Oliskohan suosituksia hyvästä panoraama-ohjelmasta( /pluinista CS2 photariin)
Tähän asti olen käyttänyt Panorama Makeria, mutta ohjelman sekoilu alkaa rehellisesti sanottuna kyrsiä.
Etenkin uuden CS3:n panoraamatoiminto on todella mainio. Kuvat napsahtavat paikoillensa yleensä muutamalla napin painalluksella, eikä virheitä ole tarvinnut juuri korjailla. Suosittelen lämpimästi.
jukos kirjoitti:Etenkin uuden CS3:n panoraamatoiminto on todella mainio. Kuvat napsahtavat paikoillensa yleensä muutamalla napin painalluksella, eikä virheitä ole tarvinnut juuri korjailla. Suosittelen lämpimästi.
CS3 on riittävä jos tekeen panoraamoja harvakseltaan mutta parempiakin ohjelmia löytyy
mm. Autopano Pro.
lsippu
jukos kirjoitti:Etenkin uuden CS3:n panoraamatoiminto on todella mainio. Kuvat napsahtavat paikoillensa yleensä muutamalla napin painalluksella, eikä virheitä ole tarvinnut juuri korjailla. Suosittelen lämpimästi.
CS3 on riittävä jos tekeen panoraamoja harvakseltaan mutta parempiakin ohjelmia löytyy
mm. Autopano Pro.
lsippu
Tuon AutoPanon trialin latasin, ja vaikuttaa aivan mielettömän hyvältä.
Korjasi kaikki vääristymät ynnä muut. Kiitos.
Pakko kyllä ostaa tuo, photarin plugini ei korjannut mitään vääristymiä, vaan siitä tuli yhtä sotkua
Tähän asti olen käyttänyt Panorama Makeria, mutta ohjelman sekoilu alkaa rehellisesti sanottuna kyrsiä.
Kiitos jo näin etukäteen
Mitenkä se sekoilee?
Minulla joku vanha versio ja aika hyvin se toimii.
Kiitos jo näin etukäteen
Mitenkä se sekoilee?
Minulla joku vanha versio ja aika hyvin se toimii.
No se vetää välillä kuvat ihan mäskiksi
EIkä muutenkaan ole kovin vakaa, vaan kaatuilee harva se päivä.
Itsekin tuota autopano olen käyttänyt ja eipä helpompaa softaa panoraamojen tekoon voisi löytää, sen kun vaan lataa kuvat ja ohjelma tekee loput CS2 oma pluginikin on tosin ihan käyttökelpoinen jos viitsii nähdä vaivaa kuvan eteen..