Viesti Kirjoittaja Anniel »
TervetuloaIppeli kirjoitti:Moi.
Olen ippeli ja tulin tänne, koska maxima pakotti. 27.9. tuli 20"imac ja tykkään siitä, imacista siis.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Tervetuloa, uusi jäsen!Ippeli kirjoitti:Moi.
Olen ippeli ja tulin tänne, koska maxima pakotti. 27.9. tuli 20"imac ja tykkään siitä, imacista siis.
Anniel kirjoitti:Heh, ompas kiva juttu toi yks kiva juttuPari muutakin saattaa ehkä arvata mistä on kyse...
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Tervetuloa ja onnea hienosta valinnastaAnniel kirjoitti:TervetuloaIppeli kirjoitti:Moi.
Olen ippeli ja tulin tänne, koska maxima pakotti. 27.9. tuli 20"imac ja tykkään siitä, imacista siis.Voisin vaikka vannoa että viihdyt
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Ei oo.. tuurilla ne laivatki seilaaLillan kirjoitti:Tervetuloa ja onnea hienosta valinnastaAnniel kirjoitti:TervetuloaIppeli kirjoitti:Moi.
Olen ippeli ja tulin tänne, koska maxima pakotti. 27.9. tuli 20"imac ja tykkään siitä, imacista siis.Voisin vaikka vannoa että viihdyt
p.s on se maximaki joskus viksu
Viesti Kirjoittaja Anniel »
No eiWespa kirjoitti:Ei sitten vissiin ollut se iPhone?Anniel kirjoitti:kun vielä oppis käyttään sitä
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Siinä riittääkin hehkutusta, on nääs sen verta makia pelimaxima kirjoitti:Kaveri lähtee rapakon taakse ensi viikolla, ja näillä näkymin ostan iPhonen!![]()
Viesti Kirjoittaja beeta »
Viesti Kirjoittaja baskk »
Huomenna ei kouluun lainkaanViizei kirjoitti:Erno oli vitsikkäällä päällä.Erño kirjoitti:Menen hehkuttamaan takkaan tulen.![]()
Huomenna kouluun vasta klo 9.30.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Juu todellakin on hienot hiukset! Se väri siinä sivuilla on kiva lisäJaroneko kirjoitti:Niin on.Anniel kirjoitti:Uus tukka on hieno 8)