Samat tiällä.Jone-51K kirjoitti:Olet kuin kaalilaatikko ja lasi vettä
Tunnustus:
Tykkäsin muutes koulun kaalilootasta. Siinä oli mahti-rapsakka kuori ja sopivasti suolaa...
Nami nami!
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Joo, meinasin vaan että väsytti niin että silmät varmaan näytti justiinsa puolikkailta kananmunilta.amanita kirjoitti:Älä urputa Jamacci, määkin oon toi pinaattikeitto ja kananmuna. Eikös siinä jo ole riittävästi ilon aihetta!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mulla nyt hiukka tota väsymystä pukkaa, meni uuden koneen kanssa aika myöhään...tai aikaiseen...Jamac kirjoitti:Joo, meinasin vaan että väsytti niin että silmät varmaan näytti justiinsa puolikkailta kananmunilta.amanita kirjoitti:Älä urputa Jamacci, määkin oon toi pinaattikeitto ja kananmuna. Eikös siinä jo ole riittävästi ilon aihetta!
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Anniel kirjoitti:http://plaza.fi/ellit/ideakeittio/testi ... ruoka-olet
Koulujen alkaessa voit kokeilla, millainen on sinun kouluruokasielusi. Tämä tieteellisen tarkasti koottu testi sisältää kouluaikoihin liittyviä kysymyksiä. Vastaa niihin rehellisesti, ja opit uusia piirteitä itsestäsi.
Ja minähän inhosin kaalilaatikkoa sydämeni pohjasta...Olet kuin kaalilaatikko ja lasi vettä
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei vois enempää persuksilleen mennäOlet kuin kaalilaatikko ja lasi vettä
16.7.2007
Olet luotettava ja kallisarvoinen ystävä, hyvää pataa kaikkien kanssa. Suhteesi vanhempiisikin on todennäköisesti parempi kuin kellään ystävälläsi.
Fiksuimmat ovat jo huomanneet, että olet vaatimaton, mutta näppärä sekä käsistäsi että päästäsi. Siksi ihmiset tuuppaavat pyytämään sinua talkooavuksi ja soittavat sinulle, jos vastausta tai ohjetta ei löydy Googlesta tai Wikipediasta.
Viihdyt kauniissa kodissasi, ja hyvää elämää on ilta tv:n ääressä. Jos irrottelet, juot lasin viiniä. Taustamusiikiksi sopii kotimainen pop tai popahtava iskelmä.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
MasBe kirjoitti:Saarioisten perinteinen maksalaatikko ja lasillinen maitoa
EDIT: Mutta koska todennäköisesti muut alkavat voimaan pahoin, sanon että Hesburgerin Mega-ateria
Viesti Kirjoittaja MasBe »
OHO!! Mun ihannenainen!!!!!Anniel kirjoitti:MasBe kirjoitti:Saarioisten perinteinen maksalaatikko ja lasillinen maitoa
EDIT: Mutta koska todennäköisesti muut alkavat voimaan pahoin, sanon että Hesburgerin Mega-ateriaKummallekin