sepeto kirjoitti:Edirolit tuli jo.. kone vielä matkalla.
Hmm, etteivät vaan nuo olisi sellaiset Edirolit mitä meinasin hankkia ennenkuin päädyin Behringer MS-40 pönttöihin? Laitteiden piti olla teknisesti lähes samanlaiset, liitännät, koko, teho jne. mutta Ediroleissa oli subbariliitäntä. Turhamaisena valkkasin paremmannäköiset. Nyt on käynyt mielessä, olisiko sittenkin pitänyt ottaa ne Edirolit, ruokahalu nimittäin kasvaa syödessä ja matalakin ääni olisi kiva kuulla.
Onko nuo D2 vai kolmosetkone onkaan hiljasia? Siis kovot
Pitäs nääs hommata muutama lisäkovo ja niille kopiokovotkin...
Kiits Ohan ne (d2) hiljasia, ei äänettömiä mutta hiljaisia Jotain pitäis keksiä tolle P3:lle, siellä on nyt 80GB levy joko myydä se tai ostaa isompi levy sisään...
Onko nuo D2 vai kolmosetkone onkaan hiljasia? Siis kovot
Pitäs nääs hommata muutama lisäkovo ja niille kopiokovotkin...
Kiits Ohan ne (d2) hiljasia, ei äänettömiä mutta hiljaisia Jotain pitäis keksiä tolle P3:lle, siellä on nyt 80GB levy joko myydä se tai ostaa isompi levy sisään...
Käykö kuumenpana kuin Nuo porsset? Mulla on kaks Porschea, ja pirun kuumana käy
Menne turhan hifistelytouhuksi. Ei oikein kivan näköiset tuollaiset alumiiniset hifikaiutinjalat. Jos löytyis jotain vähän rauhallisempaa.
Itse olen ostanut suurinpiirtein samankokosille takakaiuttimille jalat Ikeasta. Mallia en nyt muista, mutta hintaa oli 19€/pari. Ei ainakaan hinnalla pilatut ja ovat sirommat kun edellisissä linkeissä. Väri tosin on samankaltainen...
Menne turhan hifistelytouhuksi. Ei oikein kivan näköiset tuollaiset alumiiniset hifikaiutinjalat. Jos löytyis jotain vähän rauhallisempaa.
Itse olen ostanut suurinpiirtein samankokosille takakaiuttimille jalat Ikeasta. Mallia en nyt muista, mutta hintaa oli 19€/pari. Ei ainakaan hinnalla pilatut ja ovat sirommat kun edellisissä linkeissä. Väri tosin on samankaltainen...
Olen koittanut ko. kaupastakin metsästää jalustoja, mutta nykyiseen mallistoon ei ilmeisesti sellaisia kuulu
Tässä oma setup esille, joskin se varmaankin päivittyy taas uudella laitteistolla pian. Ehkä jo tulevana viikonloppuna, jos löydän näppäimistöä, hiirtä ja ehkä myös ulkoista levyä tuolle hedelmäpelille. KVM-kytkimen kun vielä löytäisin, niin saisi pc-koneen ja mbp:n samaan näyttöön kotona. Johtojen kanssa kikkailuun en viitsi alkaa... Ei kukaan teistä ole sattunut näkemään samaa kytkintä kuin minä? Simppeli pieni musta laatikko, jossa 2 dvi-tuloa ja ulosvienti, sekä a/b-kytkin. Hintaa laitteella oli haarukassa 20-50€?
MBP 15"
PC 24"
kuvaan sattunut iPod 30Gb
MacBook Pro 15" & AMD Athlon 64 3500+, 1Gb, 750Gb, 8800GTS
Samsung 245B & LaCie 500Gb F.A. Porsche
iPod Video 30Gb & Sennheiser HD265 linear & PlayStation 3 40Gb