Noniin, nyt olisi tarkoitus rueta keräämään porukkaa kimppatilaukselle.

8GB malli Usa:sta Applen omasta Storesta hintaan 390 euroa.
Tuote ei varmasti esittelyitä kaipaa. Paketti välitetään avaamattomana, eli hinta ei sisällä unlockausta.
!HUOM! Viisi nopeinta tilaajaa(maksajaa) mahtuu mukaan, Apple antaa tilata vain 5 puhelinta kerralla. !HUOM!
Hinta sisältää kaikki postikulut Usassa sekä Suomessa, sekä arvonlisäveron. Matkapuhelimesta ei mene tulliveroa, tämän varmistin soittamalla Tullineuvojalle.
Tilauksen hoidan minä, sekä kaikki toimitusta koskevat asiat.
Maksan puhelimet AppleStoresta luottokortilla, jonka jälkeen Apple toimittaa ne jenkkiosoitteeseeni Bradentoniin, Floridaan, jonka hommasin myus.comista.
Kun puhelimet on toimitettu Bradentoniin, niin DHL:n kuriiri tuo puhelimet Suomeen. Kun olen saanut puhelimet itselleni, lähetän ne jokaiselle postitse, tai myös nouto Varkaudesta onnistuu.
Postikulut
AppleInsiderin mukaan paketti painaa n. 400g, ja myus.comin laskurin mukaan tässä on postikulut:
3 puhelinta = 27$ (n. 6,5e/kpl)
5 puhelinta = 36$ (n. 5e/kpl)
10 puhelinta = 58$ (n. 4e/kpl)
Eli postikulut ovat naurettavan halvat.
Toimitusaika
Ainut ilmainen toimitus AppleStoressa kestää 5 päivää. Yhden päivän toimitus maksaisi 15$, jos saadaan riittävästi tilauksia, niin voidaan tilata nopeimmalla.
Myus.com -sivu kertoo seuraavaa postituksesta Suomeen.
* 2-3 Day Express Door to Door Delivery!
* 100% Trackable Online
* Packages can be fully insured
Eli tästä voi hieman päätellä toimitusaikaa, mutta realistinen aika on varmasti 1-2 viikkoa tilauksesta.
Miksi juuri 390 euroa, otatko välistä?
Laskin hinnan aika tarkasti, ja siitä tulee n. 382 euroa sis. 22% alv.
Tuotteen hinta AppleStoressa 399$ + osavaltiokohtainenvero, joka on Floridalle 25,94$.
399 + 25,94 = 424,94$ (301e) joka on hinta jolla puhelin toimitetaan Bradentoniin.
DHL:n toimituskulut, ovat n. 5 euroa eli kun iPhone on Suomen tullissa, hintaa on koostunut 306 euroa.
Sitten lasketaan arvonlisävero 22% 301 eurosta (alv 22% 66 euroa), ja lisätään se yhteissummaan, saadaan n. 373 euroa. Tähän summaan puhelin on siis minulla, ja tähän postin kulut, n. 7-8 euroa. Eli n. 380 euroa.
Summasummarum, minulle jää "voittoa" jokaisesta puhelimesta alle 10 euroa. Ja näistäkin vähennetään bensakulut Vrk - Kpo - Vrk -matkalta.
Ongelmatilanteissa, esim. jos tuote ei tule tai vastaavaa, niin palauten rahat tilaajalle.
Jos puhelimesta ei syystä tai toisesta mene alvia, niin palautan alvin (66e) tilisiirrolla tilaajalle.
Unlock
UnLockaus ei sisälly hintaan, eli paketti on avaamaton, ellei toisin sovita.
Allekirjoittanut ei ota vastuuta, jos puhelin vahingoittuu UnLockauksen aikana.
DEADLINE TORSTAINA 4.10
Sitovat ilmoittautumiset tähän ketjuun tai yv:llä minulle. Tilaussumman 390 euroa on oltava Nordean tililläni ennen torstaita, muuten tilaus perutaan ja jäät ilman puhelinta.
Maksun yhteydessä ilmoita viestikenttää oma nikkisi.
Takuu
Takuun hoitaa Apple, minä vain toimitan puhelimet Suomeen. En ota vastuuta siitä, että puhelin toimii Suomen operaattoreilla.
Yhteystiedot
Kysymyksiä saa ja pitää kysyä, yritän vastata parhaani mukaan

Tällä hetkellä 5/5 varmaa tilaajaa:
Ps. Voisiko joku ylläpitolainen siunata tämän threadin?