Kännipuhelut on kyllä rasittavia! Tyhmintä on, jos on jossain sukujuhlislsa tms. eikä vain pääse juhliin ja kaverit soittaa tunnin välein että missä olet. Kai se on haittapuolena, kun on niin rakastettu.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
Kännipuhelut on kyllä rasittavia! Tyhmintä on, jos on jossain sukujuhlislsa tms. eikä vain pääse juhliin ja kaverit soittaa tunnin välein että missä olet. Kai se on haittapuolena, kun on niin rakastettu.
Ei todellakaan millään pahalla, mutta musta tuntuu, että mä missasin jotain, koska en oo ihan mukana nyt..
Ei todellakaan millään pahalla, mutta musta tuntuu, että mä missasin jotain, koska en oo ihan mukana nyt..
Todella mahdollista, että näin kävi myös minulla. Ymmärsin kuitenkin, etä Anniel valitti kännipuheuista (koska hän vuodattii, hän varmaan sai niitä kavereiltaan, muuten hän vuodattaisi vasta huomenna omista puheluistaan morkkiksessa), joten ilmaisin omat tuntemukseni kännipuheluihin.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
allu/tre kirjoitti:
Ei kai pahasti karannut hanskasta..?
Todella mahdollista, että näin kävi myös minulla. Ymmärsin kuitenkin, etä Anniel valitti kännipuheuista (koska hän vuodattii, hän varmaan sai niitä kavereiltaan, muuten hän vuodattaisi vasta huomenna omista puheluistaan morkkiksessa), joten ilmaisin omat tuntemukseni kännipuheluihin.
Näin juuri
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
maxima kirjoitti:
Näin juuri
"Mä rakastan sua!"-puhelut vasta jotakin ovat. Varsinkin kun ne tulevat kello kolme yöllä.
Pelkään että jahka iso ja paha Amanita meidät löytää niin on lähtö lähellä..
Minäkö ISO ja PAHA??? Kaikkea muuta, mutta en suinkaan tuollainen!!
Minä olen SUURI ja HURJA!
Lauantai-iltana saattavat amanitan siivousvälineet olla kaapissa ja amanita itse........niin. skål!
Anniel kirjoitti:Kohta B5Zen sanoo pahan sanan
Turvallisuutenne nimessä armon Anniel huomautan, että Herra Isoherra on nimeltään G5Zen!
Viimeksi muokannut amanita, 15.9.2007 klo 22.16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-