Mun on pitänyt aina tilata jälkikäteen applecare tälle mun imäkille, mutta on jäänyt tekemättä. Muistin asian äsken, ja kävin katsomassa milloin kone on ostettu. Olen tilannut sen aikalailla vuosi sitten, käytännössä "has been shipped" ilmoitus on tullut tasan vuosi sitten (eli vielä ei ole ihan vuotta siitä kun vastaanotin koneen).
Eli voinkohan vielä ostaa ja rekisteröidä applecaren?
Applecare jälkikäteen
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
Applecare jälkikäteen
Viesti Kirjoittaja kamina »
-
Viesti Kirjoittaja Hemi392 »
Noh, sinuna en aikailisi päivääkään , vaan soita 0800 96162 / Apple asiakastuki ja kysy heiltä. Muista pitää koneesi sarjanumero hollilla.
- iMac 20" Core 2 Duo 256 MB VRAM, 2 GB ram - Lacie 300GB FW800 - iTube - Airport Express Base Station x2
- MacBook Pro x2
iPhone 3GS
- ACHDS.ACTC,ACPT, ACDT,APP
- MacBook Pro x2
iPhone 3GS
- ACHDS.ACTC,ACPT, ACDT,APP
-
Viesti Kirjoittaja freemem »
nyt menee kyllä niin luistellen rajalla että suosittelisin soittamaan applestoree tai applecareen ja kysymään sieltä virallisen vastauksen, mieluummin pyytäen sähköpostilla vahvistuksen. Jos meinaan homma menee pieleen ei näistä meidän mielipiteistä ole mitään hyötyä. Virallisestihan tuo applecarehan pitää rekisteröidä alkuperäisen takuun voimassaolo aikana. Eli kysymyksestä puuttuu vielä tieto kauanko kestää että saat applecarepaketin käsiisi jotta voit sen rekisteröinnin tehdä, joudutko tilaamaan sen (montako päivää ja mistä) vai löytyykö kaupunnigstasi? myyjää jolla paketti olis?
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Taasko se Humacci sekoilee. Takuu ei todellakaan ala tilauspäivästä vaan toimituspäivästä, joka, vuosi tietenkin vaihdettuna, myös on viimeinen päivä jolloin voit hankkia AC:n!kamina kirjoitti:No voi räkä. Applen numero ei vastannut, joten soitin Humacciin. Tämä päivä kuulemma näkyy tilauspäivänä. Ainut tapa saada rekisteröintinumero tänään on raahautua paikan päälle... No onneksi tuo ei nyt niin kaukana ole.
Lyömällä sarjanumero Applelta löytyvään kenttään (en nyt muista tuliko se AC:n Store-tilauksen yhteydessä vai kui) saadaan selville Applen rekisteröimä myyntipäivämäärä.
Helkkari, kun mä viime vuonna tilasin MBP:n Mansen Varrista, niin ihan taatusti myyntipäivänä näkyi juuri se päivä jolloin koneen sain eikä joku kolme viikkoa aiempi tilauspäivä!

Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Brutal »
Faijan koneeseen sain itse ostettua Applecaren Suomen Applen tuesta, vaikka oli itse takuu voimasta jo 2päivää aikasemmin. Eli kone oli ollut 2 päivää ilman valmistajan takuuta. Vaati vähän säätöä, mutta onnistui kyllä.. Toivottavasti myös sinulla ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Edit: Kone oli myös hankittu Applestoresta
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Edit: Kone oli myös hankittu Applestoresta
-
Viesti Kirjoittaja kamina »
Itseasiassa kone on tilattu Applestoresta. Humacin mies kattoi sarjanumeron perusteella mikä päivämäärä Applella näkyy koneen hankintapäivämääränä, ja se oli just se päivä kun olen saanut Applelta vahvistuksen koneen lähetyksestä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Taasko se Humacci sekoilee. Takuu ei todellakaan ala tilauspäivästä vaan toimituspäivästä, joka, vuosi tietenkin vaihdettuna, myös on viimeinen päivä jolloin voit hankkia AC:n!kamina kirjoitti:No voi räkä. Applen numero ei vastannut, joten soitin Humacciin. Tämä päivä kuulemma näkyy tilauspäivänä. Ainut tapa saada rekisteröintinumero tänään on raahautua paikan päälle... No onneksi tuo ei nyt niin kaukana ole.
Lyömällä sarjanumero Applelta löytyvään kenttään (en nyt muista tuliko se AC:n Store-tilauksen yhteydessä vai kui) saadaan selville Applen rekisteröimä myyntipäivämäärä.
Helkkari, kun mä viime vuonna tilasin MBP:n Mansen Varrista, niin ihan taatusti myyntipäivänä näkyi juuri se päivä jolloin koneen sain eikä joku kolme viikkoa aiempi tilauspäivä!
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka