![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Moniko muuten bongasi Hesarin loistavan Fingerpori-sarjakuvan pari päivää takaperin? Siinä lentokapteeni tervehti matkustajia sanomalla jotenkin näin:
"Nimeni on Teuvo. Olen sekakäyttäjä. Tämä lento lähtee Helsinkiin..."
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tässä meillä ihan kunnon pesunkestävä homppulainen jälleen! Eihän me Larea bannata, ei sitten millään, asiattomat kirjoituksethan ne vasta asiaa sisältävätLare kirjoitti:Pahasti koukussa. Karkeasti n.97,8758% Macin käytöstä on täällä roikkumista. Itse itseään ruokkiva harrastus. Listaa hälyyttävistä oireista:
- Tulee kirjoitettua vaikkei asiaakaan.Kirjoitusmoraalissa ei ongelmaa, kun se on peräti kaksinais sellainen. Pieni banni voisi tehdä hyvää. Tulisi hankittua elämä. Wink wink.
- Oikein innostuu, kun jollain on PLIST sekaisin ja itse ehtii ennen Wespaa tai AppleFarmeria vastaamaan.
- Ehkä tilanne on aika paha, kun alkaa harkita yövalvomista että voisi osallistua siihen "miksi täällä kahdelta yöllä" palstalle.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei suinkaan, ainakin Homppulan henkilökunta tuon kuullessaan myhäilee tyytyväisenä!Jaroneko kirjoitti:Onko addiktio paha, jos tarvitsee tulla irkin puolelle pyytämään foorumipostauksia, että olisi luettavaa?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ai, kiittiamanita kirjoitti:Ei suinkaan, ainakin Homppulan henkilökunta tuon kuullessaan myhäilee tyytyväisenä!Jaroneko kirjoitti:Onko addiktio paha, jos tarvitsee tulla irkin puolelle pyytämään foorumipostauksia, että olisi luettavaa?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mun addiktio on nyt yleisesti hyväksytty tosiasiaJaroneko kirjoitti:Ai mistä? ^^Anniel kirjoitti:Ai, kiittiamanita kirjoitti:Ei suinkaan, ainakin Homppulan henkilökunta tuon kullessaan myhäilee tyytyväisenä!Jaroneko kirjoitti:Onko addiktio paha, jos tarvitsee tulla irkin puolelle pyytämään foorumipostauksia, että olisi luettavaa?
Viesti Kirjoittaja A.J. »
Bongasin! Sarjakuva hämmensi.Repe Ruutikallo kirjoitti:Viestien määrästä ja tittelistä näkee, että viihtyminen on varmaan surkeen huanoo.
Moniko muuten bongasi Hesarin loistavan Fingerpori-sarjakuvan pari päivää takaperin? Siinä lentokapteeni tervehti matkustajia sanomalla jotenkin näin:
"Nimeni on Teuvo. Olen sekakäyttäjä. Tämä lento lähtee Helsinkiin..."
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Olis jos toimis...growlithe kirjoitti:"Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit" -linkki on kyllä ahkerassa käytössä.