Jaska kirjoitti:"Prepared for Shipment" lukee Storen tilausseurannassa ja kas, aika alkoi kulkea hitaasti. Tuleepahan pitkä viikonloppu.
EyeTV:n käyttäjiä kiinnostaa varmaankin tieto uudesta päivityksestä (v.2.5). Päivityksen jälkeen EyeTV:llä nauhoitetut ohjelmat ovat katseltavissa Touchilla tai iPhonella WiFi yhteyden yli ilman että tiedostoa tarvitsee siirtää iTunesin kautta laitteelle. Tallennetuista ohjelmista generoidaan (halutessa) automaattisesti sopiva H.264 versio, jonka voi katsella langattomasti tallentavan koneen IP-osoitteen syöttämällä. Fiksua! Täällä kerrottu tarkemmin.
Wow, tuohan kuulostaa hyvältä.
Nyt menee hankintaan eyetv hybrid ja elgato turbo.
Näyttäisi olevan tarjouksessakin vielä
Menee jo vähän ohi, mutta tuo Turbo on mielestäni rahastusta. Mac Pron kuormitus on hädin tuskin 30% kun exporttaan EyeTV:stä ohjelmia esim. AppleTV:lle. Keskittyisivät parantamaan moniydintukea, niin MP suoriutuisi tehtävästä mallikkaasti turbotta. Turbo on ehkä tarkoitettu läppärin/iMacin kaveriksi, jossa sille varmasti saa rahoilleen paremmin vastinetta. Tietäisipä paljonko Turbo auttaa Mac Pro koneella, niin sen voisi jopa hankkia.
Jaska kirjoitti:Menee jo vähän ohi, mutta tuo Turbo on mielestäni rahastusta. Mac Pron kuormitus on hädin tuskin 30% kun exporttaan EyeTV:stä ohjelmia esim. AppleTV:lle. Keskittyisivät parantamaan moniydintukea, niin MP suoriutuisi tehtävästä mallikkaasti turbotta. Turbo on ehkä tarkoitettu läppärin/iMacin kaveriksi, jossa sille varmasti saa rahoilleen paremmin vastinetta. Tietäisipä paljonko Turbo auttaa Mac Pro koneella, niin sen voisi jopa hankkia.
Saattaa tietenkin olla turha laitos...
OT: Olisiko jotain vinkkiä ohjelmasta jolla voisi ripata dvd:n teksteineen iPhonelle tai Touchille sopivaksi? Joitakin maksullisia on, mutta nyt haen jotain ilmaista
Joko muiden Touchit on shipattu? Omani edelleen "Prepared for Shipment" ja nyt jo 29.9.
Jos tänään eivät shippaa, perun tilauksen ja liittoudun Pohjois-Korean kanssa
Jaska kirjoitti:Joko muiden Touchit on shipattu? Omani edelleen "Prepared for Shipment" ja nyt jo 29.9.
Jos tänään eivät shippaa, perun tilauksen ja liittoudun Pohjois-Korean kanssa
Eipä ole shipattu
Ja samassa lootassa olisi tulossa muutakin tärkeää
Aika ikävää tuo että toiset menee ohi. Itse tilasin 22. päivä ja matkalla on, joten ei itselläni ole valittamista.
Voisiko olla että aikaisemmat tilaukset on jotenkin allokoitu tulemaan eri tehtaalta ja jos siellä on tullut ongelmia tai jotain. Muuta selitystä tuolle ei oikein keksi.
Joop, mullakin kerkesi olla yli viikon "Prepared for shipment" -tilassa. Kunnes tänä iltana lähti liikenteeseen, tai ainakin meili asiasta saapui. Tilasin siis kuudes päivä ja ilman kaiverrusta isomman version.
No, kunhan tulee perjantaihin mennessä, kuten arvio on, niin ehtii työreissulle mukaan ja matkaviihdykkeeksi.
Omani lähti matkaan 29. päivä. Tilauksen pistin sisään 7. päivä, malli 16GB kaiverruksella. Eiköhän tuo ehdi ennustettuun 5.10. mennessä perille ja sopivasti viikonlopulle.
Te joilla oli tilaus lähtenyt liikkeelle - katsoitteko Touchéen sarjanumerosta minkä viikon malli teille on tulossa?
Minulle ei ainakaan sattunut sen pelätyn viikon 37 kappaletta. Oli seuraavan viikon malli. Joten on ehkä paremmat mahdollisuudet kunnossa olevasta näytöstä.
Sarjanumeronhan näkee Applestoren tilauksista "Print invoices" -valinnasta.
DigiMon kirjoitti:Te joilla oli tilaus lähtenyt liikkeelle - katsoitteko Touchéen sarjanumerosta minkä viikon malli teille on tulossa?
Minulle ei ainakaan sattunut sen pelätyn viikon 37 kappaletta. Oli seuraavan viikon malli. Joten on ehkä paremmat mahdollisuudet kunnossa olevasta näytöstä.
39 viikko näky mulla olevan. Pitäisikö muuten tnt sivuilla näkyä tarkemmin missä paketti on menossa. Kun siellä ei näkyny muuta kun toimituspaikka.
DigiMon kirjoitti:Te joilla oli tilaus lähtenyt liikkeelle - katsoitteko Touchéen sarjanumerosta minkä viikon malli teille on tulossa?
Viikko 38 näytti olevan minullakin. Estimated delivery date aikaistunut päivällä, nyt siis 2.10. Näyttää vehje lähteneen tänä aamuna Suzhoun tehtaalta.
Viimeksi muokannut Donza, 30.9.2007 klo 13.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mac mini (M1, 2020) 16GB , iPhone 14 Pro, iPad Pro 10.5"
39 viikko näky mulla olevan. Pitäisikö muuten tnt sivuilla näkyä tarkemmin missä paketti on menossa. Kun siellä ei näkyny muuta kun toimituspaikka.
Kunhan paketti alkaa liikkumaan tulee sinne TNT:n sivuille välietapeilta tietoja.
Mac mini (M1, 2020) 16GB , iPhone 14 Pro, iPad Pro 10.5"
Viikko 38 näytti olevan minullakin. Estimated delivery date aikaistunut päivällä, nyt siis 2.10. Näyttää vehje lähteneen tänä aamuna Suzhoun tehtaalta.