Mä etin kolmesta eri euroopan maasta: Suomi, Belgia ja Englanti, semmosta laukkua mihin mahtuis just ja just Nikon D80, mutta se ei näyttäis kameralaukulta, enkä löytänny mistään. En oo varma etinkö oikeista paikoista vai olisko pitänny yrittää löytää tavallinen laukku mihin sit olis virittäny pehmusteet mut tosiaan EI LÖYTYNY.
Syy tähän on se vanha - en halua mainostaa öillisillä kujilla "MULLA ON KALLIS SLR KAMERA TÄS KAMERALAUKUSSA - ryöstäkää mut"... mut päädyin sit ostamaan Loven pienimmän mahdollisen kuitenkin.. tossa on se hyvää että siinä on feikki luukku eli kansiaukeaa itseenpäin, mut se mikä siinä ärsyttää että se näyttää niin kameralaukulta kuin mahdollista. Eli hakusessa on nyt semmonen laukku mikä a. joko korvais ton tai b. olis pikkasen isompi huomaamattomampi mihin menis toi Loven hyvin pehmustetu laukku sisälle... onks ketään onnistunu virittää/löytää kätsyä laukkua mikä ei mainosta kameran mukanaoloa?
Viimeksi muokannut IIIMacci, 21.9.2007 klo 16.45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IIIMacci kirjoitti:Mä etin kolmesta eri euroopan maasta: Suomi, Belgia ja Englanti, semmosta laukkua mihin mahtuis just ja just Nikon D80, mutta se ei näyttäis kameralaukulta, enkä löytänny mistään. En oo varma etinkö oikeista paikoista vai olisko pitänny yrittää löytää tavallinen laukku mihin sit olis virittäny pehmusteet mut tosiaan EI LÖYTYNY.
Syy tähän on se vanha - en halua mainostaa öillisillä kujilla "MULLA ON KALLIS SLR KAMERA TÄS KAMERALAUKUSSA - ryöstäkää mut"... mut päädyin sit ostamaan Loven pienimmän mahdollisen kuitenkin.. tossa on se hyvää että siinä on feikki luukku eli kansiaukeaa itseenpäin, mut se mikä siinä ärsyttää että se näyttää niin kameralaukulta kuin mahdollista. Eli hakusessa on nyt semmonen laukku mikä a. joko korvais ton tai b. olis pikkasen isompi huomaamattomampi mihin menis toi Loven hyvin pehmustetu laukku sisälle... onks ketään onnistunu virittää/löytää kätsyä laukkua mikä ei mainosta kameran mukana oloa?
Vanha armeijan leipälaukku on omiaan tuohon käyttöön. Sen sisään voi tehdä pehmusteet makuualustasta ja se on taatusti sen näköinen, että sisältö ei kiinnosta ketään. Hintakaan ei ole paha.
Toinen ääni tolle vanhalle armeijan laukulle+telttapatjalle. Saa ihan toimivan laukun kameralle, eikä hinta ole mitenkään paha. Ja bonuksena ulkonäkö on sopivasti ei-kameralaukun näköinen . Käyttämättömiä kaasunaamarilaukkuja saa kolmella eurolla, eikä patjatkaan kalliita ole. .
Itsellä ollut käytössä Tamrac 5549 "adventure 9" ja toiminut erittäin hyvin. Repussa yleensä MacBook ja 1 runko + 2-3 putkea ja 2 salamaa. Mahtuu aika kivasti ja yläosaan mahtuu vielä vähän kaikkea sälää, kuten takki yms.
Siis Sigman? Luulisin, koska 1D+100-400L mahtuu sisään, reppu yläosasta hieman joustaa silloin, mutta ei se haittaa koska ylhäällä on kuitenkin tyhjää..