![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://www.apogeedigital.com/products/d ... tion=specs

Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja tBa »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Jeh, jotain konkreettista tietoa täytyy mittaustuloksista toki saada, mutta Apogeella on kyllä aiempien tuotteiden perusteella ainakin minun kirjoissani sen verran "karmaa", että luottoa löytyy.Lihapipo kirjoitti:Toinen ehkä kevyesti oleellinen asia puuttuu kokonaan, eli mittaustulokset. Onhan se ihan söpö, mutta kyllä nyt on tainnut ropsahtaa hiukan merkkilisää tuohon hintaan.
Äkkiseltään breakout kaapeli voi sapettaa mutta jos nuo kaikki liittmet liitinrunkoineen laitetaan itse koteloon koko kasvaa söpöstä normaaliksi. Lisäksi liittimet tulisi ympäriinsä tuota koteloa ja se on sitten yhtä helevettiä kun pöydällä on lätkä ja siitä lähtee piuhaa joka ilmansuuntaa. Tilaa kuluu 1m2 pöydältä. Mulla oli moinen joskus ja toista ei tule..Eli noin hallitusti tilaa säästäen yhteen suuntaa. Kuitenkin D-liittimellä saa sen pois jos on vaan kuulokekäyttöä.Lihapipo kirjoitti:Miksi, oi miksi tuo #&@keleen breakout-kaapeli? Kiesus, että voi sapettaa nuo turhanpäiväiset hännät.
ÖÖ miksi ei? Eihän sitä kuitenkaan voi monitoroida/kuunnella luurit päässä sekä kaiuttimista samaan aikaan. Luurien kytkemisellä saa kaiuttimet/linet mykäksi.Lainaus tuolta sivulta:
"Q: Can I set the headphone and line outputs to different levels?
A: The headphone and line outputs are always controlled simultaneously. To set the balance between headphones and speakers connected to the line outputs, set the speaker’s amplifier accordingly. It is possible to mute the headphones and line outputs independently."
Öö, miksi?
Eiköhän specsit tuonnesivuille ilmesty aikanaan kun tuotekin kaupan hyllyyn. Tuota "merkkilisää" ihmettelen hieman. Missä kohtaa ja paljon sitä oikein sitten on? Mun mielestä ihan edullinen on tuo jos muuntimet on sitä mitä esim Mini-sarjassa jne.. Vai mihin sinä sitä vertaat kun eihän sulle ollu niitä tuloksiakaan.Toinen ehkä kevyesti oleellinen asia puuttuu kokonaan, eli mittaustulokset. Onhan se ihan söpö, mutta kyllä nyt on tainnut ropsahtaa hiukan merkkilisää tuohon hintaan.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Kyllä, luin ja ajattelin väärin. Ihan järkeenkäypä ominaisuus, joka löytyy melkein jokaisesta luuripistokkeen omaavasta vahvistimestakin. Eli ei mitään, minä ryssin.ÖÖ miksi ei? Eihän sitä kuitenkaan voi monitoroida/kuunnella luurit päässä sekä kaiuttimista samaan aikaan. Luurien kytkemisellä saa kaiuttimet/linet mykäksi.
Perustan ylimalkaisen otaksuntani täsmälleen samalle pohjalle, jolle sinä perustat oletuksesi siitä, että laite on laadukas. Spekulaatio on sen asian nimi. No ei, minä vain olen hieman allerginen sille, että laitteen hinta tiedetään, mutta sen ominaisuuksia ei. Ihan pelkkä luonnevika on kyseessä. Oli ne speksit sitten mitä tahansa, en ole Apogeeta hankkimassa. Täysin meikäläisen budjetin ulkopuolella kun on.Eiköhän specsit tuonnesivuille ilmesty aikanaan kun tuotekin kaupan hyllyyn. Tuota "merkkilisää" ihmettelen hieman. Missä kohtaa ja paljon sitä oikein sitten on? Mun mielestä ihan edullinen on tuo jos muuntimet on sitä mitä esim Mini-sarjassa jne.. Vai mihin sinä sitä vertaat kun eihän sulle ollu niitä tuloksiakaan.
Viesti Kirjoittaja paatsari »
Viesti Kirjoittaja Mac.äräinen »
Viesti Kirjoittaja vle »
Tässähän tapahtui joku fuusio. Siksi noita drivereitä ei oo PC puolelle näkynyt. Ei ne pelaa ne isommatkaan ku macillä enää.vle kirjoitti:Hemmetin tyylikäs laite, ulkonäkönsä puolesta voisi olla:n tuote. Myös tuo Breakout olis mulle henk.koht. mieleinen feature. Hintaa vaan meikäläisen kukkarolle pari hunttia liikaa
Viesti Kirjoittaja Markusk »
Viesti Kirjoittaja Lenoldinho »
Viesti Kirjoittaja SonusLeo »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Nostelen tätä ketjua kanssa tässä hieman, kun tuo laite itseäni on alkanut kovasti kiinnostaa. Eli onko vielä nyt löytynyt useampi tuon hankkineita, jotka voisivat kertoa kokemuksiaan kyseisestä laitteesta? Onko hintansa väärti vai saisiko samaan rahaan parempaakin? Ja onko kuulokelähtö laadukas? Kun itselläni on tuo Line6:sen Toneport UX2 ja sen kuulokeliitännän soundi ei oikein ole vakuuttanut. Mites tuohon Apogeehen muuten kytketään tuo monitorointi? Onko kukaan tuon hankkineista jonkin muun kuin Logicin käyttäjä. Itse, kun käytän tuota Ableton Livea niin olisi mukava kuulla mielipiteitä tuon käytöstä muidenkin softien kanssa.SonusLeo kirjoitti:Duetti on ollut nyt muutaman päivän käytössä, ja kyllä homma toimii. Aivan loistopeli, varmatoiminen ja erittäin laadukasta olemusta tuo laite uhkuu. Todella tyytyväinen olen ko. hankintaan, rahalle vastinetta.
Viesti Kirjoittaja Markusk »
Viesti Kirjoittaja SonusLeo »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Joo, kyllä tässä itse tuohon laitteeseen kanssa päädyin ja tilaus pitäisi tulla ensi viikolla. Sain itsekin tosiaan tuon hankittua selkeästi alle Thomannin hintojen ihan kivijalkamyymälän kautta. Innolla odotan sitä, että mitä tämä vekotin tuokaan tullessaan. Paljon on tullut nettiä selailtua ja ajatuksia laitteesta luettua ja pelkkää positiivista ylistystä on vain löytynyt. Eli eiköhän tässä olla hyvään ratkaisuun päätymässä.SonusLeo kirjoitti:
Monitorointi hoidetaan mukana tulevilla kaapeleilla, kannattaa tsekkailla Apogeen sivuilta. Tästä johdosta löytyy myös muut tarvittavat liitännät. Itsellä tuo systeemi on toiminut oikein hienosti. Itse ostin paikallisesta kivijalkamyymälästä, ja hinta oli alle T-kaupan. Suosittelen jotakin kotipaikkakunnan hyväksi havaittua kauppaa, yleensä niistä saa tavaraa ihan hyväänkin hintaan.
Suosittelen kyllä lämpimästi, jos arvostaa laitteen laatua ylipäätään, ja sitä että homma toimii. Rulla on mukava lisä tällaisessa jokapäiväisessä käytössä.
Viesti Kirjoittaja vle »
Viesti Kirjoittaja veepeekoo »
Viesti Kirjoittaja powder »
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”