Onko joku muu huomannut, että uusimman EyeTv:n päivityksen jälkeen DivX:si exportoidessa tekstitykset häviävät? Olen diväksännyt aikaisemmin, niissä on ollut tekstit ihan ok. Ainoa muuttuja tässä on nyt tuo uusi päivitys EyeTv:stä. Onko ratkaisua ongelmaan?
Ja mikä siinä on, kun aina ko. ohjelman päivitys on jotenkin pielessä? Aina joku ihme uusi bugi.
M
EyeTv, DviX, tekstitykset häviävät
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
EyeTv, DviX, tekstitykset häviävät
Viesti Kirjoittaja Mini-tyttö »
-
Re: EyeTv, DviX, tekstitykset häviävät
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Oletko nyt ihan varma että aikaisemminkin on toiminut, es usko.Mini-tyttö kirjoitti:Onko joku muu huomannut, että uusimman EyeTv:n päivityksen jälkeen DivX:si exportoidessa tekstitykset häviävät? Olen diväksännyt aikaisemmin, niissä on ollut tekstit ihan ok. Ainoa muuttuja tässä on nyt tuo uusi päivitys EyeTv:stä. Onko ratkaisua ongelmaan?
Ja mikä siinä on, kun aina ko. ohjelman päivitys on jotenkin pielessä? Aina joku ihme uusi bugi.
M
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Olet varmaankin aikaisemmin tallentanut neloselta/mtv3:lta jossa teksti on poltettu kiinni kuvaan. Nyt kyseessä taitaakin olla ylen lähetys, arvasinko oikein?
Itse en ole millään versiolla saanut ylen käyttämää DVB tekstitystä uimaan DivX/DVD:lle.
-
Viesti Kirjoittaja Mini-tyttö »
Moi,
Jaa. Hyvä kysymys. En tullutkaan tuota ajatelleeksi. Voi olla, että on ollut kaupallisten ohjelmia.
Onko joku muu hyvä keino saada DVD:lle mahtumaan enemmän tavaraa? Siten, että tekstitkin jäävät? DivX ei ole itse tarkoitus, olen sitä käyttänyt sen takia, että saisin enemmän matskua yhdelle levylle.
MT
Jaa. Hyvä kysymys. En tullutkaan tuota ajatelleeksi. Voi olla, että on ollut kaupallisten ohjelmia.
Onko joku muu hyvä keino saada DVD:lle mahtumaan enemmän tavaraa? Siten, että tekstitkin jäävät? DivX ei ole itse tarkoitus, olen sitä käyttänyt sen takia, että saisin enemmän matskua yhdelle levylle.
MT
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ylen DVB-tekstejä ei taida nappia painamalla saada siirtymään oli alustana mikä tahansa käyttis, joka sinäänsä on ihme!? Saa korjata jos olen väärässä.Mini-tyttö kirjoitti:Moi,
MT
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Taitaa mennä säätämiseksi ylen tekstityksen kanssa (+ muiden kanavien kanssa jotka käyttävät 'mystisen' standardin mukaista DVB-tekstitystä). Hae vaikkapa googlella tai tästä foorumista ProjectX:llä niin ohjeet ehkä löytyy, itse en ole jaksanut ryhtyä tuohon hommaan, antakaa mulle one-click solution kiitos!

4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka