Minulla on jumalaton määrä Freehand epsejä, jotka on viety msdos muotoon. Erääseen järjestelmäämme tarttee olla maceps.
Tossa msdos versiossa kun on koodin alussa jotain huttua.
Miten saisin eräajona tms tehtyä sadoista epseistä uudet macepsit, vektorigrafiikan säilyttäen (eli photoshop ei sovi).
Kiitän ja kumarran
Petri
ps. tunnukset oli ajansaatossa unohtuneet, nyt kirjauduin uudestaan.
Freehand script kysymys
Kuvankäsittely, taitto ja typografia
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Freehand script kysymys
Viesti Kirjoittaja petriv »
-
Viesti Kirjoittaja barcoder »
hoituisko illustratorilla?
www.grano.fi - Dodendo 2010: Suunnittele, toteuta ja julkaise, 2012: InDesign CC-julkaisun tekijälle, 2015: Photoshop CC 2017-opas
http://www.docendo.fi/?p=company&sp=writer&wrid=199
http://www.docendo.fi/?p=company&sp=writer&wrid=199
-
-
Illun mukana tuleva "Save Open Documents As PDF" scripti on hyvä, mutta miten sen (joku?) osaisi editoida siten että tallennusmuoto olisi EPS (esim Illu 10 muotoinen) ja jos lisätoiveita saisi esittää niin olisihan se hienoa että tiedostot myös sulkeutuisivat uudelleen tallennuksen jälkeen..barcoder kirjoitti:hoituisko illustratorilla?
Kun täällä minulla ei riitä tieto/taitoa editoida scriptejä...
Kiitän
Petri
-
Homma olikin helppo suorittaa actionilla. Ihan liian vaikeata yritin ensin.
Toki toi piti itse älytä, kun ei vinkkejä tullut ;-)
Petri
Toki toi piti itse älytä, kun ei vinkkejä tullut ;-)
Petri
petriv kirjoitti:Illun mukana tuleva "Save Open Documents As PDF" scripti on hyvä, mutta miten sen (joku?) osaisi editoida siten että tallennusmuoto olisi EPS (esim Illu 10 muotoinen) ja jos lisätoiveita saisi esittää niin olisihan se hienoa että tiedostot myös sulkeutuisivat uudelleen tallennuksen jälkeen..barcoder kirjoitti:hoituisko illustratorilla?
Kun täällä minulla ei riitä tieto/taitoa editoida scriptejä...
Kiitän
Petri
-
Viesti Kirjoittaja Fixx »
Joo jos illun actionit toimii samoin kuin fotarin actionit niin ei siinä pitäis ongelmaa olla. Itse en vaan illua niin usein avaa että tietäisin sen ominaisuuksia.
Mun mielestä kyllä aina kun saa yli kymmenen filua käteen joille pitäis tehdä joku sama operaatio niin kannattaa katsaista jos siitä sais actionin. Pidemmän päälle hyödyllistä..
Mun mielestä kyllä aina kun saa yli kymmenen filua käteen joille pitäis tehdä joku sama operaatio niin kannattaa katsaista jos siitä sais actionin. Pidemmän päälle hyödyllistä..
-
Aivan. On toi Illu sen verran vieras ettei tullut edes ajateltua actionia, tai makroa kuten ne photarissa on nimetty. Eli ei helppi auttanut kun haki vaan makroja, heh.
Ja toi action on kyllä kiva, 1500 logoa msdos eps (FH) formaatista mihin tahansa illu eps formaattiin ...HUH! Ja sitten töissä uusi järjestelmä myös tykkää...Paljonkohan tosta tartteisi pyytää esimieheltä korvausta normaalin palkan lisäksi, oikeasti ?
Petri
Ja toi action on kyllä kiva, 1500 logoa msdos eps (FH) formaatista mihin tahansa illu eps formaattiin ...HUH! Ja sitten töissä uusi järjestelmä myös tykkää...Paljonkohan tosta tartteisi pyytää esimieheltä korvausta normaalin palkan lisäksi, oikeasti ?
Petri
Fixx kirjoitti:Joo jos illun actionit toimii samoin kuin fotarin actionit niin ei siinä pitäis ongelmaa olla. Itse en vaan illua niin usein avaa että tietäisin sen ominaisuuksia.
-
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka