Uudet iPodit
-
-
-
Viesti Kirjoittaja JouhaMan »
Ja vedän (ainakin osittain) takaisin pahat puheeni kuriirifirmasta - Puolisen tuntia sitten sain kuin sainkin soittimen jälkitoimituksena. Nyt latautumassa, ja kädessä / livenä vielä paremman näköinen kuin kuvissa.

-Juha-
-
Viesti Kirjoittaja alx »
Ainakin mulla olis tolle uudelle 160 gigaiselle iPodille käyttöävinouma kirjoitti:Kuka oikeasti tarvitsee 160Gigaa tilaa mp3-soittimeensa?? Omassa MacBookissani on vain 60 gigaa, ja se riittää ihan hyvin. Omassa iPodissa on tilaa 30 Gigaa ja siitäkin on 20 käyttämättä vaikka olen ripannut kaikki cd-levyni ja musa-dvdt.
/V

Intel C2D 2.16GHz
4GB 667 DDR2
160GB Serial ATA
-
-
Viesti Kirjoittaja Zarsky »
Laitoin tilaukseen jo torstaina, perjantaina maksoin tilisiirrolla ja vieläkin lukee "under review". (laitoin kaiverrukset) Mikäköhän kestää? Ei malta odottaa..!!!!Turmeric kirjoitti:...ja nyt se jo shippasi!Turmeric kirjoitti:Punainen Nano lähti tilaukseen.
Jou!
13 päivä estimoitu saapuminen!
Dubbel-Jou!
-
-
Viesti Kirjoittaja Turmeric »
Tilisiirto kestää kaksi tai kolme arkipäivää. (Joskus enemmänkin.) Eli (pe-)ma-ti-ke. Tänään tai huomenna varmaan maksusi saapuu perille. Sen jälkeen kaiverrus...Zarsky kirjoitti:Laitoin tilaukseen jo torstaina, perjantaina maksoin tilisiirrolla ja vieläkin lukee "under review". (laitoin kaiverrukset) Mikäköhän kestää? Ei malta odottaa..!!!!Turmeric kirjoitti:...ja nyt se jo shippasi!Turmeric kirjoitti:Punainen Nano lähti tilaukseen.
Jou!
Dubbel-Jou!
Perus-Nano tulee Hollannin keskusvrastosta, kaiverrettu... Shanghaista?
Oma Nanoni on jo matkalla Helsingistä Ouluun. Ja vekotin siis tilattu eilen!
-
Hm. Mulla oli kaiverrettu versio, ja UPS:n seurannan mukaan oli Hollannissa tullut heidän käsiinsä.Turmeric kirjoitti:Tilisiirto kestää kaksi tai kolme arkipäivää. (Joskus enemmänkin.) Eli (pe-)ma-ti-ke. Tänään tai huomenna varmaan maksusi saapuu perille. Sen jälkeen kaiverrus...Zarsky kirjoitti:Laitoin tilaukseen jo torstaina, perjantaina maksoin tilisiirrolla ja vieläkin lukee "under review". (laitoin kaiverrukset) Mikäköhän kestää? Ei malta odottaa..!!!!Turmeric kirjoitti:...ja nyt se jo shippasi!Turmeric kirjoitti:Punainen Nano lähti tilaukseen.
Jou!
Dubbel-Jou!
Perus-Nano tulee Hollannin keskusvrastosta, kaiverrettu... Shanghaista?
Oma Nanoni on jo matkalla Helsingistä Ouluun. Ja vekotin siis tilattu eilen!
-Juha-
-
-
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Miltähän kuulostais jos perustettais joku erillinen ketju näihin lähetysten seuraamisiin, tuntuu vaan että joskus nää "uusi tuote iX" ketjut muuttuu näiksi paketinseurantaketjuiksi?
Ihan vain idea, hernesuppilot takaisin pöytälaatikoihin...

-
Viesti Kirjoittaja McInt0sh »
Kysyn tätä siksi että onko se niin leveä että se ei ehkä käsivarressa olekaan yhtä hyvä kuin vanha malli tms. ?
-
-
-
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Kattelin tota kans silloin keskiviikkona jo heti, mutta ajattelin, että ehkä se korjataan myöhemmin tai että mun selain näyttää väärin tai jotain.. Outoa.mixwell kirjoitti:Huvittavaa: iPod Touch Education Storessa 409,01€, kun ilman opiskelijahintaa 409,00€....
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
Uskaltaisin kyllä suositella.. Tosin itselläni ei ole vanhemmasta nanosta kokemuksia. Mutta on se vaan mukavan tuntuinen laite.McInt0sh kirjoitti:Te jotka olette jo Ipod Nanon (Video) version saaneet, niin uskallatteko suositella? Mietin tässä että soitin tulisi lenkkeilykäyttöön ja saisin uutena vanhan 4GB mallin hintaan 130e että kumpi nyt olisi kannattavampi? Ehkä en tuota videopuolta tule koskaan käyttämään vaan tulen hankkimaan rinnalle jos en nyt niin myöhemmin tuon 80GT Classicin tai sitten Touchin.
Kysyn tätä siksi että onko se niin leveä että se ei ehkä käsivarressa olekaan yhtä hyvä kuin vanha malli tms. ?
Uskoisin tuon kyllä kivuttomasti killuvan rimpulammassakin käsivarressa.. (Jollaiset myös itse omistan.)
-Juha-
-
uudet iPodit ja 10.3.9
Viesti Kirjoittaja Cajin »
Kuten jo aikaisemminkin kirjottelin, lennän Hong Kongiin ja meinasin ostella kentältä tavaraa, mutta nytpäs huomasin että Touch ja taisi jopa tuo Classic myös vaatia 10.4:sta??? ja minä kun olen vanhanaikainen ja mulla on 10.3.9
näinkö harhoja? vai pitäneekö sitten jättää ostamati?'
-C-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Laurix1983 »
Itse sain juuri kanssa ton 160GB classicin jonka tilasin heti kun applestore avautui julkistuksen jälkeen. Olen Kcrimson kanssa samaa mieltä siitä että laite näyttää huomattavasti hienommalta livenä. Täysi metallisuus luo kyllä myös vakuuttavuutta. Vihdoinkin on edes suurinpiirtein riittävä siirtokiintolevy;-)Kcrimso kirjoitti:Tänään saapui iPod Classic. Aika nopeasti saapui, 6.päivä torstaina tilasin. Ihan asialliselta vaikuttaa nopean tutustumisen jälkeen. Ja näyttää livenä kyllä tyylikkäämmältä kuin valokuvissa.
-"Mac OS X. Because making Unix user-friendly is easier than debugging Windows!"
-
Viesti Kirjoittaja Turmeric »
<inhaled-pea-in-a-nostril> Nyt on puna-Nano kourassani. Ihmeellisen nopea toimitus, vaikka käänsinkin toimituksen työpaikalle. Tilasin Nanukan maanantaina ruokatunnilla, nyt keskiviikkona ruokatunnilla laite on perillä.Turmeric kirjoitti: ...ja nyt se jo shippasi!
Dubbel-Jou!
Nätti pieni laite, pienuudesta huolimatta minäkin --wanha, semifossiloitunut myooppinen henkilö-- pystyn kuitenkin erottamaan tekstin.
</inhaled-pea-in-a-nostril>
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Frequency »

-
Viesti Kirjoittaja jussi79 »
Mun mielestä kaikki iPodit on aina Suomen Education Storessa ton sentin kalliimpia. Tiedä sitten mistä johtuu. Ei kannata siis opiskelijana tilata iPodeja.mixwell kirjoitti:Huvittavaa: iPod Touch Education Storessa 409,01€, kun ilman opiskelijahintaa 409,00€....
iPhone 3GS 32GB
iPad 16GB WiFi
iPod nano 8GB (product) red 2nd Gen
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka