Erikseen kaupasta ostettu ns. täysversio (Retail, maksoi 129 eur) + kuponki. Eniten tarjoavalle, olisiko pohjahinta 60 e sopiva? Katson viestit keskiviikkoiltana (5.9) mennessä. Alkuperäinen laatikko löytyy myös, mutta mukana olleesta osx käyttöopasvihosta ajattelin olla luopumatta. Sijainti: Espoo (Tillinmäki tai Keilaniemi). Voin myös postittaa, kulut päälle.
Edit: tarjouksen tekijä petti tieten tahtoen sanansa.
Edit2: mokia sattuu - se on inhimillistä - asia on sovittu ja kaupat tehty
MYYTY: Tiikerin Retail-versio
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: Tiikerin Retail-versio
Viesti Kirjoittaja jri »
Viimeksi muokannut jri, 7.9.2007 klo 9.01. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja jri »
Hei. Tarjosit eniten tuosta Tiikeristä. Minne voin lähettää? Haluatko siihen boksin mukaan, on hyvä kuntoinen; voin toki halutessasi taitella sen auki litteäksikin jolloin tulee perille edullisemmin kirjekuoressa - tosin kokemuksesta tiedän että sen ryhti heikkenee kokoamisen jälkeen.
Veikkaan että tulee kirjeessä 1.40 e postimaksulla, joten kirjeen tapauksessa siis 61.40 e riittää.
T: Jari
Veikkaan että tulee kirjeessä 1.40 e postimaksulla, joten kirjeen tapauksessa siis 61.40 e riittää.
T: Jari
-
Viesti Kirjoittaja Leht1n »
Terve,
Olen tehnyt sinun viestiäsi odotellessa kauppaa toisen myyjän kanssa ja nyt on pieni dilemma, kun en tiedä kummalta ostaa. Hän ei ole kyllä vahvistanut vielä, että lähettää paketin minulle, mutta muuten kauppa on aika pitkälti sovittu. Onko ok sulle, jos ostan häneltä? Tämä on tietysti vähän noloa, mutta pakko pitää monta koukkua vedessä, kun ei koskaan tiedä mikä kauppa tärppää. Palaan vielä asiaan tässä ketjussa, kun tiedän asiasta lisää.
Tässä viestiketju, jonne toisen tarjouksen tein:
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=95192
t.Timo
Olen tehnyt sinun viestiäsi odotellessa kauppaa toisen myyjän kanssa ja nyt on pieni dilemma, kun en tiedä kummalta ostaa. Hän ei ole kyllä vahvistanut vielä, että lähettää paketin minulle, mutta muuten kauppa on aika pitkälti sovittu. Onko ok sulle, jos ostan häneltä? Tämä on tietysti vähän noloa, mutta pakko pitää monta koukkua vedessä, kun ei koskaan tiedä mikä kauppa tärppää. Palaan vielä asiaan tässä ketjussa, kun tiedän asiasta lisää.
Tässä viestiketju, jonne toisen tarjouksen tein:
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=95192
t.Timo
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jri, palautin otsikon, jotta se olisi informatiivinen.
Harmillinen juttu muutoin!
Harmillinen juttu muutoin!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja ProMac »
Alla oleva kommenttini on myös toisessa asiaan liittyvässä ketjussa http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?p=373228#373228
Tulipas tästä harmillinen sotku. Yleinen käytäntöhän kaupankäynnissä on se, että tarjoukset ovat sitovia. Kannattaa siis miettiä, onko fiksua tehdä useita tarjouksia päällekkäin. Jos kumpikin myyjä ilmoittaa hyväksyvänsä tarjouksen, voi yllättäen huomata omistavansa havittelemiaan tuotteita kaksin kappalein. Ainakin jos toimitaan reilun pelin sääntöjen mukaan. Vähintäänkin kohtuullista siis olisi tarjousta tehdessään kertoa, jos on tarjonnut vastaavasta tuotteesta myös muualle ja antaa varaus tyyliin "Olen tehnyt tällaisesta tuotteesta tarjouksen myös ketjuun (linkki). Tarjoukset ovat voimassa siihen asti, kun ensimmäinen niistä hyväksytään" Ja sitten ehdottomasti pitää kumpikin ketju ajan tasalla.
Tarjouksien sitovuudesta olisi ehkä hyvä laittaa maininta tuonne yleisohjeisiinkin (modet)
Keskustelin asiasta yyveellä Leht1nin kanssa, ja hän oli mielestäni aidosti pahoillaan sotkusta. Kyse lienee huolimattomuuden piikkiin laitettavasta vahingosta. Sanoin, että minun puolestani hän voi hyvin tehdä kaupat jri:n kanssa, kyllä tuo tiikeriboksi mun hyllyyn edelleen mahtuu. Ajattelin vaan, että uusinta käyttistä on helpompi kaupata kuin toiseksi uusinta (lokakuussa).
Jos jri on leppynyt, voitte edelleen mun puolestani tehdä kaupat. Toisaalta jos meni fiilikset, niin myyn kyllä minäkin. Reilua olisi ostaa siltä, kumpi on ensin ilmoittanut hyväksyvänsä tarjouksen, ja ilmoittaa toiselle myyjälle välittömästi.
Summa summarum: Ei täällä varmaan kenenkään tarkoitus ole tuottaa muille harmia ja mielipahaa. Mukavaa touhua tämän mac-präkäämisen pitäisi olla, ja porukan reilua ja fiksua. Eiköhän oteta opiksi.
- petteri
Tulipas tästä harmillinen sotku. Yleinen käytäntöhän kaupankäynnissä on se, että tarjoukset ovat sitovia. Kannattaa siis miettiä, onko fiksua tehdä useita tarjouksia päällekkäin. Jos kumpikin myyjä ilmoittaa hyväksyvänsä tarjouksen, voi yllättäen huomata omistavansa havittelemiaan tuotteita kaksin kappalein. Ainakin jos toimitaan reilun pelin sääntöjen mukaan. Vähintäänkin kohtuullista siis olisi tarjousta tehdessään kertoa, jos on tarjonnut vastaavasta tuotteesta myös muualle ja antaa varaus tyyliin "Olen tehnyt tällaisesta tuotteesta tarjouksen myös ketjuun (linkki). Tarjoukset ovat voimassa siihen asti, kun ensimmäinen niistä hyväksytään" Ja sitten ehdottomasti pitää kumpikin ketju ajan tasalla.
Tarjouksien sitovuudesta olisi ehkä hyvä laittaa maininta tuonne yleisohjeisiinkin (modet)
Keskustelin asiasta yyveellä Leht1nin kanssa, ja hän oli mielestäni aidosti pahoillaan sotkusta. Kyse lienee huolimattomuuden piikkiin laitettavasta vahingosta. Sanoin, että minun puolestani hän voi hyvin tehdä kaupat jri:n kanssa, kyllä tuo tiikeriboksi mun hyllyyn edelleen mahtuu. Ajattelin vaan, että uusinta käyttistä on helpompi kaupata kuin toiseksi uusinta (lokakuussa).
Jos jri on leppynyt, voitte edelleen mun puolestani tehdä kaupat. Toisaalta jos meni fiilikset, niin myyn kyllä minäkin. Reilua olisi ostaa siltä, kumpi on ensin ilmoittanut hyväksyvänsä tarjouksen, ja ilmoittaa toiselle myyjälle välittömästi.
Summa summarum: Ei täällä varmaan kenenkään tarkoitus ole tuottaa muille harmia ja mielipahaa. Mukavaa touhua tämän mac-präkäämisen pitäisi olla, ja porukan reilua ja fiksua. Eiköhän oteta opiksi.
- petteri
-
Re: M: PERUUTETTU! Tiikerin Retail-versio
Viesti Kirjoittaja Leht1n »
Asiaa on puitu toisessa viestiketjussa, jonka ProMac tuossa yllä linkitti. Tässä "viimeiset sanani" sieltä ketjusta myös tähän ketjuun:jri kirjoitti:Edit: tarjouksen tekijä petti tieten tahtoen sanansa.
"Sotku tuli juu, mutta omasta puolestani se voidaan kuopata ja panna vaikka oman huolimattomuuteni piikkiin. Tahallani en ole asioita sotkenut. Asian aiheutti yksinkertaisuudessaan se, että kaksi vastaavaa tuotetta oli yhtä aikaa myynnissä, eikä minulla ollut aikaisempaa kokemusta vastaavasta tilanteesta. Pointti on kuitenkin sen, että tarvitsen Tigerin ja ostan se siltä joka sellaisen haluaa edelleen myydä. Eli josko "jri" voisi nyt kertoa löytyykö halukkuutta vielä, vai ostanko ProMacilta?"
-Timo
-
Viesti Kirjoittaja jri »
Ok. Sattuuhan sitä. JA minulla kiehahti kun minulla ei ihan oikeasti ole aikaa lähteä erikseen postittamaan sitä postiin - tänään kävin jo kaupungilla - siksi ilmossani oli "tarjoukset keskiviikkoon mennessä".
Voin toki myydä mutta ilman boksia kuplakitjeessä jotta minun ei tarvitse käydä varta vasten autoklla postissa. Saat sen vastalahjaksi tasan 60 e hintaan, sis. siis kaikki postikulun. Laitan kuplakirjeessä. Huom: minulta on kerran hukkunut paketti postissa. En ota riesakseni enää lähettää ulkonältään houkuttelvan näköistä pakettia - yhden kerran tilanteen selittely vastaanottajalle sai riittää. Paketti kananttaa vakuuttaa (tai laittaa kirjattuna, on sama asia).
LAitatko vastauksen, laitan saman tien nyt tiliyhteyteni privana, mutta ennäätään seuraavaksi katsoa näitä meilejä vasta loppuillasta.
Terveisin JAri
Voin toki myydä mutta ilman boksia kuplakitjeessä jotta minun ei tarvitse käydä varta vasten autoklla postissa. Saat sen vastalahjaksi tasan 60 e hintaan, sis. siis kaikki postikulun. Laitan kuplakirjeessä. Huom: minulta on kerran hukkunut paketti postissa. En ota riesakseni enää lähettää ulkonältään houkuttelvan näköistä pakettia - yhden kerran tilanteen selittely vastaanottajalle sai riittää. Paketti kananttaa vakuuttaa (tai laittaa kirjattuna, on sama asia).
LAitatko vastauksen, laitan saman tien nyt tiliyhteyteni privana, mutta ennäätään seuraavaksi katsoa näitä meilejä vasta loppuillasta.
Terveisin JAri
-
Viesti Kirjoittaja ProMac »
No hyvä, että homma päättyi sopuun.
Kuten huomataan, kannattaa tsekata ne yksityisviestitkin ennen kuin vetään herneen nekkuun ja kehottaa toveria "kasvamaan aikuiseksi"
Tikru taitaa jäädä omaan hyllyyn, kun kerran näyttää sinne kuuluvan. Tarjota toki saa edelleen, mutta uutta ilmoitusta tuskin laitan. Oli tässä sen verran sotkua selvitettäväksi.
Edit: siis mun tiikeri edelleen tuolla: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=95192
Kuten huomataan, kannattaa tsekata ne yksityisviestitkin ennen kuin vetään herneen nekkuun ja kehottaa toveria "kasvamaan aikuiseksi"

Tikru taitaa jäädä omaan hyllyyn, kun kerran näyttää sinne kuuluvan. Tarjota toki saa edelleen, mutta uutta ilmoitusta tuskin laitan. Oli tässä sen verran sotkua selvitettäväksi.
Edit: siis mun tiikeri edelleen tuolla: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=95192
Viimeksi muokannut ProMac, 6.9.2007 klo 19.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
Jri korjaatko otsikon, jos pidät Tiikeriä edelleen myynnissä. ![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viimeksi muokannut amanita, 6.9.2007 klo 19.13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
- Ylläpitäjä
Kiitos tarkkaavaisuudesta, modekin jo sekoilee...Korjasin OMAN viestiniJaroneko kirjoitti:Jos jri korjaisi otsikon ja ProMac liittäisi viestiinsä huomion, että hänen Tigru on myynnissä toisessa threadissa?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
14 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka