Kumman naama?Jone-51K kirjoitti:Naama oikein.

edit:
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
HÖH, TÄH, ai mitä???Jone-51K kirjoitti:Naama oikein.
Eihän tähän rakoon kukaan enää mahtuiskaan, niin on tiivistä ja samanaikaista...Jone-51K kirjoitti:Tää voi kyllä olla "googlen" ulkopuolella ja kilpailijamme taitaa olla tältä illalta tässä. Vastaanko?
Jone, täällä ollaankin valmiita, kaikki on pursutettu ulos, miltäs vaikuttaa?mikastus kirjoitti:Aina me tullaan yht'aikaa..(ja ketjuun..)amanita kirjoitti:Eihän tähän rakoon kukaan enää mahtuiskaan, niin on tiivistä ja samanaikaista...
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Viesti Kirjoittaja Jone »
VoittajaMiklu kirjoitti:Eikös tämä lippaan veto juonna juurensa ritariaikaan. Niin minä ainakin olen joskus oppinut ja vieläpä oppiani eteen päin siirtänyt. Toivottavasti en ole mennyt ihan metsään. Eli se on vaan vanha perinne ja tapa.
Ai niin, pitäiskö tätä selittää enemmänkin...
Nostiko ne sitä haarniskan pääosaston luukkua näyttääkseen naamansa ja siitä sitten jäänyt tapa sojottaa kättä ohimohkossa?Miklu kirjoitti:Eikös tämä lippaan veto juonna juurensa ritariaikaan. Niin minä ainakin olen joskus oppinut ja vieläpä oppiani eteen päin siirtänyt. Toivottavasti en ole mennyt ihan metsään. Eli se on vaan vanha perinne ja tapa.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Tää kuulosta älykkäältä. Paitti josnei niillä sitten oo vaan ripsi menny silmään siinä taistelun tuoksinoissa, näin.amanita kirjoitti:Nostiko ne sitä haarniskan pääosaston luukkua näyttääkseen naamansa ja siitä sitten jäänyt tapa sojottaa kättä ohimohkossa?Miklu kirjoitti:Eikös tämä lippaan veto juonna juurensa ritariaikaan. Niin minä ainakin olen joskus oppinut ja vieläpä oppiani eteen päin siirtänyt. Toivottavasti en ole mennyt ihan metsään. Eli se on vaan vanha perinne ja tapa.
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Joo mahtoiko niillä olla sitä alapääosaston luukkua, tuskin se olisi kelvannut nykyarmeijan tervehdykseksi. Sojottamisen kanssakin olisi taistelussa hiukan niin ja näin..amanita kirjoitti:Nostiko ne sitä haarniskan pääosaston luukkua näyttääkseen naamansa ja siitä sitten jäänyt tapa sojottaa kättä ohimohkossa?
Hei Jamacci, tuu sääki siivoileen, jookos!! No TUU NY!Jamac kirjoitti:Joo mahtoiko niillä olla sitä alapääosaston luukkua, tuskin se olisi kelvannut nykyarmeijan tervehdykseksi. Sojottamisen kanssakin olisi taistelussa hiukan niin ja näin..amanita kirjoitti:Nostiko ne sitä haarniskan pääosaston luukkua näyttääkseen naamansa ja siitä sitten jäänyt tapa sojottaa kättä ohimohkossa?
---tulin viä pikkaseks aikaa.....noi on siis tietysti meidän ilta(päivä)kahveihin....Jamac kirjoitti:Ei, mä tein sämpylöitä.
Kun mentiin vaaralliseen paikkaan, oli tuo miehinen konsti sen astetta selvittää, näkeepi kuin käy....?Miklu kirjoitti:Tästäpä tulikin mieleeni se, että mistäs on peräisin kohteliaisuus "Naiset ensin!"? Hyvä tapa, joka on tänä päivänä päässyt unohtumaan monelta mieheltä.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Olikos se se että "onkohan luolassa sapelihammastiikeri" -testi?Miklu kirjoitti:Tästäpä tulikin mieleeni se, että mistäs on peräisin kohteliaisuus "Naiset ensin!"? Hyvä tapa, joka on tänä päivänä päässyt unohtumaan monelta mieheltä.