Ja tää päivä on aikaa käydä kattomassa tota mun pakastinta, että mikä hittto siellä kilahtelee, muu päivä mulle ei sovi
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei yöllä pidä tehdä töitä. Täytyy keskittyä valvomiseenAnniel kirjoitti:Pää aivan tukossa, olen painanut hommia syömättä, juomatta ja lepäämättä koko päivän. Nyt annoin itselleni luvan pitää pikkutauon, tilasin pizzaa, tsekkaan foorumit etc. Yöhommiks tää taitaa kyllä mennä...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pah. Jos mulle oma ketju tehdään, niin sinne ei olle muilla asiaaAnniel kirjoitti:Erño, arvaa mikä tuli tässä mieleen? Sulle tarvii saada ihan oma ketju tänne offtopickiin. Semmonen "Auta Erñoa" -ketju, jossa sä voit potee elämän kurjuutta, unettomuutta ja loukkaantumisia, ja jonne muut voi sitten kommentoida/auttaa. Miltäs kuulostaa?
Ai niin ja pakolliset:![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Jone »
Kannatusta! Super-pojan elämää topic.Anniel kirjoitti:Erño, arvaa mikä tuli tässä mieleen? Sulle tarvii saada ihan oma ketju tänne offtopickiin. Semmonen "Auta Erñoa" -ketju, jossa sä voit potee elämän kurjuutta, unettomuutta ja loukkaantumisia, ja jonne muut voi sitten kommentoida/auttaa. Miltäs kuulostaa?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Oisko tuo niin kamalaa sitten? Meille muille voisi olla käänteinen ketju: Koulussa oli tänään kivaa, nukuinpa viime yönä hyvin, tänään vatsa oli kunnossa, jne. Todella mielenkiintoista asiaa siinäkin.Erño kirjoitti:Pah. Jos mulle oma ketju tehdään, niin sinne ei olle muilla asiaa
Viesti Kirjoittaja hks »
Jone-51K kirjoitti:Kannatusta! Super-pojan elämää topic.Anniel kirjoitti:Erño, arvaa mikä tuli tässä mieleen? Sulle tarvii saada ihan oma ketju tänne offtopickiin. Semmonen "Auta Erñoa" -ketju, jossa sä voit potee elämän kurjuutta, unettomuutta ja loukkaantumisia, ja jonne muut voi sitten kommentoida/auttaa. Miltäs kuulostaa?
Hän ei nuku koskaan tai ei tiedä nukkuneensa koska unia hän näkee vain 2 vuoden välein. Hän pyöräilee uikkareissa ja kävelee 20km töistä. Ui öisin ja kiipeilee päivät katolla vaikka on masu rikki, perna kipeä, ranteet solmussa ja olkapää IRTI. Lukee kokeeseen eikä lue kokeeseen. Kuuntelee vain heviä kuten CCR. Asentaa pikkuveikan PC koneen vaikkei koskaan ole PC koneeseen koskenut. Lemmikkinä kärpänen. Hänellä ei ole telkkaria mutta hän tahtoo telkkarin tilalle 24" iMacin. Hänellä oli iMac jota hänellä ei ollut. Hän pesee kätensä jarrunesteessä eikä käytä lainkaan dödöä. Hänellä on tissit! Elämän tarkoitus on Skittles, Wow ja Iron Maiden...
Sä oot raskaanamaxima kirjoitti:Aivan ihmeellinen olo, itkettää ja väsyttää ja kauhean haikea olo ja vaikka mitä.
Varmaan jokin hormonaalinen häiriö.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Anniel kirjoitti:Sä oot raskaanamaxima kirjoitti:Aivan ihmeellinen olo, itkettää ja väsyttää ja kauhean haikea olo ja vaikka mitä.
Varmaan jokin hormonaalinen häiriö.
Viesti Kirjoittaja Maza »