Koneen takuuaika meni vast'ikään umpeen
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja jap »
Viesti Kirjoittaja jjm »
Viesti Kirjoittaja kermit »
Mahdollisesti, mutta en tiedä millainen laakerointi siinä on. Kuitenkin akselin päässä on luultavasti semmonen pyöreä tarra. Sen alle kun kurkistaa ja pistää pienen tipan ohutta öljyä. Mutta vain pieni tippa, liika öljy voi levitä muuallekin ja pöly tarttuu helpommin kiinni.jap kirjoitti:Uskaltaisiko tuuletinta mennä rasvaamaan?
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Viesti Kirjoittaja jap »
Pölyteoria taitaa pitää paikkaansa. Kun koneen kääntää kyljelleen, kitinä loppuu melkein kokonaan. Vain aivan läheltä kuulee hyvin vaimeaa vikinää.15379093 kirjoitti:Otaksumpa vain ettei vika ole laakerissa vaan pölyyntyneessä ropellissa. Eli paksu pöly kerros peittää ropellin ja tämän johdosta ropellin painopiste on muuttunut rakenteeseensa nähden. Tällöin se pyöriessään koskettaa aivan hivenen kannatin runkoonsa.
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Viesti Kirjoittaja jap »