Olen upouuden macbookin onnellinen omistaja ja enää en vaihtaisi vanhaan pc:seen.
Kuitenkin minulla on ongelmia itunesin kanssa. Luultavasti vika on vain käyttäjässä joten ajattelin kysyä neuvoa vanhoilta konkareilta!
Minua kummastuttaa kovasti miksi itunes tekee kaikista kappaleista kopioita päivityksen jälkeen. Ja miten ihmeessä ne kaksoiskappaleet saa sieltä pois? (Kyllä vain, onnistuin siirtämään kaikki kappaleet roskakoriin itunesista poistaessani kaksoiskappaleita ja tämän seurauksena myös musiikki-kansioini oli tyhjentynyt!) Ja nyt kun epätoivoisesti yritin niitä saada takaisin musiikki-kansiooni roskakorista, koko musiikkikansio on sekaisin! Joidenkin levyjen kansiot löytyvät mutta kansioissa ei ole yhtään kappaletta...
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Toisekseen minua kummastuttaa se, miksi itunes ei soita mm. wma-tiedostoja? Musiikeistani aika moni on wma-tiedostona eikä niitä löydy itunesin kirjastosta vaan ne täytyisi soittaa jollain toisella soittimella. Tätä ongelmaa minulla ei ole koskaan aiemmin ollut! Tarvitsenko tosiaan jonkun ohjelman wma-tiedostojen muuttamiseen mp3-tiedostoiksi jotta itunesini suostuu niitä soittamaan. Ja mikä tällainen ohjelma mahdollisesti on, sillä latasin demo-version easywma-ohjelmasta joka muuttaa vaan ensimmäiset 15 sekuntia kappaleen alusta mp3-tiedostoksi (ilmeisesti maksullinen ohjelma?). 15 sekuntia biisistä ei paljoa lohduta. Ja jos tällainen ohjelma tarvitaan tiedoston muuttamiseen, onko mahdollista että ohjelma käy koko kirjaston läpi automaattisesti ettei minun tarvitse itse etsiä satojen levyjen joukosta juuri niitä mitkä ovat wma-tiedostoja ja raahata ne yksitellen ohjelmaan?
Jos joku viisaampi pystyy minua auttamaan olisin erittäin kiitollinen!