Hei kaikille
Voikos tuossa iPod touchissa tehdä merkintöjä kalenteriin? siis onkos jo jollakulla sellainen "demona"? Featuresissa oli että pystyy synccimään tietsan kanssa , mutta voiko kalenteriin lisäillä mitään ipodista käsin ???
ja kun siinä oli keyboard valikko jossa olis 14 eri layouttia niin olisiko ääkköset yhdessäkään?
Kiitos vastauksista.
Yksinkertainen kysymys ipod touchista
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Yksinkertainen kysymys ipod touchista
Viesti Kirjoittaja Epeli »
-
-
No voihan pannahinen..
kuvittelin jo tovin että pääsisin pois tuosta uskomattoman kököstä Nokian kalenterista johon olen erehtynyt. Mulla oli vuodesta -97 Palmin PDA ( eri malleja ) ajanvarauskäytössä, ja olin tosi tyytyväinen siihen. Sitten ajattelin että on kätevää kun puhelin ja ajanvaraus olisi samassa laitteessa... Eipä ollut.Nokia kun ei ole pysytynyt lisäämään kalenteriin edes yksinkertaista hakua jolla voisi hakea hakusanalla tietoja. Ja lisäksi mulla on noita tapahtumia niin paljon että voin pitää N70 :sessä ainoastaa 4 viikkoa taakseppäin tavaraa... Harmittaa kun olen muualla ja tiedot joita olen käyttänyt esim 2 kk sitten ei enää löydy puhelimesta.
Vaan sitten esiteltiin uusi iPod.... Innoissani ajattelin että hienoa kun Applen iCal , joka olisi täydellinen minun tarpeisiini, löytyy ipodista . Tadaa, mulla olisi multimediahärpäke jolla voisin surffia netissä ( Wlan , jopa ulkomailla, monessa hotellissa kun on langattomat yhteyden ) katsella lennoilla leffoja/kunnella musaa ja hoitaa aikataulutuksen kalenterin kanssa joka synkkisi pöytäkoneen kanssa tarvittaessa. Jopa ajattelisin että siinähän on non-volatiivista muistia ( eli tiedot ei häviä vaikka patteri hyytyisi)... mutta nyt ainakin tää eka versio on täysin turha mulle.
Taidanpa miettiä uudelleen sitä Palmia....
kuvittelin jo tovin että pääsisin pois tuosta uskomattoman kököstä Nokian kalenterista johon olen erehtynyt. Mulla oli vuodesta -97 Palmin PDA ( eri malleja ) ajanvarauskäytössä, ja olin tosi tyytyväinen siihen. Sitten ajattelin että on kätevää kun puhelin ja ajanvaraus olisi samassa laitteessa... Eipä ollut.Nokia kun ei ole pysytynyt lisäämään kalenteriin edes yksinkertaista hakua jolla voisi hakea hakusanalla tietoja. Ja lisäksi mulla on noita tapahtumia niin paljon että voin pitää N70 :sessä ainoastaa 4 viikkoa taakseppäin tavaraa... Harmittaa kun olen muualla ja tiedot joita olen käyttänyt esim 2 kk sitten ei enää löydy puhelimesta.
Vaan sitten esiteltiin uusi iPod.... Innoissani ajattelin että hienoa kun Applen iCal , joka olisi täydellinen minun tarpeisiini, löytyy ipodista . Tadaa, mulla olisi multimediahärpäke jolla voisin surffia netissä ( Wlan , jopa ulkomailla, monessa hotellissa kun on langattomat yhteyden ) katsella lennoilla leffoja/kunnella musaa ja hoitaa aikataulutuksen kalenterin kanssa joka synkkisi pöytäkoneen kanssa tarvittaessa. Jopa ajattelisin että siinähän on non-volatiivista muistia ( eli tiedot ei häviä vaikka patteri hyytyisi)... mutta nyt ainakin tää eka versio on täysin turha mulle.
Taidanpa miettiä uudelleen sitä Palmia....
-
-
-
Sälli kirjoitti:Tämä puuttuu myös iPhonen kalenterista.Epeli kirjoitti:Nokia kun ei ole pysytynyt lisäämään kalenteriin edes yksinkertaista hakua jolla voisi hakea hakusanalla tietoja.
AAARGH... Voisiko joku selttää miksi tämä perus "FIND" -komento puuttuu näemmä kaikista kapuloista? Eikö olisi luontevaa että voisit etsiä kalenterista kaikki tapahtumat jotka alkasivat esim. Kesäleiri.. tms nimi tai kaikki tietueet joissa on osoitteena vaikka datapolku? Tai kun nykyisin kapuloilla otetaan satojakin kuvia jotka , ainakin nokia nimeää automaattisesti päivämäärällään, niin olisi kätevää jos voisi antaa kapulan hakea kaikki kuvat jotka on otettu esim.12.9.? Olenkos nyt vaan niin kädetön että tuon voisi jotenkin tehdä? Tai pitäiskö vaan tyytyä ostelemaan soittoääniä , ne kun on niin kivoja... ;-)
-
Viesti Kirjoittaja Vermeli »
Tämä nyt sivuaa tuosta alkuperäisestä kysymyksestä, mutta olen menossa Japanissa käymään tuossa ensi kuussa ja ihmettelin vain että kun sieltä sen saa hieman halvemmalla niin on kai myös mahdollista vaihtaa se kielipaketti siihen vai onko se jo valmiiksi englanti ?
iMac 24" / iPhone 8gb / iPod 80gb
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Se on luultavasti valmiiksi Englannin kielinen, tai jos ei ole niin iPodeissa (niinkuin muissakin Applen tuotteissa) on jos nyt ei aina niin ainakin todella pitkään ollut kieliasetukset nopeasti ja vaivattomasti..Vermeli kirjoitti:Tämä nyt sivuaa tuosta alkuperäisestä kysymyksestä, mutta olen menossa Japanissa käymään tuossa ensi kuussa ja ihmettelin vain että kun sieltä sen saa hieman halvemmalla niin on kai myös mahdollista vaihtaa se kielipaketti siihen vai onko se jo valmiiksi englanti ?
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka