millä siivoat ja koska?
Minä käytän ainoastaan Kloridia koska sillä saa helposti ja tehokkaasti kaiken kuonan ja epätoivotun aineksen siivotuksi pois.

Viesti Kirjoittaja keke68 »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Jos meinaat liittoketjua, niin kyllä. Kaikki asiaankuulumaton lähtee, koska se oli ketjun aloittajan ajatusten mukaista, ja toiseksi kun sieltä on jo poistettu niin paljon niin enää ei kellekään anneta erityisvapauksia mennä kirjoittelemaan avio-, homo- ja kalanpyrstöliitoksista yms.keke68 kirjoitti:Ainakin nuo Moderaattorit on niin kovia siivomaan.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Täällä myös, mallia medicair 5000 Plus.kuriton kirjoitti:Miele-pölyimuri
Meillä on kissat ja ihmiset tehneet sen verran hyvää jälkeä, että taitaa huonekorkeus kasvaa ennenkuin puhdasta ja ehjää parkettia on taas näkyvissä.kuriton kirjoitti:Parketin saakin parhaiten varmaan jatkossa puhtaaksi vasta hiomalla.
Viesti Kirjoittaja MVi »
Hopeisessa omenassa "Poista viesti"- ja "Poista ketju"-nappuloilla. Tarpeen mukaan toimin, mulla ei ole mitään erityistä siivouspäivää.keke68 kirjoitti:Ainakin nuo Moderaattorit on niin kovia siivomaan.
millä siivoat ja koska?
-
Viesti Kirjoittaja zemex »
Eikö niitä voi siirtää siivouksen ajaksi??Verottaja kirjoitti:27m2 hoituu hienosti imurilla ja sini-mopilla. Tosin moppi ei oikein pääse oikeuksiinsa kun itse parkettia näkyy huonekalujen ja mattojen alta vain muutama hassu neliö..
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Viesti Kirjoittaja Kumiko »