Onneks olkoon täältäkin suunnalta! Nyt sua ei tarvii enää potkia pois ku kanavalle läktästää K18 merkintäJuh0` kirjoitti:Jes tänään tuli 18 täyteen8)
![]()
![]()
art-turku tulee 5 vuotta jälessä

Viesti Kirjoittaja MasBe »
Onneks olkoon täältäkin suunnalta! Nyt sua ei tarvii enää potkia pois ku kanavalle läktästää K18 merkintäJuh0` kirjoitti:Jes tänään tuli 18 täyteen8)
![]()
![]()
art-turku tulee 5 vuotta jälessä
Viesti Kirjoittaja maxima »
tsip kirjoitti:Onnittelut Juh0lle, hyvän päivän olet valinnutTänään on tietenkin myös minun syntymäpäivä
34 tulee mittariin, alkaa olla naisen iässä
![]()
Himskatti, että osaan tehdä hyvää kaalipataa! Nälkä on kyllä hyvä avite mutta... 8)
Viesti Kirjoittaja tsip »
En oo mihkään naamakirjaan lähteny mukaan vai oonko? Jos olenki niin niihin aina keksitään väärät päivät ja laitetaan poppasMaijan kuvamaxima kirjoitti:tsip kirjoitti:Onnittelut Juh0lle, hyvän päivän olet valinnutTänään on tietenkin myös minun syntymäpäivä
34 tulee mittariin, alkaa olla naisen iässä
![]()
Himskatti, että osaan tehdä hyvää kaalipataa! Nälkä on kyllä hyvä avite mutta... 8)
![]()
![]()
![]()
hitsinpitsi tuo Facebook valehtelee, siinä luki ettei ole lähestyviä syntymäpäiviä tiedossa, vaan täälläpäs juhlii koko foorumi!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Kiitos kaikillehenkraks kirjoitti:Onnea Onnea!!Viizei kirjoitti:Onnea onnea onnea!!maxima kirjoitti:Onnea onnea onnea!!Anniel kirjoitti: Onnea onnea onnea!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luottaen makuaistisi hienostuneisuuteen testaan tuotteen tänään kera Sauerkrautin.Maza kirjoitti:Lidlistä saa Weißwurstia! Ja mukana paketissa on ehtaa baijerilaista makeaa ja tummaa sinappia. Voi pojat, siitä ei makkara parane!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minä en ole vielä ehtinyt testaamaan Lidlin tuotetta, mutta kosmisella tasolla Weißwurst on loistavaa. Outoa muuten, ettei paketissa ollut valmistusohjetta. Moni varmasti paistaa makkaran, mikä on oikea kardaanimunaus. Eikä sitä kuortakaan kuulu syödä. Mutta tottahan kaikki Weißwurstia ostavat tuntevat tämän sekä muun etiketin.amanita kirjoitti:Luottaen makuaistisi hienostuneisuuteen testaan tuotteen tänään kera Sauerkrautin.Maza kirjoitti:Lidlistä saa Weißwurstia! Ja mukana paketissa on ehtaa baijerilaista makeaa ja tummaa sinappia. Voi pojat, siitä ei makkara parane!
Kerro ihmessä koko etiketti, tuote minulle tuntematon. Onkos hapankaali kenties epäetikettimäistä?Maza kirjoitti:Minä en ole vielä ehtinyt testaamaan Lidlin tuotetta, mutta kosmisella tasolla Weißwurst on loistavaa. Outoa muuten, ettei paketissa ollut valmistusohjetta. Moni varmasti paistaa makkaran, mikä on oikea kardaanimunaus. Eikä sitä kuortakaan kuulu syödä. Mutta tottahan kaikki Weißwurstia ostavat tuntevat tämän sekä muun etiketin.amanita kirjoitti:Luottaen makuaistisi hienostuneisuuteen testaan tuotteen tänään kera Sauerkrautin.Maza kirjoitti:Lidlistä saa Weißwurstia! Ja mukana paketissa on ehtaa baijerilaista makeaa ja tummaa sinappia. Voi pojat, siitä ei makkara parane!
Kehotan nauttimaan ruokajuomaksi vielä kylmää Bier-juomaa.
Weisswurst on alunperin tuoremakkara, joka nautittiin ennen kello kahtatoista päivällä. Tästä saa nykyään tinkiä. Se kypsennetään kuumassa vedessä, ei kuitenkaan keitetä. Makkaran pitää jäädä pehmeäksi, joten liikaa ei pidä keittää. Alunperin itse makkara-aine oli osittain jopa nestemäistä, joten haarukalla syönti ei onnistunut. Tästä syystä perinteinen tapa syödä on sisuksen imeminen toisesta päästä. Eli pää poikki ja imaistaan makkarasta valkea sisus kitusiin. (Varottava likaisia mielleyhtymiä!) Sivistynyt tapa on kuitenkin tehdä makkaraan siisti ruumiinmyötäinen viilto ja irrottaa sisus kuoresta, kuori jätetään syömättä. Makea ja tumma sinappi kuuluu ehdottomasti asiaan. Lisäksi yleisimmin tarjoillaan Brezel-rinkeli, hapankaali ei ole etikettivirhe. Perunasalaattiakin saattaa olla kaverina. Mutta ei ketsuppia! Ja ruokajuoma lienee itsestäänselvyys.amanita kirjoitti:Kerro ihmessä koko etiketti, tuote minulle tuntematon. Onkos hapankaali kenties epäetikettimäistä?
Voi hienoa, kiitos Maza! Kokeilen ohjeittesi mukaan kera puhtaasti yhtyvien mielteiden!Maza kirjoitti:Weisswurst on alunperin tuoremakkara, joka nautittiin ennen kello kahtatoista päivällä. Tästä saa nykyään tinkiä. Se kypsennetään kuumassa vedessä, ei kuitenkaan keitetä. Makkaran pitää jäädä pehmeäksi, joten liikaa ei pidä keittää. Alunperin itse makkara-aine oli osittain jopa nestemäistä, joten haarukalla syönti ei onnistunut. Tästä syystä perinteinen tapa syödä on sisuksen imeminen toisesta päästä. Eli pää poikki ja imaistaan makkarasta valkea sisus kitusiin. (Varottava likaisia mielleyhtymiä!) Sivistynyt tapa on kuitenkin tehdä makkaraan siisti ruumiinmyötäinen viilto ja irrottaa sisus kuoresta, kuori jätetään syömättä. Makea ja tumma sinappi kuuluu ehdottomasti asiaan. Lisäksi yleisimmin tarjoillaan Brezel-rinkeli, hapankaali ei ole etikettivirhe. Perunasalaattiakin saattaa olla kaverina. Mutta ei ketsuppia! Ja ruokajuoma lienee itsestäänselvyys.amanita kirjoitti:Kerro ihmessä koko eiketti, tuote minulle tuntematon. Onkos hapankaali kenties epäetikettimäistä?
Viesti Kirjoittaja baskk »
Viesti Kirjoittaja Aries »
ToimistotarvikkeitaLare kirjoitti:Mitä myyt?Aries kirjoitti:Jos kauppa käy samalla tavalla kuin tällä viikolla on tähän mennessä käynyt, niin mie tykkään
No niin, kriittinen makutesti on tehty. Etenkin sinappi saa erityiskiitoksen, se oli hyvää ja sitä oli paljon. Makkara oli myös juuri sitä, mitä odotinkin. Mieto maku ja pehmeä koostumus, oikein hyvää. Eihän se tietenkään kestä vertailua tuoreeseen makkaraan müchenläisessä Biergartenissa kuunnellen saksalaisia olutlauluja. (Vaikka Hofbrauhaus onkin jonkinasteinen turistirysä.)Maza kirjoitti:Lidlistä saa Weißwurstia!