iPhonen lukituksen avaaminen vaurioittaa puh. ohj.
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
15 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhonen lukituksen avaaminen vaurioittaa puh. ohj.
Viesti Kirjoittaja strong »
-
-
-
Viesti Kirjoittaja juharju »
Oletko elänyt jossain tynnyrissä viimeiset viikot? Kai tiedät, että iPhone toimii jo hienosti Suomessa?morbusg kirjoitti:No voinyt tsiisus.. viimeisetkin toivon rippeet puhelimen saamisesta suomessa toimivaksi meni sitten siinä.
Ei kukaan pakota päivittämään ohjelmistoa heti uusimpaan. Ne joilla on avatut puhelimet voivat rauhassa odottaa kunnes esim. tämä 1.1.1 päivitys on murrettu.
Mikään ei tietenkään estä palauttamasta laitteeseen lukkoa ja sitten päivittämään. Sitten ei vain paljon käytellä...
-
-
iPhonen lukituksen murto
Viesti Kirjoittaja kjk »
Epäilen että koko juttu on vain Applen keino lepyttää operaattoreita. En usko että softapäivitys tekee mitän iPhonelle. Apple ei halua vihaisia asiakkaita eikä vihaisia operaattoreita. Pelkkä vihjaisu että laite ei mahdollisesti toimi estää monia purkamasta lukitusta. Tällä ilmoituksella Apple myös palvelee kuluttajia siltä varalta että laite ei tosiaankaan toimisi. Eihän esim. Audikaan voi taata että auto toimii jos joku menee näpelöimään sen moottorin toimintaa ohjaavaa softaa tai MS ei tue niitä jotka kräkkäävät Windowsin koodia auki. Sinänsä ihan loogista.
-
Viesti Kirjoittaja morbusg »
En.juharju kirjoitti:Oletko elänyt jossain tynnyrissä viimeiset viikot?morbusg kirjoitti:No voinyt tsiisus.. viimeisetkin toivon rippeet puhelimen saamisesta suomessa toimivaksi meni sitten siinä.
Kyllä.juharju kirjoitti:Kai tiedät, että iPhone toimii jo hienosti Suomessa?
Sano sama hänelle joka on laittanut jo rahaa kiinni ja ei voi käyttää virallisia päivityksiä ja joutuu säätämään kuin pahainen kräkkeri.
-
-
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Ensi viikolla saamme varmaan uuden lukituksenpoistotyökalun.
Täällä lisätietoja
http://wap.afterdawn.com/uutinen.cfm?id=11247
Todellista kissa ja hiirileikkiä tämä tulee olemaan pitkään. Ei siis helppoa ja mukavaa ole tuollainen lukitsemattoman kapulan käyttö.
T: Harri
Täällä lisätietoja
Todellista kissa ja hiirileikkiä tämä tulee olemaan pitkään. Ei siis helppoa ja mukavaa ole tuollainen lukitsemattoman kapulan käyttö.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Oikeasti tuossa viestissä kyllä taidetaan sanoa, että ovat tarjoamassa lukituksenpoistonpoistotyökalua, eli lukituksenpalautustyökalua. Eihän juuri kukaan edes tiedä vielä, millainen Applen päivitys on.harri_tku kirjoitti:Ensi viikolla saamme varmaan uuden lukituksenpoistotyökalun.
Täällä lisätietoja
-
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
'Happamia' sanoi kettu pihlajanmarjoista... Mulle tää kapula on ollut todella HELPPO ja MUKAVA siitä lähtien kuin olen sen avannut. Tottakai mä haluaisin tähän kaikki nuo herkut mitä viime päivitys toi tullessaan, mut ilman niitäkin tää on niin loistava laite kuin vain Applelta voi odottaa.harri_tku kirjoitti: Ei siis helppoa ja mukavaa ole tuollainen lukitsemattoman kapulan käyttö.
Kaikki te ketkä olette joskus tehneet sen kuuluisan 'switch:in' tiedätte mistä mä puhun... Mulla on tän 'luurin' kanssa ihan samanlainen aurinkoinen fiilis kuin n. kolme vuotta sitten kuin vaihdoin winukan mac:iin. Ei sitä euforian tunnetta voi sanoin kuvailla kun kaikki toimii kuten ihmismieli.
Onhan mun rehellisyyden nimissä todettava, että parannettavaakin olisi... Pientä hieno säätöä, mutta tää softa onkin tehty jenkkimarkkinoille. Kyllä tää kuitenkin noi Symbian puhelimet VOITTAA ihan KUUS-NOLLA.
AppleTV 4K - iPhone Xs 512 Gt - iPad Pro 3rd gen 512 Gt - MBP 15" 2,9 GHz, 32 Gt, Vega 20, 1 Tt
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Kuinka hyvin tuo Mac-yhteensopivuus on toteutettu? Onko tiedonsiirron suhteen eroa, käyttääkö iSyncin kautta Nokian kännykkää tai iPhonea?Nätti-Nikke kirjoitti:Kyllä tää kuitenkin noi Symbian puhelimet VOITTAA ihan KUUS-NOLLA.harri_tku kirjoitti: Ei siis helppoa ja mukavaa ole tuollainen lukitsemattoman kapulan käyttö.
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Mikäli minä olen mitään ymmärtänyt, niin iPhonen kanssa saa unohtaa iSyncin, kaikki Applen tukema tiedonsiirto tapahtuu iTunesilla.strong kirjoitti:Onko tiedonsiirron suhteen eroa, käyttääkö iSyncin kautta Nokian kännykkää tai iPhonea?
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
-
15 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka