Olen kerran aikaisemmin tilannut tavaraa Apple Online-storesta (Mac Mini 2.5 vuotta sitten). Ja silloin kävi niin, että kuriiri oli kotioven takana joskus 3-4 aikaan, ja itse olin 40 kilometrin päässä työpaikalla. Onneksi naapuri otti paketin hoteisiinsa.
Mutta tuohon liittyen: mihin aikaan päivästä ne paketit yleensä toimitetaan perille? Kun nyt olen touchia tilaamassa storesta, niin kannattaisiko toimitusosoitteeksi laittaa suosiolla työpaikan osoite, vai voiko jossain kertoa että "toimitus kello kuuden jälkeen, kiitos"?
Tilaaminen Apple Online-Storesta: toimitusaika?
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Tilaaminen Apple Online-Storesta: toimitusaika?
Viesti Kirjoittaja Nemesis »
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Ainakin mulle ovat tulleet aina päiväsaikaan. Voit kysyä Applen tuesta, mikä on paras tapa varmista toimitusaika.
-
Re: Tilaaminen Apple Online-Storesta: toimitusaika?
Viesti Kirjoittaja pallo »
Kylse varmaan on siitä kuljettajasta/firmasta kiinni miten/milloin toimittavat, Applella aikasta vähän tekemistä tuon kanssa...Nemesis kirjoitti:Olen kerran aikaisemmin tilannut tavaraa Apple Online-storesta (Mac Mini 2.5 vuotta sitten). Ja silloin kävi niin, että kuriiri oli kotioven takana joskus 3-4 aikaan, ja itse olin 40 kilometrin päässä työpaikalla. Onneksi naapuri otti paketin hoteisiinsa.
Mutta tuohon liittyen: mihin aikaan päivästä ne paketit yleensä toimitetaan perille? Kun nyt olen touchia tilaamassa storesta, niin kannattaisiko toimitusosoitteeksi laittaa suosiolla työpaikan osoite, vai voiko jossain kertoa että "toimitus kello kuuden jälkeen, kiitos"?
-
tuplat
Viimeksi muokannut Nemesis, 24.9.2007 klo 12.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tietenkin, mutta mainitaanko siellä tilauksen yhteydessä, että kuka sen tavaran toimittaa, ja mikä heidän asiakaspalvelun puhelinnumero on?pallo kirjoitti:Kylse varmaan on siitä kuljettajasta/firmasta kiinni miten/milloin toimittavat, Applella aikasta vähän tekemistä tuon kanssa...Nemesis kirjoitti:Olen kerran aikaisemmin tilannut tavaraa Apple Online-storesta (Mac Mini 2.5 vuotta sitten). Ja silloin kävi niin, että kuriiri oli kotioven takana joskus 3-4 aikaan, ja itse olin 40 kilometrin päässä työpaikalla. Onneksi naapuri otti paketin hoteisiinsa.
Pointti on siis se, että voisi ennen tilausta miettiä valmiiksi, että miten sen tilauksen kanssa toimitaan, eikä tarvitsisi tilauksen jälkeen ruveta arpomaan, että minne se olisi pitänyt toimittaa, pitääkö lähteä töistä etuajassa jne. jne.
-
Viesti Kirjoittaja MNi »
Tilauksen sivulla näkyy kuljetusfirma sitten kun lähetys on siirtynyt Applen varastolta kuljetusfirmalle ja samalla sinne tulee myös seurantanumero. Tavara tulee TNT:llä tai UPS:llä, itselleni yleensä tullut TNT:llä.Nemesis kirjoitti:pallo kirjoitti: Tietenkin, mutta mainitaanko siellä tilauksen yhteydessä, että kuka sen tavaran toimittaa, ja mikä heidän asiakaspalvelun puhelinnumero on?
Numerot löytynee ko. yritysten sivuilta.
Itse olen aina tilannut töihin ja tavarat on Helsingissä jaettu yleensä puolenpäivän aikoihin (+-2 tuntia).
MNi
-
taidan sitten tehdä itse samoin. Eli toimitusosoitteeksi työpaikan osoite.MNi kirjoitti:Itse olen aina tilannut töihin ja tavarat on Helsingissä jaettu yleensä puolenpäivän aikoihin (+-2 tuntia).
-
Viesti Kirjoittaja pallo »
UPS;sta yleensä ainakin soitetaan ja kuskien kanssa on ollut helppo neuvotella minne ja miten ja milloin, TNT:sta ei tietoa.Nemesis kirjoitti:Tietenkin, mutta mainitaanko siellä tilauksen yhteydessä, että kuka sen tavaran toimittaa, ja mikä heidän asiakaspalvelun puhelinnumero on?pallo kirjoitti:Kylse varmaan on siitä kuljettajasta/firmasta kiinni miten/milloin toimittavat, Applella aikasta vähän tekemistä tuon kanssa...Nemesis kirjoitti:Olen kerran aikaisemmin tilannut tavaraa Apple Online-storesta (Mac Mini 2.5 vuotta sitten). Ja silloin kävi niin, että kuriiri oli kotioven takana joskus 3-4 aikaan, ja itse olin 40 kilometrin päässä työpaikalla. Onneksi naapuri otti paketin hoteisiinsa.
Pointti on siis se, että voisi ennen tilausta miettiä valmiiksi, että miten sen tilauksen kanssa toimitaan, eikä tarvitsisi tilauksen jälkeen ruveta arpomaan, että minne se olisi pitänyt toimittaa, pitääkö lähteä töistä etuajassa jne. jne.
-
-
Viesti Kirjoittaja Kibe »
Mä sain Apple Storesta koneeni TNT:n toimittamana ja palvelu oli hyvää. Kuski soitti aamupäivästä että olisinko hetipitäen paikalla vai tuleeko myöhemmin. Satuinpa olemaan kotosalla, kuski saapui 10 minuutissa.pallo kirjoitti: UPS;sta yleensä ainakin soitetaan ja kuskien kanssa on ollut helppo neuvotella minne ja miten ja milloin, TNT:sta ei tietoa.
MacBook C2D 2,16GHz (mid 2007) | 10.6.8
HTC Legend
HTC Legend
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka