Reason 4
-
Reason 4
Viesti Kirjoittaja paviaani »
Uus syna Thor sekä sekvensseri-ikkunassa mahtavat automaatio työkalut rupee
näyttään todella hyvältä.
http://www.propellerheads.se/products/r ... ticle=main
iPhone 3G 16Gb
iPod — 20GB
iPod nano — 2GB
iSight
iMac 233 MHz
Belkin EyeTV
+ kaiken ja laista Apple sälää
-
-
Re: Reason 4
Viesti Kirjoittaja teemue »
Tosiaan, olen myös käsittänyt ettei Reason vaadi hirveästi loppupeleissä tehoa. Mutta kai se toimii iBook 1.33GHz / 768Mt kokoonpanossa sentäs?

-
Viesti Kirjoittaja Blank^ »
Toimii, mutta veikkaan että rupeaa nykimään sitten jossain vaiheessa, kun on liikaa instrumentteja. Reason 3.5 ainakin kyykkäsi 1.33GHz Powerbook G4:lla. Vaan on se silti musasofta keveimmästä päästä.teemue kirjoitti:Anteeksi kun lainaan härskisti ja nostan tätä wanhaa topiccia...
Tosiaan, olen myös käsittänyt ettei Reason vaadi hirveästi loppupeleissä tehoa. Mutta kai se toimii iBook 1.33GHz / 768Mt kokoonpanossa sentäs?
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Eipä se latenssi varmaan se isoin kynnys vaan integroidulle kortille tyypilliset kevyet häiriöäänet.teemue kirjoitti:Jepjep...minkäslaista äänirautaa muuten mäkeissä on? Olen ymmärtänyt että aika alhaiset latenssit saa alkuperäiselläkin raudalla... Tavoitteena olisi saada kyseinen iBook musakäyttöön Reason + midikiippari-kombinaatiolla.
-
Latensseissa en ole törmännyt minkäänlaisiin ongelmiin. Sen sijaan, mäkkien sisäisten äänikorttien äänenlaatu on aika heikko. Alle huntin ulkoisella äänikortillakin saa jo parempaa ääntä ulos.teemue kirjoitti:Jepjep...minkäslaista äänirautaa muuten mäkeissä on? Olen ymmärtänyt että aika alhaiset latenssit saa alkuperäiselläkin raudalla... Tavoitteena olisi saada kyseinen iBook musakäyttöön Reason + midikiippari-kombinaatiolla.
-

-
Re:
Viesti Kirjoittaja Ana P »
Mä sain joskus G3/400 iMacissa pyörimään Reason 2sen juurijajuuri siedettävästi, eikä muistiakaan ollut ihan tolkuttomasti...HurraaApple kirjoitti:Niin ja ihmettelen tuota Reasonin keveyttä...ei vaadi kovin runsaasti prossutehoa...
EDIT: No joo, mulla tais pyöriä siellä alla vielä vanha Nuendo, ja matskut kulki rewireä pitkin...helposti tökki, mutta sain kiippari-osaston tehtyä
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Re: Re:
Mulla pyöri 1.0 G3/500 iMacissa ku vettä vaan. 2.0 sitten rupes nykimään.Ana P kirjoitti:Mä sain joskus G3/400 iMacissa pyörimään Reason 2sen juurijajuuri siedettävästi, eikä muistiakaan ollut ihan tolkuttomasti...HurraaApple kirjoitti:Niin ja ihmettelen tuota Reasonin keveyttä...ei vaadi kovin runsaasti prossutehoa...
-
Viesti Kirjoittaja Fakap »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Menro »
Saattaa mennä vähän off-topiciin , mutta tietääkö joku että toimiiko nuo Reason 4 filet eli reason songit ihan samalla tavalla Pc:llä kuin macillakin ? Eli voinko vaan siirtää pc koneelta vanhat refillit ja biisit macille ja ne toimii siinä samoin tein ?
Kertokaas viisaammat ! Kiitos
-
En näe tossa mitään ongelmaa, vaikkakaan en ole käytännössä tuota kokeillut. Pitäisi toimia ihan moitteetta.Menro kirjoitti:Hei!
Saattaa mennä vähän off-topiciin , mutta tietääkö joku että toimiiko nuo Reason 4 filet eli reason songit ihan samalla tavalla Pc:llä kuin macillakin ? Eli voinko vaan siirtää pc koneelta vanhat refillit ja biisit macille ja ne toimii siinä samoin tein ?
Kertokaas viisaammat ! Kiitos
-
Viesti Kirjoittaja Fakap »
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
-

Yksi ongelma kuitenkin on havaittavissa. Käytän Reasonin ohella Guitar Pro-ohjelmaa, jossa minulla on teoksissani osa raidoista soimassa ihan midi-instrumenttien kautta ja osa menee toisesta portista (IAC:n avulla) Reasonille. Tässäkään ei latenssiongelmaa ole

-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Taitaa olla GP vika eikä Reasonin. Eli reason on tuossa orja jota GP käskyttää mutta hukkaa tuossa jossain muotoa "note off" käskyn. En tunne GPtä softana mutta kurkkaa oisko siellä midi-valikoissa "reset on stop" tyylisiä komentoja valittavaksi.teemue kirjoitti:Noniin nyt olen testannut iBookilla (G4, 1.33GHz, 768Mt) Reasonia ja toimii kyllä aika hyvinkin. En toistaseksi ole mitään hyytymistä havainnut. Midikiipparikin lähti toimimaan lennosta eikä latensseista ole tietoakaan(PC:llä sai asio4allin kanssa pelailla iät ajat.)
Yksi ongelma kuitenkin on havaittavissa. Käytän Reasonin ohella Guitar Pro-ohjelmaa, jossa minulla on teoksissani osa raidoista soimassa ihan midi-instrumenttien kautta ja osa menee toisesta portista (IAC:n avulla) Reasonille. Tässäkään ei latenssiongelmaa oleMutta! Kun katkaisen GP:stä soiton, niin Reason jää huuattamaan instrumenttejaan (siihen asti kun jatkan soittoa ja kanaviin menee uutta dataa tai painan reasonista stoppia.) Onkos neuvoja miten sais fiksattua?:) PC:llä ei kuuna päivänä tät ongelmaa ollutkaan.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja varjoinen »
Thor on kyllä ollut suosikkisynani heti ensikokeilusta lähtien. Ja edelleen Reason saa isot kiitokset sen keveydestä. Ei pahemmin rasittele järjestelmää mutta kyllä se vanhaa 500 Mhz puuceetä raksutti kiitettävästi vuonna nakki. Nykyinen kone kyllä pyörittelee iloisesti raskaammillakin efektoinneilla.
Nyt olen tosin tullut pahaan paikkaan kun olisi mahdollisuus hankkia raskaampikin softa mutta en ole vielä osannut päättää ottaako Reason 4 vai East Westin Goliath-paketti. Kaipa tuohon viimeiseen taivun sen uskomattomien soundien puolesta vaikka Reason onkin kevyt ja nopeampi työskennellä. Saa nyt nähdä.
Kenelläkään jakaa kokemuksia tuosta Goliathista vai aloitanko oman ketjun?
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Fujitsu Siemens Esprimo Intel Core 2 Duo 2,33 Ghz/4Gb/
Digidesign M-Box 2 + Pro Tools LE
M-Audio Keystation 61es + Oxygen 8 v2
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka