ompputetteri kirjoitti:NO minulla olisi kyllä ensiviikolla sekä Touchi että iPhone mistä tuoda näytille, mutta ei ole vieläkään varmuutta että pääsenkö tai uskallanko tulla
USKALLAT! Ei me purra, ollaan yllättävän säyseää porukkaa. Ja Hutsipotsi on tavattava, siinä on energinen ja kiva immeinen
ompputetteri kirjoitti:NO minulla olisi kyllä ensiviikolla sekä Touchi että iPhone mistä tuoda näytille, mutta ei ole vieläkään varmuutta että pääsenkö tai uskallanko tulla
USKALLAT! Ei me purra, ollaan yllättävän säyseää porukkaa. Ja Hutsipotsi on tavattava, siinä on energinen ja kiva immeinen
Disparil kirjoitti:Pakkohan tuonne on tulla. Toivottavasti ei vaan käy lompakolle turhan kipiää
Tervetuloa vaan . Sehän riippuu muista tulijoista minkälaista tavaraa ja minkäverran tuovat, kuinka kipiää se käy .
Toiveena ois tosiaan, et tuotas "pientä" tavaraa, eli ei siis mitään hirveitä konepaketteja ymv. koska tilaa ei ole hirveästi (ja mulle saa tuua/myyä niitä iMac G3:n alkup. näppiksiä (strawberry ja indigo), jos jollakulla on ylimääräsenä ja se 9.2 käyttis on kans vielä hakusessa)
Getting enough sleep helps you do your best in whatewer you do.
Nyt meni elämä niinkö huonoksi komediaksi. Anoppi tulee lapsenvahdiksi mutta ottaa uuden Windows-läppärinsä mukaan ja mun pitäisi kuulemma neuvoa sitä sen käytössä ennenkö pääsen lähtemään mac-tapaamiseen. Ensinnäkin se sai koko idean koko tietokoneeseen minulta ja minä olisin sille kasannut halvan Linux-koneen mutta sen poika sai sen ylipuhuttua hommaamaan kalliin läppärin. Piti kuulemma olla nimenomaan Windows-kone koska muuten kukaan ei kuulemma osaa neuvoa koneen käytössä! Sen suhautuminen minuunkin on muuttunut täysin sen jälkeen kun hankin Macin vuosi sitten ja olenkin nyt ns. mäkki-ihiminen! Onneksi huomenna pääsen hetkeksi kaltaisieni joukkoon
oulosvie kirjoitti:Nyt meni elämä niinkö huonoksi komediaksi. Anoppi tulee lapsenvahdiksi mutta ottaa uuden Windows-läppärinsä mukaan ja mun pitäisi kuulemma neuvoa sitä sen käytössä ennenkö pääsen lähtemään mac-tapaamiseen. Ensinnäkin se sai koko idean koko tietokoneeseen minulta ja minä olisin sille kasannut halvan Linux-koneen mutta sen poika sai sen ylipuhuttua hommaamaan kalliin läppärin. Piti kuulemma olla nimenomaan Windows-kone koska muuten kukaan ei kuulemma osaa neuvoa koneen käytössä! Sen suhautuminen minuunkin on muuttunut täysin sen jälkeen kun hankin Macin vuosi sitten ja olenkin nyt ns. mäkki-ihiminen! Onneksi huomenna pääsen hetkeksi kaltaisieni joukkoon
No eikö se sen poika sais neuvoa winkkarin käyttöä kun kerran sillä syyllä sellasen usutti hankkimaan. Höh kaikkea kanssa.
Kiitokset minunki puolesta kaikille osallistujille, tosi mukavaa oli ja aika riensi kyllä liian nopiaa . Ongelmiakin tuli ratkottua ja tutustuttua uuteen iPhoneenki ja muuta mukavaa turinaa oli . Täytyy sitten ens vuojen puolella ottaa uusiks (paljon tuli kyllä kyselyitäkin, milloin on seuraava tapaaminen ). Kiitoksia kaikille vielä kerran.
Kuviakin laitan sitten kunhan saan ne kuvaajalta
Edit: kiitoksia muistin myyjälle (nimeä en muista ) kivasti MDD hyrrää nyt
Getting enough sleep helps you do your best in whatewer you do.