Jääkö yhteensopivuus sille asteelle että pääte on *.doc?
Kyseessä on monisataasivuinen manuaali, jossa kuvia ja koko dokumentin koko levyllä lähentelee gigaa..

Viesti Kirjoittaja janie79 »
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Itse kokeilin Pagesin tekemää docia eri ohjelmissa. Ei ollut Windowsia niin kokeilin vain Mac-ohjelmilla. NeoOffice näytti oikein. Seuraavana Pages melkein oikein. AppleWorksin ja TeXturin järjestystä en muista, mutta molemmat näyttivät aika huonosti.janie79 kirjoitti:Olen lopen kyllästynyt vääntämään Officella (2004 for mac) isoja dokumentteja koska työn tekeminen tällä on kuin matoja söisi nopeutensa puolesta. En jaksaisi odottaa (enkä oikeastaan voikkaan) uutta universal-versiota Officesta. Onko oikean elämän kokemuksia Pagesista (uudesta, v 3) kuinka yhteensopivaa jälkeä se tekee - tuleeko muotoilut yms. vastaanottajalle (olettaen että avaa esim. office XP:ssä tai uudessa 2008:ssa).
Jääkö yhteensopivuus sille asteelle että pääte on *.doc?
Kyseessä on monisataasivuinen manuaali, jossa kuvia ja koko dokumentin koko levyllä lähentelee gigaa..
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Huh!janie79 kirjoitti:Kyseessä on monisataasivuinen manuaali, jossa kuvia ja koko dokumentin koko levyllä lähentelee gigaa..
Viesti Kirjoittaja Galangal »
Oletko kokeillut "master document" -lähestymistapaa? Itselläni on ollut siitä hiukan sekavia kokemuksia, mutta minulla onkin vain Office X eikä silloisessa koneessa lainkaan liikaa nopeutta tai muistia.janie79 kirjoitti: Kyseessä on monisataasivuinen manuaali, jossa kuvia ja koko dokumentin koko levyllä lähentelee gigaa..
Viesti Kirjoittaja janie79 »
No pitää myöntää tuli vähän LapinlisääTheKraken kirjoitti:Huh!janie79 kirjoitti:Kyseessä on monisataasivuinen manuaali, jossa kuvia ja koko dokumentin koko levyllä lähentelee gigaa..
Vaikka kuvia olisi kuinka paljon, niin ei sen nyt gigaksi pitäisi kasvaa juuri millään. Jotain kunnon taittoa olet vissiin Wordilla siis lähtenyt tekemään? Kyllä on ihan väärät työkalut käsissä.
Mikäli vastapään ei tarvitse muokata lopputulosta, niin pdf on erittäin hyvä julkaisuformaatti.