Ei ollut minun mielipide
Meitsin pöytään päivittäinen leipä tulee MS -pohjaisista järjestelmistä. Jonkun sillekin on hommat tehtävä, vaikkei se kovin hip olekaan oikeiden nörttien keskuudessa. En silti ole fanaatikko ja suutu kettuilusta, vaikka saatankin napauttaa takaisin joskus vahvastikin provosoiden.
Käyttöjärjestelmäthän ovat kuin naisia. Mikään niistä ei ole täydellinen, siltikin kaikista niistä löytyy jotain rakastettavaa. Yhteen kuitenkin joskus tykästyy niin että sen kanssa alkaa elelemään ja tutut oikut oppii sietämään. Vaikkei oppisikaan, ne oppii antamaan anteeksi muun hyvän varjolla. Tule siinä sitten sanomaan, että mun on parempi kuin sun.
Eikä se sitäpaitsi vaihtamallakaan kuitenkaan parane, tulee vaan erilaisia oikkuja. Maailmassa on tilaa kaikille järjestelmille ja on hauska huomata jonkun keräävän ympärilleen näinkin tiiviin yhteisön.
Kuvahommeleita
Ylläpito tiedottaa ja palautetta foorumin käyttäjiltä
-
Re: Kuvahommeleita
Viesti Kirjoittaja Boogieman »
No tuo oli kyllä harvinaisenkin hyvin sanottu.
Näin se minunkin mielestäni menee. Mulla oli tässä muutaman kuukauden Athlon PC, mutta huomasin että "ensirakkauteni" ja minä olimme kasvaneet erillee sitten win 95:n jälkeen. Yhteistä säveltä ei löytynyt, ja tiemme erosivat.
En minä jaksa messuta noille pelaamista harrastaville tuttavilleni Maceista. Käyttäkööt PC:tä.
Jos kysyvät, vastaan.
Yhdelle kaverilla taannoin suosittelin Mac-läppäriä, kun tarvitsivat sitä ihan officekäyttöön ja muihin kotiaskareisiin, mutta eipä niillä uskallus riittänyt kokeilemaan. Ja kun vaimonsa veljeltä saa sitä wareakin niin helposti... No, siinähän sitten.
Heinä olisin maksanut vaikka viruksettomuudesta ja akun kestosta eron iBookiin. Mutta eihän se minun ongelma ole.
Näin se minunkin mielestäni menee. Mulla oli tässä muutaman kuukauden Athlon PC, mutta huomasin että "ensirakkauteni" ja minä olimme kasvaneet erillee sitten win 95:n jälkeen. Yhteistä säveltä ei löytynyt, ja tiemme erosivat.
En minä jaksa messuta noille pelaamista harrastaville tuttavilleni Maceista. Käyttäkööt PC:tä.
Jos kysyvät, vastaan.
Yhdelle kaverilla taannoin suosittelin Mac-läppäriä, kun tarvitsivat sitä ihan officekäyttöön ja muihin kotiaskareisiin, mutta eipä niillä uskallus riittänyt kokeilemaan. Ja kun vaimonsa veljeltä saa sitä wareakin niin helposti... No, siinähän sitten.
Heinä olisin maksanut vaikka viruksettomuudesta ja akun kestosta eron iBookiin. Mutta eihän se minun ongelma ole.
-
Viesti Kirjoittaja heifetz »
Avatarit olisivat mielestäni mukava lisäys forumiin. Pelot sivujen hitaudesta ovat mielestäni perättömiä jos vaikka avatarin kooksi määriteltäisiin maksimissaan esim. 10kt. Tämä foorumi nyt vaan on melko tylsän näköinen ja uskon että mm. avatareilla saataisiin asiaa parannettua.
iPhone 11
Apple Watch 8 41mm
Apple Watch 8 41mm
-
Viesti Kirjoittaja absum »
Kuten jo aiemmin todettu, avatareja ei ainakaan tähän hätään tule. Kuvatagit tulevat lähipäivien aikana.
-
Viesti Kirjoittaja Zipe »
<Ei täällä taida juuri muita windows-hihhuleita liikkua itseni lisäksi, eikä mua tartte arastella
Et ole ainut. Mä en omista yhtäkään applen tuotetta. XP:llä täällä surffaan... :-P
Et ole ainut. Mä en omista yhtäkään applen tuotetta. XP:llä täällä surffaan... :-P
"Valo tunnelin päässä on sammutettu kustannussyistä"
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka