No niin, nyt oltais taas järjestämässä uutta tapaamista Oulussa . Ajankohta ois sunnuntaina 7.10 klo 12-16 pääkirjaston kerhohuonella (kaarlenväylä 3).
Näillä näkymin oltais saamassa systemalta uusia maccejä sinne esittelyyn, mutta lopullista varmistusta en ole vielä asiaan saanut, henkilö kenen kanssa olen neuvotellut, on erittäin innostunut asiasta.
Ilmottelen kun saan varmistuksen saadaanko tavaraa näytille ja mitä saadaan.
Getting enough sleep helps you do your best in whatewer you do.
Yritän taas päästä paikalle. Voi olla vaikeuksia saada lapsenvahti mutta pitää vaikka anoppi hommata jos ei muu auta iPhone toki kiinnostaa kuten myös uusi iMac ja iPod Touch. Onko taas mahdollista tuoda tavaraa myytäväksikin? Itseäni kiinnostaisi ainakin ethernet-kiintolevy jos jollakulla olisi ylimääräisenä.
No niin, tänään ollaan saatu asiat sitte sille mallille, että saatais systemalta näytille iMac ja Macbook, mutta, mutta juju on siinä, et koneet ois minun vastuulla ja jos koneeseen tulee naarmukaan, niin minä joudun koneen lunastamaan itselleni, jos ei vakuutukseni korvaa sitä Uskallanko ottaa koneet sinne ja vastuulleni vai kuis on
Pidetään tapaaminen jokatapauksessa ja taas voisi tuoda pientä mac kamaa sinne myyntiin kirppishengessä
Hutsipotsi kirjoitti:No niin, tänään ollaan saatu asiat sitte sille mallille, että saatais systemalta näytille iMac ja Macbook, mutta, mutta juju on siinä, et koneet ois minun vastuulla ja jos koneeseen tulee naarmukaan, niin minä joudun koneen lunastamaan itselleni, jos ei vakuutukseni korvaa sitä Uskallanko ottaa koneet sinne ja vastuulleni vai kuis on
Pidetään tapaaminen jokatapauksessa ja taas voisi tuoda pientä mac kamaa sinne myyntiin kirppishengessä
Moro,
Hyviä uutisia. Vastuun koneista mielelläni jakaisin, mutta ongelma on sen jälkeen että miten sitä käytetään jos nyt pahin mahollinen sattuu..
Uskon että kaverit ovat kuitenkin sitä tasoa jo että uhka on aika marginaalinen.
Ja tuli ideana että jos löytyy jotakin ihan ihmeellisiä/hyödyllisiä softia tai gadgettejä niin voi tuota kyllä esittelyyn, niitä on aina kiva tutkailla.
T. Villehaseo
Jokaisesta pojasta ei aina tule miestä, eläköön hän esimerkkinä.
ompputetteri kirjoitti:NO minulla olisi kyllä ensiviikolla sekä Touchi että iPhone mistä tuoda näytille, mutta ei ole vieläkään varmuutta että pääsenkö tai uskallanko tulla
Moro,
Ongelma olisi aika hyvin ratkaistu jos pääsisit.
Jokaisesta pojasta ei aina tule miestä, eläköön hän esimerkkinä.
ompputetteri kirjoitti:NO minulla olisi kyllä ensiviikolla sekä Touchi että iPhone mistä tuoda näytille, mutta ei ole vieläkään varmuutta että pääsenkö tai uskallanko tulla
Se on päästävä ja uskallat, en minä puremata niele
Ompas hyvä, kun on porukkaa tulossa tuonne tapaamiseen, täytyy ruveta suunnitteleen tuota tarjoilupuolta sitten vähän isommalle porukalle, mitä olin ensin ajatellut , reilun viikon päästähän tuo jo on