Haastateltavia haetaan!
-
Haastateltavia haetaan!
Viesti Kirjoittaja Ossi »
oulusta lehtihaastattelua varten. haastattelu
ja kuvaus torstaina 4.10! mailaa arto.kiuru(a)gmai.com
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: Haastateltavia haetaan!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Helkkari, jonsen olis jonkun decaden liian vanha ja asuis etelässä niin olsin taatusti ollum mukana! Tosin en olis huamena päässyk kuvaukseenkaan kunoon Helssinkis.Ossi kirjoitti:Etsitään 15-18 vuotiaita macihmisiä
oulusta lehtihaastattelua varten. haastattelu
ja kuvaus torstaina 4.10! mailaa arto.kiuru(a)gmai.com
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
-
Viesti Kirjoittaja kuningascobra »

![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
NITRO MISFITTSI
-
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
-
-
Viesti Kirjoittaja Hutsipotsi »
Ei ole tuolla haastattelulla mitään tekemistä meijän tapaamisen kanssa, taitaapi olla ihan puhas yhteensattumamarco_x kirjoitti:mahtaa sunnuntaina olla ihan ylitarjontaa moisista..... viitaten siihen tapaamiseen.... vai onko kenties sitä varten tämäkin press.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kiitos linkistä, asiallinen juttu!
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja arijoutsi »
Ei kaikilta osin.amanita kirjoitti:Kiitos linkistä, asiallinen juttu!
"En ole oikein koskaan jaksanut innostua pc-koneista, koska ne eivät toimi kunnolla", Oulussa ammattiopisto Luovissa media-assistentiksi opiskeleva Turpeinen tunnustaa.
Tätä samaa saa lukea myös täältä. Itse PC koneita käyttänyt 15 vuotta ilman mainittavia ongelmia. Sen sijaan 2 mäkkiä meni hyötyjäte keräykseen alta vuoden käytön jälkeen. Siltikään en pidä mäkkiä huonona, minulla vain kävi huono tuuri. Tiedän kyllä mitä tuolla PC morkkaamisella tarkoitetaan. Eikö olisi täälläkin suotavaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Päätelkää itse mitä tarkoitan.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Siis mitä tarkoitat? Sinuako olisi pitänyt haastatella? Tuo oli haastatellun ihmisen ikioma kokemus ja sellaisena kiistämätön. Ei sitä sen kummempana faktana tuossa esiteltykään.arijoutsi kirjoitti:Ei kaikilta osin.amanita kirjoitti:Kiitos linkistä, asiallinen juttu!
"En ole oikein koskaan jaksanut innostua pc-koneista, koska ne eivät toimi kunnolla", Oulussa ammattiopisto Luovissa media-assistentiksi opiskeleva Turpeinen tunnustaa.
Tätä samaa saa lukea myös täältä. Itse PC koneita käyttänyt 15 vuotta ilman mainittavia ongelmia. Sen sijaan 2 mäkkiä meni hyötyjäte keräykseen alta vuoden käytön jälkeen. Siltikään en pidä mäkkiä huonona, minulla vain kävi huono tuuri. Tiedän kyllä mitä tuolla PC morkkaamisella tarkoitetaan. Eikö olisi täälläkin suotavaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Päätelkää itse mitä tarkoitan.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja arijoutsi »
Haastettelijan kokemushan tuo oli, enkä sitä kiistäkkään. Kuten tuossa haastattelussa kävi ilmi, niin käyttää Windowsia pakon edessä. Ilmeisesti huonot kokemukset Windowsista. Mutta kun PC on paljon muutakin kuin Windows. Jos Windows ei toimi, niin ei se välttämättä ole PC:een vika. Vai mistä johtuu että Linux, Unix jne. toimii siinä ongelmitta. Kun kirjoitin "Tätä samaa saa lukea myös täältä", tarkoitin että yleistetään PC=Windows.Repe Ruutikallo kirjoitti:Siis mitä tarkoitat? Sinuako olisi pitänyt haastatella? Tuo oli haastatellun ihmisen ikioma kokemus ja sellaisena kiistämätön. Ei sitä sen kummempana faktana tuossa esiteltykään.arijoutsi kirjoitti:Ei kaikilta osin.amanita kirjoitti:Kiitos linkistä, asiallinen juttu!
-
Viesti Kirjoittaja marco_x »
"Suomen Macintosh-käyttäjien yhdistys fiMUG ry ja Oulun Systema Oy järjestävät Mac-tapaamisen tänään Oulun kaupungin pääkirjaston kerhohuoneella kello 12-16. Maksuttomaan tilaisuudessa pidetään pienimuotoinen kirpputori, johon voi tuoda myyntiin vanhoja ja uusia Mac-tavaroita ja -koneita."Hutsipotsi kirjoitti:Ei ole tuolla haastattelulla mitään tekemistä meijän tapaamisen kanssa, taitaapi olla ihan puhas yhteensattumamarco_x kirjoitti:mahtaa sunnuntaina olla ihan ylitarjontaa moisista..... viitaten siihen tapaamiseen.... vai onko kenties sitä varten tämäkin press.![]()
Ihan sattumaa
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Yleiskielessä pc on windows pc. Tästä on foorumilla(kin) jauhettu sivutolkulla. Oikeastihan kaikki kotikoneet maceista lähtien on pc:tä jne. Eli jutussa ei ole mitään vikaa ja toimittaja käytti termiä kyllä ihan "oikein".arijoutsi kirjoitti:Haastettelijan kokemushan tuo oli, enkä sitä kiistäkkään. Kuten tuossa haastattelussa kävi ilmi, niin käyttää Windowsia pakon edessä. Ilmeisesti huonot kokemukset Windowsista. Mutta kun PC on paljon muutakin kuin Windows. Jos Windows ei toimi, niin ei se välttämättä ole PC:een vika. Vai mistä johtuu että Linux, Unix jne. toimii siinä ongelmitta. Kun kirjoitin "Tätä samaa saa lukea myös täältä", tarkoitin että yleistetään PC=Windows.
-
-
- Ylläpitäjä
-
Viesti Kirjoittaja Hutsipotsi »
No kyllä se ihan sattuma on, ite en kyllä tuosta haastattelusta tiennyt yhtään mitään, tapahtumaa järjestäessäni, enkä siitä lehdessä olleesta maininnastakaan, ennenkuin minulle sanottiin siitä tapaamisessa.marco_x kirjoitti:"Suomen Macintosh-käyttäjien yhdistys fiMUG ry ja Oulun Systema Oy järjestävät Mac-tapaamisen tänään Oulun kaupungin pääkirjaston kerhohuoneella kello 12-16. Maksuttomaan tilaisuudessa pidetään pienimuotoinen kirpputori, johon voi tuoda myyntiin vanhoja ja uusia Mac-tavaroita ja -koneita."Hutsipotsi kirjoitti:Ei ole tuolla haastattelulla mitään tekemistä meijän tapaamisen kanssa, taitaapi olla ihan puhas yhteensattumamarco_x kirjoitti:mahtaa sunnuntaina olla ihan ylitarjontaa moisista..... viitaten siihen tapaamiseen.... vai onko kenties sitä varten tämäkin press.![]()
Ihan sattumaa
Ja korjataampas tännekin tuo kalevassa ollut paha moka, siis järjestäjänä olin minä, ei fiMug eikä systema, minä lompsin systemalle sisään ja sanoin, et olen järjestämässä tämmöistä tapaamista ja "ruinasin" sieltä pari konetta näytteille, joista minä olen/olin henkilökohtaisesti vastuussa ja myös fiMugilta kysyin tulevatko taas mukaan tilavuokran maksajina, kahvit ym. minä hommasin ja leivoin pullat, eli koko jutun organisoin ja järjestin yksin.
Kiitoksia fiMugille ja systemalle osallistumisesta.
-
Viesti Kirjoittaja zuki »
Tuohan tarkoittaa selvästi iTunes storea? Ei kaiken imuroinin tarvitse olla laitonta, vaikka kaikki sitä harrastavatkin.Muffe kirjoitti:"Kotona reipas kuvaajaharjoittelija telakoi kannettavansa 22-tuumaiseen näyttöön ja imuroi musiikkia netistä Applen suunnittelemaan mp3-soittimeen iPodiin."
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
-
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka