Repe = Hintaneuvos
-
Viesti Kirjoittaja äijä »
Tulee mieleen eräs henkilö Suomi24:stä. Repe tietää kyllä kuka. 24:sta kun on hieman lueskeltu. Erityisesti tulee mieleen "IT-asiantuntija", jonka viesti kuuluu suurin piirtein näin: "Vista on paras käyttis. Nyt on faktat lyöty pöytään." Tuossa on siis _koko_ viesti. Sen jälkeen tulee kasa anonyymejä viestejä, jotka ovat samaa mieltä faktoista, jotka edellisestä lainauksesta käyvät selkeästi ilmi.
eikös me olla mac foorumilla?
mitä hel#?ettiä?
eikö täällä foorumillä saa mieltä ilmaista?
minusta tuo on turhaa jatkuva kommentointi.piste.
se on minun mielipide ei sinun.
-
Uutena ja täysin tyhmänä macin käyttäjänä?
mistä päättelet että olen uusi macin käyttäjä?
ehkä uusi täällä foorumilla,muttä mac on ollu käytössä jo vuosia.
aika tyly vastaan otto,kuvittelin tästä foorumista jotain aivan muuta.
no parempi vissiin pitää
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ei tämä kohta neljä vuotta muovautunut lähes 12 tuhannen jäsenen foorumi varmaan hetkessä kenenkään uuden jäsenen mielen mukaiseksi muutu. Ensin pitää sopeutua olevaan ja sitten saada kannatusta mahdollisille muutostoiveilleen. Nekin pitäisi vielä saada esitettyä suhteellisen selkeästi jotta me tyhmemmätkin ymmärrämme.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Kyllä.äijä kirjoitti:eikös me olla mac foorumilla?
Saa. Onko joku väittänyt muuta?äijä kirjoitti:eikö täällä foorumillä saa mieltä ilmaista?
Totta, se on sinun mielipiteesi. Myös minunkin.äijä kirjoitti:minusta tuo on turhaa jatkuva kommentointi.piste.
se on minun mielipide ei sinun.
Ja vielä. En väittänyt, että sinä muistuttaisit mainitsemaani henkilöä. Vaan annoin esimerkin "luulen, että en ole ainoa" -tyypistä.
Sulla muuten tuntuu olevan koko ajan valittamista foorumilaisista. Ei pahalla, mutta tuntuu oudolta.
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
-
-
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Siltä näyttää, kun minäkin lukaisin viestisi KunkkuJ.KunkkuJ kirjoitti:Vakavia vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?äijä kirjoitti:kunkkuj kirjoitti:
Uutena ja täysin tyhmänä macin käyttäjänä?
mistä päättelet että olen uusi macin käyttäjä?
ehkä uusi täällä foorumilla

Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
-
-
Repe Ruutikallo kirjoitti:Tekisi mieli kysyä äijältä, että mikäs sua oikeasti vaivaa.
Ei tämä kohta neljä vuotta muovautunut lähes 12 tuhannen jäsenen foorumi varmaan hetkessä kenenkään uuden jäsenen mielen mukaiseksi muutu. Ensin pitää sopeutua olevaan ja sitten saada kannatusta mahdollisille muutostoiveilleen. Nekin pitäisi vielä saada esitettyä suhteellisen selkeästi jotta me tyhmemmätkin ymmärrämme.
sovitaanko tapaaminen?laitan sun mailiin yhteys tiedot:panssari#######@yahoo.com

-
-
Voit kyllä kertoa ihan tännekin, kun asialla saattaa olla yleistä mielenkiintoa.äijä kirjoitti:sovitaanko tapaaminen?laitan sun mailiin yhteys tiedot:panssari#######@yahoo.comRepe Ruutikallo kirjoitti:Tekisi mieli kysyä äijältä, että mikäs sua oikeasti vaivaa.
-
Viesti Kirjoittaja Pave »
Onnea vaan Repelle tittelin johdosta....Jamac kirjoitti: Repellä ei minun tietääkseni ole huiputtajan mainetta kauppamiehenä. Titteli ei myöskään sinänsä estä tarkoitushakuisten vedättäjien keskustelua hinnoista, mutta antaa kokemattomalle kaupantekijälle mahdollisuuden valita tuntemattomasta kommenttimäärästä ja -laadusta sen yhden kommentoijan millä on foorumin ylläpidon suhteen luottamusta, josta tittelin antaminen kertoo.
Itsekin muutama vuosi sitten erään koneen Repeltä ostaneena voin kyllä sanoa, että eipä Repe kuseta kaupoissa(ainakaan silloin)..... silloinkin oli hinta laatusuhde kohdillaan.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Tässä on kuule niin monta viikkoa vielä titteliin että melkein kuka tahansa ehdokas ehtii sen saada, kun vaan mobilisoi sopivan laitoksen hoidokit taakseen.Pave kirjoitti: Onnea vaan Repelle tittelin johdosta....
Itsekin muutama vuosi sitten erään koneen Repeltä ostaneena voin kyllä sanoa, että eipä Repe kuseta kaupoissa(ainakaan silloin)..... silloinkin oli hinta laatusuhde kohdillaan.![]()
Toivottavasti voit uudistaa toivotuksesi uudenvuodenpäivänä!
Kuitenkin, paras mies voittakoon, vaikka hän sitten olisi nainen.

-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Niin eiköhän tässä puhuta tästä sinun Hintaneuvos-tittelistä, joka ei enää kovin tuore tapausRepe Ruutikallo kirjoitti:Tässä on kuule niin monta viikkoa vielä titteliin että melkein kuka tahansa ehdokas ehtii sen saada, kun vaan mobilisoi sopivan laitoksen hoidokit taakseen.Pave kirjoitti: Onnea vaan Repelle tittelin johdosta....
Itsekin muutama vuosi sitten erään koneen Repeltä ostaneena voin kyllä sanoa, että eipä Repe kuseta kaupoissa(ainakaan silloin)..... silloinkin oli hinta laatusuhde kohdillaan.![]()
![]()

-
Saattaa olla...TheKraken kirjoitti:Niin eiköhän tässä puhuta tästä sinun Hintaneuvos-tittelistä, joka ei enää kovin tuore tapausRepe Ruutikallo kirjoitti:Tässä on kuule niin monta viikkoa vielä titteliin että melkein kuka tahansa ehdokas ehtii sen saada, kun vaan mobilisoi sopivan laitoksen hoidokit taakseen.Pave kirjoitti: Onnea vaan Repelle tittelin johdosta....
![]()
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Pave »
Satuin vasta nyt huomaamaan tämänkin topicin.... harvemmin täällä viime aikoina poikkeillut, lähinnä vaan välillä muutamaa palstaa lukenut ja senkin ilman rekisteröitymistä joten aina ei ole ollut ihan kaikesta selvillä..... tosin tuon hintaneuvoksen nimen olen kyllä laittanut jo aikoja sitten merkilleRepe Ruutikallo kirjoitti: Saattaa olla...Hämäännyin hieman myöhäisestä onnittelusta niin pahasti, että luulin sitä ennenaikaiseksi onnitteluksi...
-
Kynsille tuli, yllättyin!
Viesti Kirjoittaja urhepe »
Terve kaikille
Olen seurannut ja ihmetellyt näitä myyntipalstoja täällä hopeisessa. Tämä olisi erittäin hyvä paikka myydä ja ostaa tavaraa.
Täällä on kuitenkin "Poliisi", joka tukkii itseään jokaiseen kauppaan kaiken tietävänä. Jos joku aloittaa uuden viestin myydäkseen tai ostaakseen jotakin, sinne tulee niin paljon turhaa viestiä tämä poliisin vuoksi, että kaupanteko häiriintyy pahasti. Varsinainen asia jää taustalle.
Monenlaista ehdotusta on näiden kaupantekojen yhteydessä esitetty ja minäkin esitän tässä omani.
Eli on hienoa, että on innokas foorumilainen, joka auttaa omaa aikaansa säästelemättä muita. Olisi kuitenkin hienoa, jos Sinulta saisi kukin apua tarvitseva kysyä apua etkä itse puuttuisi omatoimisesti muiden kauppoihin.
Itseäni ei häiritse se, että hinnat tai muu kaupantekoon liittyvä on näkyvillä kunhan pysytään asiassa.
PS. Minun kauppani eivät ole menneet piloille, mutta muiden seuraaminen KYLLÄ
-
Re: Kynsille tuli, yllättyin!
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tapana on a) kirjoittaa ainakin oikealle alueelle ja b) edes nopsaan vilkaista jo aiheesta olisi jo ketju. Varsinkin kun tämä aihe on ns. "aikaa sitten" keskusteltu loppuun.urhepe kirjoitti:Aloitin vapaan keskustelun Hintaneuvoksen toiminnasta, mutta kynsille tuli.
-
UPS! Olen pahoillani
Viesti Kirjoittaja urhepe »
Taisi olla arka aihe, joten lopetan asian käsittelyn tähän. Joku siinä kehui minua rohkeaksi, mutta olinkin hullun rohkea.
Pahoitteluni!
-
Re: UPS! Olen pahoillani
Viesti Kirjoittaja merc »
Kerrankin löytyy urhoollinen henkilö joka uskaltaa arvostella miliisiä. Ei foorumi miliisinkään tarvitsisi laittaa nenäänsä joka paikkaan.urhepe kirjoitti:Siinä sinulle riittäkin hommia, jos seuraat kaikki uudet viestit ja poistat ne, jos niitä on aikaisemmin käsitelty. Toivottavasti onnistut.
Taisi olla arka aihe, joten lopetan asian käsittelyn tähän. Joku siinä kehui minua rohkeaksi, mutta olinkin hullun rohkea.
Pahoitteluni!
-
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Tuolla nurkassa on tuollainen haku. Sieltä kannattaa tarkistaa onko aiheesta jo topiccia.urhepe kirjoitti:Siinä sinulle riittäkin hommia, jos seuraat kaikki uudet viestit ja poistat ne, jos niitä on aikaisemmin käsitelty. Toivottavasti onnistut.
Pahoitteluni!
Tässä tapauksessa oli ja jos jaksat lukea alusta loppuun, niin syy koko hintaneuvokselle oli, että ennen hänen virallistamistaan myynti-palstalla pyöri kymmenittäin apua jakavia. Nyt on homma huomattavasti paremmin lapasessa.
EDIT: Ja foorumilla on monia jotka lukevat kaikki tai ainakin suurimman osan viesteistä. Ja otsikosta voi jo hyvin usein päätellä onko asiaa jo käsitelty. Mikäli näin on lyhyen ajan sisään ollut tai topicci on muuten vielä etusivulla, niin tällöin on tapana lätkäyttää lukkoon kera linkin vanhaan topicciin.
-
Jos joku haluaa kokeilla saisiko tavarasta paljon yli sen markkina-arvon, voi mennä vaikka Macmaailmaan ja odotella kuin lihansyöjäkasvi josko joku hairahtuisi. Siellähän noita järjettömiä pyyntöjä silloin tällöin roikkuu kenenkään häiritsemättä. Jos se on jollekulle onnea, tulkoon hän autuaaksi. Täällä sellainen ei onnistu. Täällä eletään tosimaailmassa ja koetetaan toimia kaikkien kannalta reilusti.
Summa summarum: jos haluat kuudensadan euron tavarasta tonnin, tämä ei varmaankaan ole juuri sinun myyntipaikkasi. Tai jos haluat ostaa sen kuudensadan tavaran kolmellasadalla, täällä ei ehkä silloinkaan kannata kyttäillä.
Enemmistö näkyy tykkäävän että on näin, ja silloin se tulee näin myös olemaan.
-
Viesti Kirjoittaja ossy »
-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Jos haluat olla todella rohkea, perustat oman foorumin. Voit määritellä itse kaikki säännöt, eikä kukaan tule huutelemaan ilman lupaasi. Miten voit edes kuvitella, että täällä mielipiteesi olisi jotenkin tärkeämpi kuin näiden jo tuhansia viestejä tänne kirjoittaneiden epeleiden...urhepe kirjoitti:Joku siinä kehui minua rohkeaksi, mutta olinkin hullun rohkea.
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka