Xbox + Airport Express
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Xbox + Airport Express
Viesti Kirjoittaja Jay »
Tavoitteena olisi saada tieto siirtymään langattomasti Airport Expressiä hyväksi käyttäen koneelta Xboxin kovalevylle ja toisinpäin ja samalla saada kytkettyä Xbox internetin ihmeelliseen maailmaan. Kenelläkään vastaavanlaista viritelmää? 1Mbit yhteys tulee suoraan seinäpistokkeesta, joten välissä ei ole reitittävää ADSL-modeemia tms. Riittäisikö väliin reititin, josta johdon sekä Xboxiin että Airportiin?
-
Viesti Kirjoittaja vintaque »
Kerroppas lisää setupistasi! Onko Xboxin kovolla jo joku dashboard? Itse jouduin käynnistämään EvolutionX:n levyltä ja eihän boxiin sitten saanut yhteyttä muuta kuin ristiinkytketyllä kaapelilla.
Nyt on XBMC ja ftp-yhteys sekä kansioiden jako sujuu adsl-modeemin/reitittimen kautta oikein sulavasti. Kaid toimii kanssa mukavasti reitittimen kautta.
Airportista en osaa sanoa mitään, mutta verkkokaapelilla virittely sujuu ainakin oikein mukavasti.
Tuossa vielä pari hyödyllistä linkkiä jos et ole jo näihin sattunut törmäämään:
http://www.tdubel.com/index.html
http://forums.xbox-scene.com/index.php? ... 2&t=222010
Nyt on XBMC ja ftp-yhteys sekä kansioiden jako sujuu adsl-modeemin/reitittimen kautta oikein sulavasti. Kaid toimii kanssa mukavasti reitittimen kautta.
Airportista en osaa sanoa mitään, mutta verkkokaapelilla virittely sujuu ainakin oikein mukavasti.
Tuossa vielä pari hyödyllistä linkkiä jos et ole jo näihin sattunut törmäämään:
http://www.tdubel.com/index.html
http://forums.xbox-scene.com/index.php? ... 2&t=222010
-
Viesti Kirjoittaja Jay »
Piiri muistaakseni SmartXX LT OPX V2, ja sen kera juotokseton sovitin ettei pitänyt itse lähteä tinan kanssa haparoimaan. Sisään vaihdettu 200GB kovalevy, dashboardina Avalaunch Apple-teemalla. Lähinnä pyörittelen mediasoittimena XBMC:n kera, mutta hoitaa myös DVD-soittimen virkaa. Tieto siirtynyt tähän asti ristiinkytkettyä RJ45-piuhaa apuna käyttäen, mutta langaton olisi aina hianompivintaque kirjoitti:Kerroppas lisää setupistasi! Onko Xboxin kovolla jo joku dashboard?

-
-
Viesti Kirjoittaja petuz »
Minulla itsellänikin on xbox.
Käytän sitä olohuoneessa, johon ei ole vedetty valmiiksi verkkokaapelia, joten langaton olisi ehdottomasti luontevin ratkaisu.
Minulla on myös MacBook, joka on wlan:ssa TW510 purkin kanssa.
Onko mahdollista käyttää internettiä xboxilla, joka on kytketty ristikaapelilla macbookin verkkokorttiin, josta on taas wlanin kautta kytkettynä ulkomaailmaan.
Kokeilin tuota fyysisesti, eli kannoin macbookin olohuoneeseen ja kytkin sen xboxiin.
Kokeilin myös laittaa internet jaon päälle, mutta siihen minun taitoni sitten loppuivatkin.
xbox pääsee kuintenkin internettiin jos vedän pitkästi kaapelia purkin ja boxin välille =)
Käytän sitä olohuoneessa, johon ei ole vedetty valmiiksi verkkokaapelia, joten langaton olisi ehdottomasti luontevin ratkaisu.
Minulla on myös MacBook, joka on wlan:ssa TW510 purkin kanssa.
Onko mahdollista käyttää internettiä xboxilla, joka on kytketty ristikaapelilla macbookin verkkokorttiin, josta on taas wlanin kautta kytkettynä ulkomaailmaan.
Kokeilin tuota fyysisesti, eli kannoin macbookin olohuoneeseen ja kytkin sen xboxiin.
Kokeilin myös laittaa internet jaon päälle, mutta siihen minun taitoni sitten loppuivatkin.
xbox pääsee kuintenkin internettiin jos vedän pitkästi kaapelia purkin ja boxin välille =)
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka