DigiMon kirjoitti:Te joilla oli tilaus lähtenyt liikkeelle - katsoitteko Touchéen sarjanumerosta minkä viikon malli teille on tulossa?
Minulle ei ainakaan sattunut sen pelätyn viikon 37 kappaletta. Oli seuraavan viikon malli. Joten on ehkä paremmat mahdollisuudet kunnossa olevasta näytöstä.
Sarjanumeronhan näkee Applestoren tilauksista "Print invoices" -valinnasta.
Viikko 38 näytti olevan minullakin. Estimated delivery date aikaistunut päivällä, nyt siis 2.10. Näyttää vehje lähteneen tänä aamuna Suzhoun tehtaalta.
Kerrotko vielä mistä näet nuo Suzhoun tehtaat
Sinne se TNT:n seurantaan päivittyy:
Mac mini (M1, 2020) 16GB , iPhone 14 Pro, iPad Pro 10.5"
TNT seurannassa ei vättämättä näy, jos tilauksessa on muutakin kuin Touch, koska tilauksen tavarat yhdistetään Hollannissa (?) jonka jälkeen vasta alkaa näkymään TNT:n seurannassa (tai saattaa tulla UPS:lläkin). Itseläni on tulossa myös USB -laturi, jonka takia kyseessä on ns. merge transit, joka lienee hidastaa toimitusta parilla päivällä.
MNi kirjoitti:TNT seurannassa ei vättämättä näy, jos tilauksessa on muutakin kuin Touch, koska tilauksen tavarat yhdistetään Hollannissa (?) jonka jälkeen vasta alkaa näkymään TNT:n seurannassa (tai saattaa tulla UPS:lläkin). Itseläni on tulossa myös USB -laturi, jonka takia kyseessä on ns. merge transit, joka lienee hidastaa toimitusta parilla päivällä.
mut se on ainut tuote koko tilauksessa.
eikai nyt vaan ole sattunut jotain mun touchélle..
Viimeisestä store-tilauksesta on aikaa jo muutama vuosi ja olisi yksi kyssäri.
Minulla on tuonne itunes music storeen tunnukset ja olen sieltä levyjä ostanut. Onnistuuko tuo ostaminen samalla tyylillä myös tuolta apple storesta, eli siellä ei mitään sampo-pankin varmenne palvelua tai muitakaan tarvita? Elikkä tuote lisätään ostoskoriin ja laitetaan kortin numero ym. ja homma on sillä selvä?
dzam: koetas siitä sarjanumerosta etsiä viikon numero, niin siittä se selviää.
Syltty: noinikkään se menee kuin kuvailit ainaskin normaaleilla luottokorteilla.
Ja ehheheh, jännitys lisääntyy/latistuu omalta kohdalta kun Applen Shipment Status sivulla oli pompannut arvioitu toimituspäivä lokakuun 11:ksitoista..! TNT-sivu on vielä blankko statuksien kohdalta.
DigiMon kirjoitti:dzam: koetas siitä sarjanumerosta etsiä viikon numero, niin siittä se selviää.
Syltty: noinikkään se menee kuin kuvailit ainaskin normaaleilla luottokorteilla.
Ja ehheheh, jännitys lisääntyy/latistuu omalta kohdalta kun Applen Shipment Status sivulla oli pompannut arvioitu toimituspäivä lokakuun 11:ksitoista..! TNT-sivu on vielä blankko statuksien kohdalta.
kyllä tää on jännittävää mutta samalla niin raskasta. Mulla oli taas puolestaan arvioitu toimituspäivä tippunut 5. päivästä 3. päivään. Sehän voi siitä vielä muuttua suuntaan jos toiseen kun tnt:llä on vielä blankkoa mullakin.
dzam kirjoitti:Mistä ihmeestä näkee sarjanumeron perustella, milloin tuote on tehty?
Esim. 1D738****** Elikkäs kyseinen laite tehty viikolla 38
Itse tilasin 23. päivä 16gb ilman kaiverrusta ja TNT:lle kuljetettavaksi se olis lähtenyt 29. päivä.
Kaunokainen pitäisi arvion mukaan saapua uuteen kotiinsa 2. päivä.
Kyseessä ensimmäinen iPodini ikuna. Jänskättää vietävästi
16 GB touch (ei kaiverrusta), sarjanumeron perusteella viikon 39 erästä
Tilattu 6.9
Shipannut 29.9, jolloin arvioitu toimitus pe 5.10
Äsken muuttui arvioiduksi toimitusajaksi to 11.10
murinaa...
edelleen täällä hätäilen, mutta onko siis normaalia, että tnt:n lähetyksen seurannassa pyörii tuommonen huutomerkki oman tilauksen kohdalla? Onko siis teillä muillakin sama homma, joilla ei ole vielä mitään merkintöjä tullut sinne?
TNT:n seurannassa näkyi huutomerkki vielä eilen, tänään tilalla oli oranssi pallo jonka keskellä valkoinen täplä. Mikä merkitys noilla on, sitä en tiedä.
Huutomerkki vaihtuu täpläksi kun sinne tapahtumalistaan tulee merkintöjä. Minulla oli tullut Suzhou-merkinnät sinne 29. päivämäärällä. Mutta silti toimitusta arvellaan ensi viikolle vasta 11pvä, ei tosin samalla sivulla..
Mutta kyllä on huonosti preorderit hoidettu, jos tosiaan käy niin että ilmestymisviikolla tilanneet saavat viimeisenä tuotteet.
Kehotan muitakin antamaan palautetta Applestoreen siinä tapauksessa.
3.10. tännekin luvattu, mutta olen tyytyväinen jos viikonlopuksi ehtii. Ihme juttu miten noin pieni juttu saa ajan matelemaan. Sama juttu aina Applen tuotteita odottaessa oli kesä tai talvi...
Nyt on näköjään prepared for shipment. Päivämäärät edelleen samat. Nytköhän se vielä istuu pari viikkoa varastossa odottamassa että joku hakee sen liikenteeseen...
Kuinkahan nopeasti TNT:n lähetysseuranta päivittyy?
Ei ole tullut mitään uutta sitten paketin liikkeelle lähdön, eikä arvioitu saapumisaikakaan ole liikahtanut 2. päivästä eteenpäin.
Uskottelen kovasti itselleni, että se on vain tuo tnt:n lähetysseuranta joka päivittyy viiveellä ja kyllä se paketti tänään tulee.
Noh,toivottavasti tulisi ennen viikonloppua kuitenkin.
TNT:n lähetysseuranta on lähinnä vitsi. Olen usein tilannut Storesta ja kytännyt silmä kovana missä paketti on kulloinkin menossa, mutta seuranta ei juuri päivity. Kun paketti saapuu Suomen kamaralle, on tilanne aivan toinen. Tuntuu että paketin liikkeistä raportoidaan korttelin tarkkuudella.
Sinnehän TNT:n asiakaspalveluun voi soittaakin, jos sattuu lähetyksen saapumisaika kiinnostamaan...
Mun paketti oli shipattu vasta eilen illalla, en tiedä minkä maan aikaa, 1.10. Pickup oli 29.9. Eikä asiakaspalvelu osannut vielä varmasti sanoa milloin saapuu perille. Luultavasti ensi viikolla.
Hello!
Mulla oli alunperin estimaatti 2.10.
Lauantaiyöllä pärähti maili, jossa ilmoitettiin shippauksen tapahtuneen ja samalla estimaatti valui 10.10 asti.
Lueskelin tänään jenkkien ipod-forumeita ja siellä sanottiin Kiinassa olevan nyt joku lomakausi ja mikään ei liiku viikkoon (Applen shippaus myöhästyi päivällä).
iLounge-Forumissa neuvottiin soittamaan Applelle valituspuhelu. Noh minäkin sitten soitin ja kysyin, että missä se viipyy. Myöhästymissyyksi ilmoitettiin "sääolot Kiinassa". Kysyin hyvitystä ja 20 egee tuli
Applen nettiseuranta ilmoittaa nyt neljättä päivää tracking koodiksi "courier information to be updated shortly"....