Näyttää aika nahkaiselta. Nahkaisilla soffilla ei voi nukkua alastikuriton kirjoitti:Tässäpä himoni kohde, joka saa vielä hetken odottaa täyttymystään: kunhan saan päätettyä värin ja kaluston kokoonpanon.
http://www.kingsgateinternational.co.uk/
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Näyttää aika nahkaiselta. Nahkaisilla soffilla ei voi nukkua alastikuriton kirjoitti:Tässäpä himoni kohde, joka saa vielä hetken odottaa täyttymystään: kunhan saan päätettyä värin ja kaluston kokoonpanon.
http://www.kingsgateinternational.co.uk/
Viesti Kirjoittaja MarQ »
pist murskattui turkkarei. oijoi ku o namii. taidanki käyttää koeran ulkon ja tehä itellein sellase setinErño kirjoitti:Kestäisköhän masu vielä jäätelöä![]()
Himottaa nimittäin syödä tuo jätski pois ennen kuin menee pilalle. Jos vaikka vähän hedelmää pistäis joukkoon
Ja litra kokista päälleMarQ kirjoitti:pist murskattui turkkarei. oijoi ku o namii. taidanki käyttää koeran ulkon ja tehä itellein sellase setinErño kirjoitti:Kestäisköhän masu vielä jäätelöä![]()
Himottaa nimittäin syödä tuo jätski pois ennen kuin menee pilalle. Jos vaikka vähän hedelmää pistäis joukkoon
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja MarQ »
ei ooErño kirjoitti:Ja litra kokista päälleMarQ kirjoitti:pist murskattui turkkarei. oijoi ku o namii. taidanki käyttää koeran ulkon ja tehä itellein sellase setinErño kirjoitti:Kestäisköhän masu vielä jäätelöä![]()
Viesti Kirjoittaja baskk »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Toi on oikeesti pelottavan vaikeeta löytää the one and only talvitakki, tai takki ylipäätänsä.. Aina löytyy jotain valitettavaaAnniel kirjoitti:Löysin eilen Sen Oikean. Nimittäin talvitakin, jota olen etsinyt vuosia, istuu täydellisesti, juuri oikea mittainen, ihana. Hinta 149€
Itse hain omani prätkävaatekaupasta, sieltä löytyy parhaat talvivaatteetMasBe kirjoitti:Toi on oikeesti pelottavan vaikeeta löytää the one and only talvitakki, tai takki ylipäätänsä.. Aina löytyy jotain valitettavaaAnniel kirjoitti:Löysin eilen Sen Oikean. Nimittäin talvitakin, jota olen etsinyt vuosia, istuu täydellisesti, juuri oikea mittainen, ihana. Hinta 149€
Viesti Kirjoittaja maxima »
Minä hain Benettonin lastenvaateosastolta.Erño kirjoitti:Itse hain omani prätkävaatekaupasta, sieltä löytyy parhaat talvivaatteetMasBe kirjoitti:Toi on oikeesti pelottavan vaikeeta löytää the one and only talvitakki, tai takki ylipäätänsä.. Aina löytyy jotain valitettavaaAnniel kirjoitti:Löysin eilen Sen Oikean. Nimittäin talvitakin, jota olen etsinyt vuosia, istuu täydellisesti, juuri oikea mittainen, ihana. Hinta 149€
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Mua himottais luottokortti. Jonku rikkaan luottokortti...maxima kirjoitti:E: Jatketaan vielä topicin mukaisesti, eli himottaisi myöskin talvitakki. Kaksikin, kipparitakki ja sellainen pidempi.Potentiaalinen ehdokas toiselle löytyi jo.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja grafiitti »
Ja jos, Maza hyvä, sattuisitte tulemaan siihen (epätodennäköiseen) tulokseen, etteivät sovikaan sisustukseen, voitte aina kääntyä puoleeni. Minullakin olisi noille sopiva nenä.Maza kirjoitti:Alkoi himottaa kaikuttimien vaihto. Ei sen takia, että vanhat olisivat jotenkin huonot, päinvastoin. Mutta satuin löytämään meikäläiselle juuri oikeat ämyrit, 70-luvulta, kuten minäkin. Sopivat sisustukseeni, kuin nenä päähän.