On toki myönnettävä, kun taas miettii mitä kysyttiin, että yhtäkään lasta en ole alulle pannut omenan omistajana, eli eihän sitä koskaan tiedä. Vaan kyllä silti aion luottaa kondomeihin. Ainakin yhteysvaikutus pitäisi olla jo melkoisen varma.

Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Sanokaa mitä sanotte, mutta naisille kuitenkin Lare suosittaa perinteisesti että parempi vaaksa vaaraa kuin mikään muu, raskauttavien asianhaarojen vallitessa. Tietysti ketun häntä kainalossa, mutta pakko lobata.maxima kirjoitti:Lapsista en tiedä, mutta ainakaan viruksia ja muita tauteja ei taida saada?![]()
Viesti Kirjoittaja growlithe »
maxima kirjoitti:Helppo!growlithe kirjoitti:
Lähtisin heti mukaan! 8)
Heh, HETI kun joku tulee Valkeakosken Onnelassa mulle sanomaan, että mullapa onkin omppu kotona, lähekkö kattoon, niin tarviiko sitä edes epäröidä?Lare kirjoitti:Missä baarissa käyt yleensä?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Nhonniin! Pistän omenatarran otsaan ja lähden laivalle!growlithe kirjoitti:maxima kirjoitti:Helppo!growlithe kirjoitti:
Lähtisin heti mukaan! 8)
Saas nähä, tärppäiskö to-pe, kun ollaan työporukan kans Silja Europalla. Jos vaikka tekis omppu-T-paidan, niin heruiskohan sillä tälle tytölle? ..![]()
![]()
![]()
Jahas, oiskos parempia ehdotuksia? Semmosia olin kuullu suositeltavan, mutta ei siMarQ kirjoitti:ei, ei! ne nyt ei ainakaangrowlithe kirjoitti: (Cabaret ja Emma nyt ainakin?)
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Pitänee kattoo seuraavan kerran ku on Koskissa käymäs...growlithe kirjoitti:Heh, HETI kun joku tulee Valkeakosken Onnelassa mulle sanomaan, että mullapa onkin omppu kotona, lähekkö kattoon, niin tarviiko sitä edes epäröidä?En tunne täältä ketään, jolla olis. Omien kavereiden käännytystyö on vasta vaiheessa..
Oujee, häät on ens kesänä! Tervetuloa koko hopeinen omena!growlithe kirjoitti:Ja tää on sit sovittu juttu!maxima kirjoitti:Nhonniin! Pistän omenatarran otsaan ja lähden laivalle!-->
Treffit!
E: Perun sanani.Anniel kirjoitti:Sehän kävi nopeesti, onko morsiammelta kysytty?maxima kirjoitti:Oujee, häät on ens kesänä! Tervetuloa koko hopeinen omena!
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Ei taidakaan olla niitä homppuhäitä tulossa...maxima kirjoitti:E: Perun sanani.Anniel kirjoitti:Sehän kävi nopeesti, onko morsiammelta kysytty?maxima kirjoitti:Oujee, häät on ens kesänä! Tervetuloa koko hopeinen omena!Kosin torstaina laivalla tuhannen humalassa karaokelavalla! Ilmoitan tänne tuloksesta.
Otan susta avioeron, et oo mun tyyppiä.maxima kirjoitti:Ei tarvitse. Nainen on tehty miehen palvelijaksi.Anniel kirjoitti:Sehän kävi nopeesti, onko morsiammelta kysytty?maxima kirjoitti:Oujee, häät on ens kesänä! Tervetuloa koko hopeinen omena!
Apua, apua! Kaamea väärinkäsitys. Piti sanoa, että Nainen on tehty miehen palveltavaksi.growlithe kirjoitti:Otan susta avioeron, et oo mun tyyppiä.maxima kirjoitti:Ei tarvitse. Nainen on tehty miehen palvelijaksi.Anniel kirjoitti:Sehän kävi nopeesti, onko morsiammelta kysytty?maxima kirjoitti:Oujee, häät on ens kesänä! Tervetuloa koko hopeinen omena!Eikös toi mee JUST toisinpäin? Mä voisin kaivata tällä hetkellä esim. hierontaa ja suklaata..
![]()
E: Jahas, kositkin vasta sitten laivalla. No, tässä kävi jo ilmi toi sun todellinen luontees! Ihan turha esittää enää kivaa ja romanttista ja huomaavaista!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Onneks MasBe on herrashomppu ja jakaa tytöille ruusuja ircin puolellaMasBe kirjoitti:Maxima on JUST tollanen! Julma ja sydämetön ihminen! Hyi!