Meinasin jo ostaa tuon iWorkin, mutta sitten huomasin, että se olikin lontooksi. Onko kenelläkään tietoa (edes mitään hajua), että tuleeko sitä koskaan suomenkielisenä ?
Pitäis varmaan alkaa uskoa, että englanti on toinen kotimainen kieli. But what you can do if on juntti, niin on juntti. Haluan olla
Ainakin NeoOffice ja Mellel ovat suomenkielisiä. En tiedä, kuka on jälkimmäisen lokalisoinut, mutta oli viikko sitten yllätys, kun huomasin, että peeveli, valikothan ovat somasti suomea. On saattanut olla kauemminkin, mutta en ehkä vaan ole huomannut.
En ole soikkoa asentanu vielä ja NeoOffice suomenkielisenä mulla onkin. Olis vaan tehny mieli tuota iWorkia, kun näyttäis olevan tuo Pages aika sopiva mun käyttöön. Kai senkin tosin oppii vaikka mandariinikiinaksi jos tarpeeksi käyttää
TuomasT kirjoitti:Saako Soikon asennettua MS Word:iin?
Hyvänen aika, sehän on Microsoftin ohjelma, ei siihen mitään hyvää ja maksutonta saa laitettua.
Miksi pitäisi käyttää Wordiä, koska NeoOfficen kirjoitusohjelma on käytännössä erittäin paljon - hyvässä ja huonossa - Wordin kaltainen ja tiedostomuotojen yhteensopivuuskin on mainio?
Minulla on sellainen ihmeellinen ongelma, että vaikka kaikki muut ohjelmani suostuvat käyttämään Soikkoa oikoluvussa - paitsi Pages08. Onko muilla samaa ongelmaa vai enkö vain osaa?
tae kirjoitti:Minulla on sellainen ihmeellinen ongelma, että vaikka kaikki muut ohjelmani suostuvat käyttämään Soikkoa oikoluvussa - paitsi Pages08. Onko muilla samaa ongelmaa vai enkö vain osaa?