Kuinka vaikeaa voi olla yhden ohjelman käyttäminen.
iTunes-musiikkikansio on määritelty ulkoiselle levylle. Raahasin iTunesiin musiikkia ja sehän oli taas vaihtanut asetuksissaan musiikkikansion sijainnin läppärin omalle levylle. Voi voi voi. Mitenkä asia nyt korjataan?
Kansion vaihto takaisin ulkoiselle levylle ja iTunes kysyy että järjestetäänkö homma kuntoon. Klikkaan että kyllä maar ja ja iTunes rupeaa töihin. Homman loputtua ei ulkoisella levyllä edelleenkään ole noita biisejä, jotka menivät tuonne läppärin levylle! MITÄ HITTOA!! Miksi ei?!
Millä saan nyt nuo biisit paikoilleen tuonne ulkoiselle levylle?
Viimeksi ajattelin että annan iTunesille vielä yhden mahdollisuuden ja se meni tässä. Amarok täältä tullaan!
iTunes kiroilua TAAS
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTunes kiroilua TAAS
Viesti Kirjoittaja Pbman »
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia iTunesin kanssa. Musiikit ovat koneen omalla kovalevyllä. Kaikki on aina toiminut. En ymmärrä, miten ihmisillä on vaikeuksia iTunesin kanssa. Niin yksinkertainen ohjelma kuin vain olla ja voi.
Ehkä en ymmärrä, kun ongelmia ei ole ollut.![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Ehkä en ymmärrä, kun ongelmia ei ole ollut.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Et nähtävästi sattunut huomaamaan, että tässä juuri puhuttiin siitä, kun ne biisit eivät ole siellä omalla levyllä eikä niiden haluttaisikaan olla. Itse olen saman asian kanssa paininut myöskin, kun ei viitsisi kaikkea pitää täällä koneen omalla levyllä.Viizei kirjoitti:Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia iTunesin kanssa. Musiikit ovat koneen omalla kovalevyllä. Kaikki on aina toiminut. En ymmärrä, miten ihmisillä on vaikeuksia iTunesin kanssa. Niin yksinkertainen ohjelma kuin vain olla ja voi.
Macbook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja Larkki »
Offtopic-parkua: Tämmöisten ohjelmien (iTunes, iPhoto) typeryyksien takia en enää edes yritä käyttää ohjelmia niiden täydellä potentiaalilla (esim iTunesissa tähtiluokitukset), koska kuitenkin jossain vaiheessa käy niin että se hukkaa noi kirjaston datat ja kaikki työ on ollut turhaa. Käytän iTunesia ihan vaan musiikkisoittimena winampin tapaan -> add files to library ja sitten niitä voi soittaa. Välillä voi tyhjentää koko libraryn ja sitten taas myöhemmin voi lisätä ne sinne takasin sisään. Ei tule tuommoisia ongelmia koskaan. Album artit tallennan ID3-tageihin, niin ei pääse nekään hukkumaan.
Sori, oli pakko avautua...
Sori, oli pakko avautua...
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Tajusin viestin, mutta oli vain pakko avautua kuten Larkkikin jälkeeni. Näitä 'iTunes kakkaa'-viestejä on ollut niin paljon.Cathi777 kirjoitti:Et nähtävästi sattunut huomaamaan, että tässä juuri puhuttiin siitä, kun ne biisit eivät ole siellä omalla levyllä eikä niiden haluttaisikaan olla. Itse olen saman asian kanssa paininut myöskin, kun ei viitsisi kaikkea pitää täällä koneen omalla levyllä.Viizei kirjoitti:Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia iTunesin kanssa. Musiikit ovat koneen omalla kovalevyllä. Kaikki on aina toiminut. En ymmärrä, miten ihmisillä on vaikeuksia iTunesin kanssa. Niin yksinkertainen ohjelma kuin vain olla ja voi.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Miksi et ota täppää pois 'Copy files to iTunes Music folder when adding to library'? En ehkä ymmärrä koko ongelmaa mutta paska softa jos ittekseen lähtee muuttamaan asetuksia.
EDIT: Nyt luulen että ymmärrän, unohda yllä oleva.
Hehe, itse olen kiroillut toista iSoftaa nimittäin iPhotoa. Uskomatonta kun eivät saa näitä helppokäyttöisiksi! Mainokset kannattaa unohtaa faktat puhuvat toista...
EDIT: Nyt luulen että ymmärrän, unohda yllä oleva.
Hehe, itse olen kiroillut toista iSoftaa nimittäin iPhotoa. Uskomatonta kun eivät saa näitä helppokäyttöisiksi! Mainokset kannattaa unohtaa faktat puhuvat toista...
-
Viesti Kirjoittaja Sälli »
Mulla on ollut iTunes käytössä lokakuusta 2002 ja kaikki play countit ja arvioinnit on edelleen tallessa, eikä mitään ongelmia ole ollut. Tosin kirjastokin on sisäisellä levyllä.Larkki kirjoitti:Tämmöisten ohjelmien (iTunes, iPhoto) typeryyksien takia en enää edes yritä käyttää ohjelmia niiden täydellä potentiaalilla (esim iTunesissa tähtiluokitukset), koska kuitenkin jossain vaiheessa käy niin että se hukkaa noi kirjaston datat ja kaikki työ on ollut turhaa.
-
Re: iTunes kiroilua TAAS
Viesti Kirjoittaja totalhki »
Valitse Lisäasetukset > Yhdistä kirjasto.Pbman kirjoitti: Millä saan nyt nuo biisit paikoilleen tuonne ulkoiselle levylle?
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka