vinouma kirjoitti:Kun valitsen firefoxin bookmarks.html -tiedoston, niin safari kyllä näyttää kirjanmerkit, mutta ei siirrä niitä itseensä. Vai miten tuon nyt selittäisi...
/V
Edelleenkin: Arkisto -> Tuo kirjanmerkit
Sitten ne ilmestyvät sinne "Muut…"-osion alle.
"meidän nuorisoliigalainen Macpoika, taituri monessa Mac-meiningissä!" — amanita
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
Ulkomuistista tuli. Jatkossa kannattaa hieman tsekata ohjeista ja kokeilla esim. Järjestelmäasetusten hakua. Mielestäni tämä ketju on paikka, jossa kysytään neuvoa yksinkertaisiin asioihin kun ei sitä itse osata löytää. Yllensä se etsiminen on aika helppoa.
"meidän nuorisoliigalainen Macpoika, taituri monessa Mac-meiningissä!" — amanita
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
Olen vähän leikkinyt parallelssilla, ja yrittänyt asentaa wanhaa "kunnon" win95:sta siihen ihan huvin vuoksi. Käyttämäni asennuslevy on kuitenkin jokin ihme-levy, joka ei osaa itse käynnistää asennusta, vaan se pitää käynnistää käsin ms-dos komentorivin kautta. Ongelmaksi muodostui näppäinasettely, eli mistä saisin kaksoispisteen, eli : ? Kokeilin vähän kaikkia mahdollisia ja mahdottomia yhdistelmiä mutta ei onnannut...
Näkyvistä sen saa pois, kun painaa sitä + merkkiä dashboardin vasemmassa alakulmassa, jonka jälkeen tulee pieni x jokaisen näkyvissä olevan widgetin oikeeseen yläkulmaan. Sitä painamalla widget poistuu..
Widgetin saa pois koneelta kun oot sitä +:aa painanu ja sieltä valinnu "Widgetit" widgetin.. jokaisen itse lisätyn widgetin oikealla puolella on - merkki, josta sen saa kokonaan poistettua
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
F12, ja optio pohjaan, niin tulee se ruksi witketin yläkulmaan jota voi kilkkailla. Tokihan ne vitketit myös sijaitsevat paikassa: käyttäjä/kirjasto/widgets ja kovalevy/kirjasto/widgets. Kaippa ne tuolta roskistamallakin poistuvat.
maukku92 kirjoitti:Olen vähän leikkinyt parallelssilla, ja yrittänyt asentaa wanhaa "kunnon" win95:sta siihen ihan huvin vuoksi. Käyttämäni asennuslevy on kuitenkin jokin ihme-levy, joka ei osaa itse käynnistää asennusta, vaan se pitää käynnistää käsin ms-dos komentorivin kautta. Ongelmaksi muodostui näppäinasettely, eli mistä saisin kaksoispisteen, eli : ? Kokeilin vähän kaikkia mahdollisia ja mahdottomia yhdistelmiä mutta ei onnannut...
Hmm.... Shift+ö taisi olla näin muistista. Pelkkä ö taisi olla ;
No niin, olen yrittänyt etsiä applen sivuilta ja tulostimen brosyyreistä mutta en vain tajua: Kuinka löydän HP Photosmart C5180 -tulostimeni Airport Expressin avulla. Tulostimesta lähtee nyt USB-piuha AirPortiin ja koneeni löytää ihan normaalisti kaiuttimeni sekä netin. Siis häh. Tulostimen asennuslevy on vedetty MacBookini läpi ja tulostin itse on tehnyt kaikki "valmistelunsa". Auttakee...
disko kirjoitti:No niin, olen yrittänyt etsiä applen sivuilta ja tulostimen brosyyreistä mutta en vain tajua: Kuinka löydän HP Photosmart C5180 -tulostimeni Airport Expressin avulla. Tulostimesta lähtee nyt USB-piuha AirPortiin ja koneeni löytää ihan normaalisti kaiuttimeni sekä netin. Siis häh. Tulostimen asennuslevy on vedetty MacBookini läpi ja tulostin itse on tehnyt kaikki "valmistelunsa". Auttakee...
Tulee mieleen että pitääköhän tuolta Järjestelmäasetukset > tulostus ja faksaus > Jako laittaa päälle?
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Ja mitä vielä, hyvinhän se printtaa HP:n asennuslevy ei löytänyt sitä jossain ikkunassa niin luulin että ei konekaan mutta käytin minimaalisen määrän maalaisjärkeä ja kokeilin Wordilla, piti vain valita Print... -valikosta Bonjour -tulostimista tämä oma ja hyvin futas!
Kiitos kuitenkin teille, salamannopeaa apua jälleen!
No niin, tyhmiä kysymyksiä. Ostin 5kpl Verbatim DVD-R Dual Layer 8,5 GB -levyjä ja laitoin yhden sellaisen ensimmäisen sukupolven intel iMacciini. No, se sitä hetken tunnustelee, mutta sylkäisee sitten ulos. Normaalien DVD-R-levyjen kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta jostain syystä iMac ei näitä Dual Layereita hyväksy, vaikka käsittääkseni pitäisi pystyä tällä niitä polttamaan. Asemahan tässä on tuo MATSHITADVD-R UJ-846.