Suostutaan hymyilenään aika laveasti!!!mikastus kirjoitti:Banniel..Anniel kirjoitti:MasBe hengittää jo niskaa![]()
Kohta saadaan molemmat bannit![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Suostutaan hymyilenään aika laveasti!!!mikastus kirjoitti:Banniel..Anniel kirjoitti:MasBe hengittää jo niskaa![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kiitos huomautuksesta, huomasithan myös tilannetta edeltäneen viestittelyn?amanita kirjoitti:Turvallisuutenne nimessä armon Anniel huomautan, että Herra Isoherra on nimeltään G5Zen!Anniel kirjoitti:Kohta B5Zen sanoo pahan sanan
Anniel kirjoitti:Kohta B5Zen sanoo pahan sananMasBe kirjoitti:Ehkä ennemmin Bamanita, Bamac ja BViAnniel kirjoitti:mikastus kirjoitti:Banniel..
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Mikäs sen mukavampaa kuin nauttia alkomaholista arvon moderaattorin seurassa..amanita kirjoitti:Minäkö ISO ja PAHA??? Kaikkea muuta, mutta en suinkaan tuollainen!!MasBe kirjoitti:Pelkään että jahka iso ja paha Amanita meidät löytää niin on lähtö lähellä..Anniel kirjoitti:MasBe hengittää jo niskaa![]()
Minä olen SUURI ja HURJA!
Lauantai-iltana saattavat amanitan siivousvälineet olla kaapissa ja amanita itse........niin. skål!
Toki, toki, banaani-aiheinen haamu leijaili off-topicin yllä. On kuitenkin asioita, joilla EI SOVI leikitellä....suuri ja mahtava Herra Isoherra on meidän foorumillamme juuri sellainen asia. 8)Anniel kirjoitti:Kiitos huomautuksesta, huomasithan myös tilannetta edeltäneen viestittelyn?amanita kirjoitti:Turvallisuutenne nimessä armon Anniel huomautan, että Herra Isoherra on nimeltään G5Zen!Anniel kirjoitti:Kohta B5Zen sanoo pahan sanan
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Anniel kirjoitti:Colin McRae on kuollut
Viesti Kirjoittaja Jone »
Aika kylmää.. Onnettomuudessa saattoi kuolla myös hänen 5-vuotias poikansa. Ei kenenkään ihmisen elämä ole yks hailee. Vai tuntuisko susta hyvältä jos sua muistettas noin? Yks hailee, sehä ajo vaan kuorma-autoa.Jouna- kirjoitti:Yks hailee. Pyydän anteeksi, mutta näin itse ajattelen. Sehän ajo vuaan rallia.Anniel kirjoitti:Colin McRae on kuollut
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Noh, niin. Ehkä vastasin liian nopeasti, mutta tuli semmonen fiilis tosta annielin kommentista yhdistettynä hymiöön, että nyt ei oo enää pohjaa elää omaakaan elämää. Miten tän nyt selittäisikään vaikuttamatta tyhmältä.Jone-51K kirjoitti:Aika kylmää.. Onnettomuudessa saattoi kuolla myös hänen 5-vuotias poikansa. Ei kenenkään ihmisen elämä ole yks hailee. Vai tuntuisko susta hyvältä jos sua muistettas noin? Yks hailee, sehä ajo vaan kuorma-autoa.Jouna- kirjoitti:Yks hailee. Pyydän anteeksi, mutta näin itse ajattelen. Sehän ajo vuaan rallia.Anniel kirjoitti:Colin McRae on kuollut
Enemmänkin tuossa järkytti se miten nopeasti sitä ihminen täältä lähtee. Tyyppi oli 39, vaimo ja pienet lapset, elämä kunnossa, suunnitteli palaavansa taas radalle. Sitten yksi onnettomuus ja sitten se olikin siinä.Jouna- kirjoitti:Noh, niin. Ehkä vastasin liian nopeasti, mutta tuli semmonen fiilis tosta annielin kommentista yhdistettynä hymiöön, että nyt ei oo enää pohjaa elää omaakaan elämää. Miten tän nyt selittäisikään vaikuttamatta tyhmältä.Jone-51K kirjoitti:Aika kylmää.. Onnettomuudessa saattoi kuolla myös hänen 5-vuotias poikansa. Ei kenenkään ihmisen elämä ole yks hailee. Vai tuntuisko susta hyvältä jos sua muistettas noin? Yks hailee, sehä ajo vaan kuorma-autoa.Jouna- kirjoitti:Yks hailee. Pyydän anteeksi, mutta näin itse ajattelen. Sehän ajo vuaan rallia.Anniel kirjoitti:Colin McRae on kuollut
Viesti Kirjoittaja naakka »
LOL. Joo, joku vissiin oli tunnistanut omansaErño kirjoitti:Ohhonaakka kirjoitti:Autosta pöllittiin rekisterikilvet. Voi perkelé!![]()
Joku oli varmaan vankilasta päästyään halunnut teoksensa takasin