bloof kirjoitti:Äkkiä tuntee itsensä ihan pikkupojaksi kun nuo muut on niin isoja ja parrakkaita setiä, paitsi ehkä amanita ja Anniel.

Viesti Kirjoittaja Anniel »
bloof kirjoitti:Äkkiä tuntee itsensä ihan pikkupojaksi kun nuo muut on niin isoja ja parrakkaita setiä, paitsi ehkä amanita ja Anniel.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Mistäs sitä tietää, vaikka olisivatkin?Anniel kirjoitti:bloof kirjoitti:Äkkiä tuntee itsensä ihan pikkupojaksi kun nuo muut on niin isoja ja parrakkaita setiä, paitsi ehkä amanita ja Anniel.Ovatko tsip ja DGKarperkin isoja parrakkaita setiä?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »
Viesti Kirjoittaja A.J. »
Ymmärrän hyvin - kun pärställe alkaa kohota finanssiarvoa niin sijoitusta kannattaa vaalia (vrt. Jennifer Lopezin takamus). Oma pärstäni on (hyvin) pienen älykkyystehtävän takana, ihan tässä lähellä...Repe Ruutikallo kirjoitti:Pahoittelen että en yleisistä ja erityisistä syistä saata ainakaan tässä vaiheessa ottaa osaa tähän hienoon kavalkaadiin.
Useat homppulaiset ovat toki minut vuosien varrella tavanneet, eräät moneenkin kertaan. Osa ei ehkä ole vieläkään siitä kohtaamisesta toipunut.
Kerran sain erään laitteen halvalla vain siksi, että myyjä halusi nähdä millainen oikeasti olen. Tällaista taikaa kannattaa vaalia. 8)
Viesti Kirjoittaja bloof »
Voivat olla, tai sitten rajallinen muistini ei pysty pitämään kahta useampaa homppunaista mielessä. Eikä tuo ketjun aloittajakaan nyt niin moottoripyöräjengiläiseltä näyttänyt.Anniel kirjoitti:bloof kirjoitti:Äkkiä tuntee itsensä ihan pikkupojaksi kun nuo muut on niin isoja ja parrakkaita setiä, paitsi ehkä amanita ja Anniel.Ovatko tsip ja DGKarperkin isoja parrakkaita setiä?
Jos mää olenkin viä komeempi kuin M. Persbrandt? 8)Anniel kirjoitti:En tiedä teistä muista mutta mä olen ainakin hyvin pettynyt jos mr Repe ei näytäkään yhtään samalta kuin avatar-kuvansa
Viesti Kirjoittaja tsip »
nonni, nyt olen pettynyt... masentunut olin jo ennestään... Kyllä mulla vielä eilen oli nuo naiselliset muodot paikoillaan ja ... *hipelöikopeloi* ... tuntuvat vieläkin olevan. Vaikka hesarin testi väitti mun olevan 60% mies stereotypioitten mukaanMasBe kirjoitti:Mistäs sitä tietää, vaikka olisivatkin?Anniel kirjoitti:bloof kirjoitti:Äkkiä tuntee itsensä ihan pikkupojaksi kun nuo muut on niin isoja ja parrakkaita setiä, paitsi ehkä amanita ja Anniel.Ovatko tsip ja DGKarperkin isoja parrakkaita setiä?
Ovat vaan huijanneet meitä että olisivat mukamas naisia..
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Älä masennu.. Kyllähän se on ihan yleisessä tiedossa tuo teikäläisen kauniimpi sukupuoli. Kunhan kokeilin kepillä jäätätsip kirjoitti:nonni, nyt olen pettynyt... masentunut olin jo ennestään... Kyllä mulla vielä eilen oli nuo naiselliset muodot paikoillaan ja ... *hipelöikopeloi* ... tuntuvat vieläkin olevan. Vaikka hesarin testi väitti mun olevan 60% mies stereotypioitten mukaanMasBe kirjoitti:Mistäs sitä tietää, vaikka olisivatkin?Anniel kirjoitti:bloof kirjoitti:Äkkiä tuntee itsensä ihan pikkupojaksi kun nuo muut on niin isoja ja parrakkaita setiä, paitsi ehkä amanita ja Anniel.Ovatko tsip ja DGKarperkin isoja parrakkaita setiä?
Ovat vaan huijanneet meitä että olisivat mukamas naisia..DGKarperista en mene sanomaan, kuvahan voi valehdella enemmän kuin tuhat sanaa... Millä tässä virtuaalimaailmassa mitään todistaa, mustaa valkeaksi tai valkeaa mustaksi, saa vain silmät mustaksi jos ei sitten punaiseksi... ja miksi aina menee väännöksi, oletko sitä tai tätä, miksei puhetta uskota... niinniin, olen tosikko ja masentunut sellainen... auton avaimet jo veivät...
Joo, taidankin siirtyä joko valitteluosastolle tai... jonnekin.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä olisin pettynyt, jos Repe ei näyttäisi samalta kuin Avatarinsa jostain puolentoista vuoden takaaAnniel kirjoitti:En tiedä teistä muista mutta mä olen ainakin hyvin pettynyt jos mr Repe ei näytäkään yhtään samalta kuin avatar-kuvansa
Enpä tiedä löytyykö, mutta muistan kyllä oikein hyvin mitä tarkoitat...Macco kirjoitti:Minä olisin pettynyt, jos Repe ei näyttäisi samalta kuin Avatarinsa jostain puolentoista vuoden takaaAnniel kirjoitti:En tiedä teistä muista mutta mä olen ainakin hyvin pettynyt jos mr Repe ei näytäkään yhtään samalta kuin avatar-kuvansa(Repe, löytyykö sulta se vielä jostain?)
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Ja mie?MasBe kirjoitti:Anniel kirjoitti:bloof kirjoitti:Äkkiä tuntee itsensä ihan pikkupojaksi kun nuo muut on niin isoja ja parrakkaita setiä, paitsi ehkä amanita ja Anniel.Ovatko tsip ja DGKarperkin isoja parrakkaita setiä?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Glups, ööööh, huh, oho, aika vaikuttava kuva tossa edellä.........Macco kirjoitti:Minä olisin pettynyt, jos Repe ei näyttäisi samalta kuin Avatarinsa jostain puolentoista vuoden takaaAnniel kirjoitti:En tiedä teistä muista mutta mä olen ainakin hyvin pettynyt jos mr Repe ei näytäkään yhtään samalta kuin avatar-kuvansa(Repe, löytyykö sulta se vielä jostain?)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kuten sananlasku sanoo, niin luulohan ei ole tiedon väärttiamanita kirjoitti:ai niin Repen avattaresta.... Minäkin sen muistan todella hyvin.....luulisin että Repe näyttää aika erilaiselta.....
Mikä ihmeellisintä, jäit henkiin! Ehkä sairaseläkettä odotellen (normaali seuraus vaikeasta järkytyksestä ja sitä seuranneesta syvästä masennuksesta), mutta kuitenkin!TheKraken kirjoitti:Minäpäs olenkin niitä onnekkaita, jotka Repen on omin silmin todistaneet! Vieläpä luonnollisessa elinympäristössään!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Olikos siinä aita ympärillä? Oliko muita katselijoita? 8) 8)TheKraken kirjoitti:Minäpäs olenkin niitä onnekkaita, jotka Repen on omin silmin todistaneet! Vieläpä luonnollisessa elinympäristössään!
Kysy vielä, että saiko ruokkia?amanita kirjoitti:Olikos siinä aita ympärillä? Oliko muita katselijoita? 8) 8)TheKraken kirjoitti:Minäpäs olenkin niitä onnekkaita, jotka Repen on omin silmin todistaneet! Vieläpä luonnollisessa elinympäristössään!