matteus/2 kirjoitti:
Itsekin portsarihommia festareille tehneenä, niin ihan hyvää tekee välillä heittää joku laittomia uhkauksia huuteleva ja inhottava kukkakeppi pihalle. Auttoihan se toinen portsari sua kun antoi sulle takin ja vaatteet mukaan. Voi hyvin olla, että joku nätti tyttö, jolle olet avautunut on kyllästynyt sinuun ja käynyt valittamassa, että "joku Charlie Chaplinin näköinen kaveri kaatoi mun Light siiderin kahdella nakilla ja löi sen jälkeen kaveriani". Tuskinpa se kaappigorilla siinä tilanteessa jaksaa asiaa epäillä. Myöskään ovimikkojen yleistä ÅO-määrää ei voi koskaan liikaa aliarvoida. Suostuisitko sinä joka ilta 20-05 seisomaan kylmässä kuuntelemassa kännisten idioottien avautumista.
Se mitä voit tehdä on, että annat ko. ravintolan ravintolapäällikölle palautteen asiasta. Voit myös yrittää lähestyä pokefirman pomoa. Harvoin vastaava virhe sattuu vain kerran, jos kyseinen järkkäri on kurkku. Lisäksi voit mainostaa paikan palvelua ystävillesi.
Tod.näk. rikosilmoituksesi joutuu ö-mappiin ja se on mielestäni oikein se. MOT.
Ai, osaako portsarit käyttää tietokonettakin? Taidat olla poikkeus tuossa portsarien ammattiryhmässä, mitä nykysin kutsutaan järjestyksenvalvojaksi.
Asian voin pistää omalta osaltani pakettiin, tosin dekkaria tai seiskamatskua tästä ei tällä kertaa heru.
Poliisi soitti eilen ja kyseli asian tiimoilta tietoja, tosin paljon lisättävää en voinut kertoa, mitä olin jo verkkorikosilmoitukseen laittanut. Esitutkinta pyyntöä en tehnyt, koska vammat olivat niin vähäisiä (muutama mustelma). Lisäksi olisi pitänyt lähteä lääkäriin näyttämään muutamaa mustelmaa. Poliisi olisi kyllä tehnyt pyynnöstäni esitutkinnan.
Keskusteltuamme asiasta tovin päätimme, että poliisi käy kyseisessä yökerhossa jututtamassa hieman portsareita ja muistuttamassa "ylilyönnistä". Koska en käyttäytynyt väkivaltaisesti, käyttäytyi portsari mielivaltaisesti voimankäytössään.
Tätyy kyllä kehua poliisin asiakaspalvelutaitoja, olen saanut niin sanotuilta ammatti-asiakaspalvelijoilta vaakuutusyhtiöistä, pankeista, viestintä-operaattoreilta.. paljon surkeampaa palvelua.
Täysi kymppi Poliisin toiminnalle tässä asiassa, olen nyt Poliisin kaveri
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)