Opikelija-alennukset
-
Opikelija-alennukset
Viesti Kirjoittaja macaroni »
Pajonko on jos on koneitten kohdalla?
-
Re: Opikelija-alennukset
Viesti Kirjoittaja Micael »
Sen sijaan joistakin (olikohan Officeline ja Kampus Data) paikoista saa kuulemma ihan omaa opiskelija-alennusta, prosentit pyörivät jossain max. 5%:n kieppeillä.
-
Viesti Kirjoittaja Zipe »
Haulla, saat lisää juttua opiskelija-alennuksista esim.
http://hopeinenomena.net/ShowPost.aspx?PostID=17548
-
Viesti Kirjoittaja ruutiveijari »
Ei läheskään joka koneeseen. 20% saa ns. Pro koneista, joita on jo jonkin verran varastossa. Esim. iMacista saa 10% tällä hetkellä.Apple Storesta ostettuihin koneisiin saa YHDEN KERRAN 20% alennusta, jos on hommannut ADC-opiskelijajäsenyyden. Lisätietoa Applen Developer-sivuilta.
-
Viesti Kirjoittaja ammuu »
Tilasin iMac G5:n ADC alennuksella ja nyt kun laskin loppulaskun uudestaan, sainkin alennusta 15%. Itseasiassa maksoin 98e Applelle liikaa tilauksen yhteydessä ja nyt ne palauttavat mun tilille tuon ylimääräisen..Ei läheskään joka koneeseen. 20% saa ns. Pro koneista, joita on jo jonkin verran varastossa. Esim. iMacista saa 10% tällä hetkellä.

-
Viesti Kirjoittaja holviala »
Tuo on itseasiassa aika huono sigi. Ihan yhtä lailla OS X on ilmainen jos olet jo maksanut siitä 120e ja koneesta ainakin 1200e.- Linux on ilmainen vain, jos aika ei ole sinulle rahaa -
-
Viesti Kirjoittaja masa »

-
Tuo sigi ei ole suinkaan oma keksintöni, se vain heijastelee omia käyttökokemuksiani Linuxista. Minä olin aikanaan innokas Linuxin käyttäjä, kunnes... kyrpiinnyin sen konffaamiseen (ja muutamaan muuhunkin juttuun siinä ) ihan täydellisesti.Tuo on itseasiassa aika huono sigi. Ihan yhtä lailla OS X on ilmainen jos olet jo maksanut siitä 120e ja koneesta ainakin 1200e.
Sigun pääidea on siis siinä, että hankintahinnaltaan ilmainen Linux-käyttöjärjestelmä on ilmainen vain, jos sinulla on rajattomasti aikaa sen kanssa tappelem.. eikun siis sen konffaamiseen.

Mulla ei tuota aikaa ollut ja nyt olen onnellinen Mac-käyttäjä: kone maksoi, mutta homma toimii!

-
Viesti Kirjoittaja holviala »
Älä. Ihanko totta. JWZ tuon taisi joskus sanoa, ja vähän myöhemmin perua koska huomasi käyttävänsä Linuxia joka paikassa.Tuo sigi ei ole suinkaan oma keksintöni
Mikäs siinä. Itse en ole parin viikon käytöllä löytänyt OS X:stä vielä mitään mikä olisi toiminut paremmin kuin Linukassa. Safari kyllä rulettaa, se täytyy myöntää.se vain heijastelee omia käyttökokemuksiani Linuxista. Minä olin aikanaan innokas Linuxin käyttäjä, kunnes... kyrpiinnyin sen konffaamiseen (ja muutamaan muuhunkin juttuun siinä ) ihan täydellisesti.
-
Asia selvä, ymmärsin pointtisi. Jokohan palattaisiin otsikon aiheeseen vaihteeksi?Mikäs siinä. Itse en ole parin viikon käytöllä löytänyt OS X:stä vielä mitään mikä olisi toiminut paremmin kuin Linukassa. Safari kyllä rulettaa, se täytyy myöntää.
-
Ja Applen tuntien, mitä se maksaa?
Vaikka täällä tota Microsoftia haukutaan, niin kyllä Applekin taitaa osata rahat vetää???
-
-
Tossa kun kävin pikaiseen Applen sivuja selailemassa niin hirveästi tai ainakaan helppolöytöisesti siitä puhu.
Olis kiva kuulla jos jollakin on tuoreita kokemuksia tästä jutusta.
Littymisestä, tilaamisesta ja mitä jäsenyys tuo tullessaan.
Voihan nää asiat selvitä jo täältä ja Applen sivuilta.
Taidan nyt lähtee katseleen kumpaistakin jos hyvää factaa löytyy.
-
Viesti Kirjoittaja NOx »
Kumpikin taitaa olla liikeyritys? Voiko yritystä haukkua voiton tavoittelusta? MS osaa ehkä vetää rahat kotiin paremmin mistä sitä ei voi kuin kehua. Jos tuosta aletaan haukkumaan niin sitten on kyllä ajatusmaailmassa puurot ja vellit sekaisin.Vaikka täällä tota Microsoftia haukutaan, niin kyllä Applekin taitaa osata rahat vetää???
-
Viesti Kirjoittaja ammuu »
Itse liityin muutama viikko sitten. Näin se menee:Olis kiva kuulla jos jollakin on tuoreita kokemuksia tästä jutusta.
Littymisestä, tilaamisesta ja mitä jäsenyys tuo tullessaan.
1. Ole opiskelija jossakin.
2. Mene Apple Developer Connection Member Sitelle ja rekisteröidy sinne (muista laittaa koulun nimi + opiskelijanumerosi sinne).
3. Tilaa ADC Student Membership ($99).
4. Pyydä koulusta opiskelutodistus.
5. Faxaa kopio opiskelutodistuksesta ja ajokortista tms. Applen ilmoittamaan numeroon.
6. Kun Apple on hyväksynyt jäsenyyden (ei ole enää Pending tilassa), soita Apple Storeen ja tilaa kone. Ilmoita että olet ADC opiskelijajäsen niin saat alennuksen.
Monimutkaista, mutta silti niin yksinkertaista.
Edit: Jos tuo varmistus (kohta 6) kestää ja kestää, kannattaa pommittaa niitä maililla niin homma yleensä nopeutuu.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka