kattelin kyllä voorumin haulla mutta kirjo on laaja ja nyt olis tilanne päällä.
Voiskos ystävällinen voorumikansa listata tähän tasan toimivia pci-usb2 -kortteja Sawtooth-G4:ään. Belkineitä on jo ehdotettu, mutta esim. Verkkokauppa.comista ovat kaputt. Elikäs homman nimi on se, että et ensi keskiviikkona sijaitsen pääkaupungissa ja voin moisen käydä ostamassa.
Täältä Rollosta niitä ei löydy.
Sys tuo mullen iPod nanon Ameriikoista joten tahtoisin sitä geenelkulla hoidella.
Jos kellä on noiden Belkinien kohdalta malli- ja saatavuustietoja niin tänne nekin kanssa myös!
pci USB2
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Viesti Kirjoittaja biblo »
Itse tilasin SP-elektroniikalta.
http://www.spelektroniikka.fi/ ja sieltä usb-uutuudet ja hiukan alaspäin.Toimi heittämällä kahdessa eri G4:sessa.
Ja tuo liikehän sijaitsee Oulussa joten sinulla ei ole turhan pitkä matkakaan.
http://www.spelektroniikka.fi/ ja sieltä usb-uutuudet ja hiukan alaspäin.Toimi heittämällä kahdessa eri G4:sessa.
Ja tuo liikehän sijaitsee Oulussa joten sinulla ei ole turhan pitkä matkakaan.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja ciel »
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=61645304
Itse ostin tuollaisen 12 eurolla ja ihan hyvin on pelittänyt jo yli puoli vuotta. Nukkuminen ja herääminen toimii ok.
Itse ostin tuollaisen 12 eurolla ja ihan hyvin on pelittänyt jo yli puoli vuotta. Nukkuminen ja herääminen toimii ok.
- PowerMac G4 1,2 GHz
- MBP 15" early 2008
- MBP 15" early 2008
-
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Toimiiko muuten nämä ketjussa mainitut kortit nukkumisen kanssa massamuistilaite kytkettynä? Kiinnostaisi tietää, kun tuo on yleensä se kompastuskivi.
Toinen juttu on eri käyttöjärjestelmäversiot, eli Apple on onnistunut saamaan osalla 10.3:n ja 10.4:n versioista myös vartavasten Maceille tehdyt USB 2.0 -kortit lopettamaan yhteistyön.![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Toinen juttu on eri käyttöjärjestelmäversiot, eli Apple on onnistunut saamaan osalla 10.3:n ja 10.4:n versioista myös vartavasten Maceille tehdyt USB 2.0 -kortit lopettamaan yhteistyön.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
kaikki maailman vesi on homeopaattista kusta
-
Viesti Kirjoittaja ciel »
Hyvä pointti, mulla on kone ainakin muutamaan kertaan kaatunut kun olen jättänyt kovalevyn kiinni. On kyllä muutaman kerran toiminutkin. Toisaalta vika voi olla myös kovalevykotelon SATA-USB -ohjaimessa, kotelo on halvin mitä löytyi eikä kovin laadukkaan oloinen. Nykyään sammutankin ulkoisen kovon aina ennen nukkumaanmenoa.
- PowerMac G4 1,2 GHz
- MBP 15" early 2008
- MBP 15" early 2008
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
Tilasin sitten lopulta tuon ja nyt olen onnellinen 8) toimii just niinku pitää ja kaupantekokin oli erittäin fiksua!ciel kirjoitti:http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=61645304
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Onko se sun Lacie vastaava kuin tuo? Olen hankkimassa korttia PM G4:ään. Vian piirillä varustetuista korteista olen kuullut varsin sekalaista palautetta, joten niitä olen ajatellut välttää. Lacien lisäksi olen harkinnut Belkiniä, Gembirdiä tai InLineä (NECin piiri) onko näistä kokemuksia? Voitte suositella myös muita malleja, jos on kokemuksia.Jaroneko kirjoitti:Mulla on LaCien USB2 kortti NECin ohjaimella, eikä oo ollu minkäänlaisia ongelmia G3 DT:n, eikä G4 QS '02:n kanssa. Sitä en kyllä osaa arvata, mistä noita saisi.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
iBook 14", iPod 20 Gt
-
Re:
Viesti Kirjoittaja Machist »
Onkos selvinnyt mikä kortti toimii parhaiten?p-veli kirjoitti:Onko se sun Lacie vastaava kuin tuo? Olen hankkimassa korttia PM G4:ään. Vian piirillä varustetuista korteista olen kuullut varsin sekalaista palautetta, joten niitä olen ajatellut välttää. Lacien lisäksi olen harkinnut Belkiniä, Gembirdiä tai InLineä (NECin piiri) onko näistä kokemuksia? Voitte suositella myös muita malleja, jos on kokemuksia.Jaroneko kirjoitti:Mulla on LaCien USB2 kortti NECin ohjaimella, eikä oo ollu minkäänlaisia ongelmia G3 DT:n, eikä G4 QS '02:n kanssa. Sitä en kyllä osaa arvata, mistä noita saisi.
Pitäisi pari halpaa korttia hommata tässä..
-
Re: Re:
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
VIA-piirillä tehdyt kortit on todella epävarmoja tapauksia - mulla sai Sawtoothissa aikaan Kernel Paniceja yms.Machist kirjoitti:Onkos selvinnyt mikä kortti toimii parhaiten?p-veli kirjoitti:Vian piirillä varustetuista korteista olen kuullut varsin sekalaista palautetta, joten niitä olen ajatellut välttää. Lacien lisäksi olen harkinnut Belkiniä
Heitin tuon linkin mukaisen Belkinin sisään, ja hyvin toimi, ja vielä nykyiselläkin omistajalla. Suosittelen.
Halinen.org
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
-
Re: Re:
Viesti Kirjoittaja Machist »
Ok..mutofuto kirjoitti:VIA-piirillä tehdyt kortit on todella epävarmoja tapauksia - mulla sai Sawtoothissa aikaan Kernel Paniceja yms.Machist kirjoitti:Onkos selvinnyt mikä kortti toimii parhaiten?p-veli kirjoitti:Vian piirillä varustetuista korteista olen kuullut varsin sekalaista palautetta, joten niitä olen ajatellut välttää. Lacien lisäksi olen harkinnut Belkiniä
Heitin tuon linkin mukaisen Belkinin sisään, ja hyvin toimi, ja vielä nykyiselläkin omistajalla. Suosittelen.
Kuis tuo Gembird? ei sattunu heti silmään millä piirillä.
Edullinen olisi ainakin

13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka