on sattunu pari kertaa että vakuutusyhtiö ei ottanut vastaan hajonnut digikamera (pudonnut) ja hajonnut läppäri (ukkos hajoitti). Joten sain pitää niitä, mutta möin kuitenkin varaosiksiRepe Ruutikallo kirjoitti:Kunnollista koti- tai laitevakuutusta kannattanee kaikkien jälleen kerran harkita vakavasti, jos sellaista ei ole.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Haa, sama täällä.masiaro kirjoitti:PohjolaRepe Ruutikallo kirjoitti:Ahaa, että noin. Äkkiäkös siitä omavastuun verran tavaraa irtoaa. Ja enemmänkin jos hyvin sattuu. Ihan bueno vakuutus.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
-
Viesti Kirjoittaja Pbman »
Tapiolalla oli sama käytäntö kolme vuotta sitten kun TiBook sai hieman kyytiä. Eli rahat tilille ja vielä rahat titaanin myynnistä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Haa, sama täällä.masiaro kirjoitti:PohjolaRepe Ruutikallo kirjoitti:Ahaa, että noin. Äkkiäkös siitä omavastuun verran tavaraa irtoaa. Ja enemmänkin jos hyvin sattuu. Ihan bueno vakuutus.
Onko tarkkaa tietoa mitä tuolta on rikki?
-
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Paljonkos tollaset muistit kustantais? Uudet on 96€ Verkkokaupassa.
MacBook Pro 13" 4/750 GB + 6 HDD
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
-
Sanos muuta, voin suositella lämpimästi...Repe Ruutikallo kirjoitti:Kunnollista koti- tai laitevakuutusta kannattanee kaikkien jälleen kerran harkita vakavasti, jos sellaista ei ole.
Kyselyjä on tullut kiitettävästi, yritän niihin vastailla. Laittakaa mielellään jotain järkevää tarjousta, vaikea keksiä hintoja kaikille osille.
Laturi, muistit ja akku on alustavasti myyty
Viimeksi muokannut kmikko, 5.9.2007 klo 0.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Ai ehtiikö joku napata laturin mun nenän edest vai onko se alustavasti myyty mulle?kmikko kirjoitti:Sanos muuta, voin suositella lämpimästi...Repe Ruutikallo kirjoitti:Kunnollista koti- tai laitevakuutusta kannattanee kaikkien jälleen kerran harkita vakavasti, jos sellaista ei ole.
Kyselyjä on tullut kiitettävästi, yritän niihin vastailla. Laittakaa mielellään jotain järkevää tarjousta, vaikea keksiä hintoja kaikille osille. Laite on vielä yhtenä kappaleena, kokeilen huomenna mitä kaikkea siitä osaan purkaa ehjänä irti ja palaan sitten asiaan...
Laturi, muistit ja akku on alustavasti myyty

-
-
Viesti Kirjoittaja ATD »
tulikos mun priva tossa ysin aikaa aamulla perille?kmikko kirjoitti:Ei ehtiny, sullehan mä taisin soitella? Eli kenen kanssa on kaupoista sovittu, heille on tavara menossa.masiaro kirjoitti: Ai ehtiikö joku napata laturin mun nenän edest vai onko se alustavasti myyty mulle?
-
Ok. eli se meni jo. kertoisitko mikä hinnaksi olet asettanut se laturille? niin tulen fiksummaksi seuraavalla kerralla kun etsin se laturia.kmikko kirjoitti:Ei ehtiny, sullehan mä taisin soitella? Eli kenen kanssa on kaupoista sovittu, heille on tavara menossa.masiaro kirjoitti: Ai ehtiikö joku napata laturin mun nenän edest vai onko se alustavasti myyty mulle?
EDIT: entä se superdrive?

-
Noniin, mulla on nyt ongelmana, että kyselyjä on tullut todella paljon, etenkin superdrivesta. Mulla ei ole resursseja eikä aikaa alkaa huutokauppaamaan sitä sähköpostikeskusteluin, joten sopiiko, että tarjotaan tähän ketjuun ja 6.9. klo 24 mennessä eniten tarjonnut saa sen.
Olen sen verran paikkakuntarasisti, että myyn vain Helsingin Roihuvuoresta noutavalle, näin voimme jo paikanpäällä testata, toimiiko asema vai ei. Eli kone messiin, vaihdetaan ja kokeillaan.
Eli superdrivesta kiinnostuneet, huutokauppa tässä palstalla ylihuomiseen 6.9. klo 23 asti! Voit toki tarjota myös s-postitse, päivittelen sitten tilannetta tähän.
--> masiaro: Sori, myin laturin sille, jonka viestissä oli €-määräinen tarjous, noutolupaus ja puhelinnumero josta tavoittaa. Myyntihinnasta voi tuskin mitään yleistä tasoa päätellä, koska en edes tiedä uusien hintoja... muutama kymppi
e: Huutokauppa-aikaa vähän lisää, jotta nekin ehtii, jotka eivät huomispäivänä netissä roiku. Jottei nyt varmasti jää epäselväksi, tarkoituksena on, että ostaja maksaa tuotteen vasta kun on sen toimivaksi todennut.
Olen sen verran paikkakuntarasisti, että myyn vain Helsingin Roihuvuoresta noutavalle, näin voimme jo paikanpäällä testata, toimiiko asema vai ei. Eli kone messiin, vaihdetaan ja kokeillaan.
Eli superdrivesta kiinnostuneet, huutokauppa tässä palstalla ylihuomiseen 6.9. klo 23 asti! Voit toki tarjota myös s-postitse, päivittelen sitten tilannetta tähän.
--> masiaro: Sori, myin laturin sille, jonka viestissä oli €-määräinen tarjous, noutolupaus ja puhelinnumero josta tavoittaa. Myyntihinnasta voi tuskin mitään yleistä tasoa päätellä, koska en edes tiedä uusien hintoja... muutama kymppi
e: Huutokauppa-aikaa vähän lisää, jotta nekin ehtii, jotka eivät huomispäivänä netissä roiku. Jottei nyt varmasti jää epäselväksi, tarkoituksena on, että ostaja maksaa tuotteen vasta kun on sen toimivaksi todennut.
-
-
-
Tarkkaa tietoa ei ole muuta kuin näytön ja ulkokuorien osalta, ne on rikki. Epäilen kovalevyn olevan käynnistymättömyyden syy. Jotain eloa on kyllä, eli näytön taustavalo syttyy ja dvd-asema antaa elonmerkkejä, ei muuta.Pbman kirjoitti: Onko tarkkaa tietoa mitä tuolta on rikki?
Eli tietoa ei ole, täytyy vain kokeilla ostajan koneessa toimiiko osat or not.
-
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka