Uudet iPodit
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
-
Viesti Kirjoittaja Kcrimso »
Unohtui mainita että itse valitsin alumiinisen. Eli ainakin se näyttää oikein komealta. Ja sopii mainiosti uuden iMacin kaveriksi.Laurix1983 kirjoitti:Itse sain juuri kanssa ton 160GB classicin jonka tilasin heti kun applestore avautui julkistuksen jälkeen. Olen Kcrimson kanssa samaa mieltä siitä että laite näyttää huomattavasti hienommalta livenä. Täysi metallisuus luo kyllä myös vakuuttavuutta. Vihdoinkin on edes suurinpiirtein riittävä siirtokiintolevy;-)Kcrimso kirjoitti:Tänään saapui iPod Classic. Aika nopeasti saapui, 6.päivä torstaina tilasin. Ihan asialliselta vaikuttaa nopean tutustumisen jälkeen. Ja näyttää livenä kyllä tyylikkäämmältä kuin valokuvissa.

iMac 24", 2.4Ghz Intel Core 2 Duo, 2GB
iPod Classic 80GB
iPhone 3G, 8GB
iPod Classic 80GB
iPhone 3G, 8GB
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
AppleStoresta taitaa suurin osa tilailla.PeteQ kirjoitti:Onko Suomessa liikkeissä myynnissä uusia iPod Nanoja?
...ja mistä te niitä oikein tilaatte?
http://www.apple.fi ja sieltä Store.
-
Viesti Kirjoittaja jussi79 »
Tai suoraan http://www.apple.fi/store/
MacBook Pro 13"
iPhone 3GS 32GB
iPad 16GB WiFi
iPod nano 8GB (product) red 2nd Gen
iPhone 3GS 32GB
iPad 16GB WiFi
iPod nano 8GB (product) red 2nd Gen
-
-
-
Viesti Kirjoittaja psyanide »
Itse olen omaa teinivisaa (Nordean Electron) käyttänyt aina kun storesta olen ostanut. Mutta se taitaa olla sitä korttikohtaista kuten muualta foorumilla saattaa lueskella...PeteQ kirjoitti:Onko tuolla maksuväline vain VISA ?
Sent from my iPhone 4 32GB / iPad Wi-Fi + 3G 32GB / MacBook Pro 17" 2.3 GHz i7, Mac OS X 10.6.8
-
-
Viesti Kirjoittaja Frequency »
Psyanide, ei kyse pitäisi olla korttikohtaisesta vaan siitä onko kyseistä ominaisuutta ruksannut nettipankista päälle. Itselläni on Sammon visa electron ja sillä pystyy maksamaan VISA-ostopaikoissa normaalisti mutta tiedän että Nordeankin korteilla pystyy kunhan on antanut luvan internet-ostoihin (tjsp) nettipankista.
Muistaakseni siis sammon korteilla pystyy maksamaan oletuksena visa-juttuja mutta nordean electronilla se pitää erikseen pistää päälle. Näin ainakin itse vakaasti olen saanut käsityksen, korjatkaa jos olen väärässä.

-
Viesti Kirjoittaja psyanide »
Omalla kohdallani edellinen korttini ei toiminut vaikka oli kruksit ties missä ja kaikki sallittu. Kun ei niin ei. Uusi kortti kun postissa toimitettiin niin sillä kyllä on toiminut.Frequency kirjoitti:Psyanide, ei kyse pitäisi olla korttikohtaisesta vaan siitä onko kyseistä ominaisuutta ruksannut nettipankista päälle. Itselläni on Sammon visa electron ja sillä pystyy maksamaan VISA-ostopaikoissa normaalisti mutta tiedän että Nordeankin korteilla pystyy kunhan on antanut luvan internet-ostoihin (tjsp) nettipankista.Muistaakseni siis sammon korteilla pystyy maksamaan oletuksena visa-juttuja mutta nordean electronilla se pitää erikseen pistää päälle. Näin ainakin itse vakaasti olen saanut käsityksen, korjatkaa jos olen väärässä.
Sent from my iPhone 4 32GB / iPad Wi-Fi + 3G 32GB / MacBook Pro 17" 2.3 GHz i7, Mac OS X 10.6.8
-
-
Tilisiirto. Siirretään rahaa tililtä toiselle.PeteQ kirjoitti:Tiilisiirto, mitä se tässä tapauksessa tarkoittaa...?
Voit hoitaa siirron vaikka kirjeitse, käymällä pankkineidin luona, puhelimitse, tekstiviestitse taikka netitse. Sama periaate kuin esim. laskuja maksaessa

-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Sitä samaa, mitä se kaikissa muissakin tapauksissa tarkoittaa.PeteQ kirjoitti:Tiilisiirto, mitä se tässä tapauksessa tarkoittaa...?
Saat AppleStoresta tili- ja viitenumeron, jonne siirrät tarvittavan määrän rahaa
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
-
-
Voit toki ottaa riskin ja odotella, mutta ei "early adopters" kikkailu kyllä ihan sitä ominta Applea ole. iPodit on aina maksanut suhteessa aikalailla saman verran, vaikka sisältö onkin muuttunut. Tällä hetkellä Touchin hinta on sen high-end iPodin verran, enkä usko että sieltä on alas tulossa.JuzziK kirjoitti:Mitäs luulette kuinkahan paljon tuon ipod touchin sinta tulee alas nykyisestään vai tuleeko ylipäätänsä. Tuon palmin lifedrive möhkäleen voisi heitää ja otaa ipodin takaisin.
-
-
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Esimerkiksi siinä ei voi tehdä kalenteriin merkintöjäJuzziK kirjoitti:Kuinka paljon tuosta on karsittu ominaisuuksia iphone:en verraten?
Ei tietenkään puhelintoimintoja
Ei mailia
Ja varmaan paljon muitakin...
________
Huomasin muuten, että näyttää tulleen uusi Dock myyntiin vanhan tilalle...
-
-
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
VK Tallinnasta saa vähän halvemmalla kuin AppleStoresta.PeteQ kirjoitti:Onko Suomessa liikkeissä myynnissä uusia iPod Nanoja?
...ja mistä te niitä oikein tilaatte?
http://www.verkkokauppa.com/main.php?pa ... oimitukset
-
Viesti Kirjoittaja 997S »
ompputetteri kirjoitti:Esimerkiksi siinä ei voi tehdä kalenteriin merkintöjäJuzziK kirjoitti:Kuinka paljon tuosta on karsittu ominaisuuksia iphone:en verraten?
Ei tietenkään puhelintoimintoja
Ei mailia
Ja varmaan paljon muitakin...
________
Huomasin muuten, että näyttää tulleen uusi Dock myyntiin vanhan tilalle...
Puhelintoimintojen puutteen ymmärrän,
kalenterimerkintöjen ja malin puuttumasta ihmettelen?
- iso kasa omenoita -
-
Viesti Kirjoittaja Frequency »
Noniin. Oma nanoni tuli aivan uskomattomassa ajassa, alle 2vrk:ta tilauksesta niin nano tuli ovesta sisään... Tilasin tiistai-iltana 22:00 maissa ja ups soitteli ovikelloa nyt torstaina klo 13 maissa... tämä. on. upea!
http://www.tpu.fi/~t4omanni/omenahilloa.html
Vaikuttaa todella hiotulta vehkeeltä ja kaikki toimii kuin junan vessa. Yksi miinus tuli saman tien esille. Takakansi naarmuttuu törkeän helposti! huomasin noiden kuvien ottamisen jälkeen että takakannessa on jo muutamia naarmuja =/ kaippa siihen pitää vain totuttautua ettei tuota pysty normaalikäytössä pitämään naarmuttomana
http://www.tpu.fi/~t4omanni/omenahilloa.html
Vaikuttaa todella hiotulta vehkeeltä ja kaikki toimii kuin junan vessa. Yksi miinus tuli saman tien esille. Takakansi naarmuttuu törkeän helposti! huomasin noiden kuvien ottamisen jälkeen että takakannessa on jo muutamia naarmuja =/ kaippa siihen pitää vain totuttautua ettei tuota pysty normaalikäytössä pitämään naarmuttomana

-
-
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka