Mikähän häntä mättää kun hän häntää mättähältä mättähälle häntäämättä mättää. Tiijä häntä.
Tässä ei ole mitään likaisia mielikuvia, mulle mättäästä tulee mieleen suo. Jos jollekin tulee, hälle sen suon. Jos tulee banni, tiedän että se ei ollut unta.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lare mätti viestinsä ihan väärään paikkaan, täähän on selvää uniketjukamaa. osin saattaisi kuulua jopa oikeinkirjoitusketjuunkin. Banneja ei tule, taisit nähdä toiveunta.....Lare kirjoitti:Näin tällä viikolla unta, jossa erästä mieshomppulaista potutti pahasti, ja toinen naishomppulainen lauleskeli laulua jossa Mikki-hiiri hyppeli mättähältä mättähälle. Siinä unessa ihmeteltiin että:
Mikähän häntä mättää kun hän häntää mättähältä mättähälle häntäämättä mättää. Tiijä häntä.
Tässä ei ole mitään likaisia mielikuvia, mulle mättäästä tulee mieleen suo. Jos jollekin tulee, hälle sen suon. Jos tulee banni, tiedän että se ei ollut unta.![]()
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Mutta nukkuminen itsessään on yksi maailman parhaista keksinnöistä.. niinkuin syöminenkinErño kirjoitti:Nukkumaan meneminen ja herääminen ovat kyllä maailman tyhmimpiä asioita
Viesti Kirjoittaja Lare »
Minä kyllä autolla veneen järvestä nostin, en hartiavoimin. Kun käyttää päätä niin säästyy ruumis, eikä tule kävelevää sairaskertomusta ihmisestä. 8)Erño kirjoitti:Niskahartia påks. Kyllä veneen kanssa sählääminen on hassua
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kyllä te takapenkinpojat ilkeilette impulsiivisille siemensyöksyillenne (tiedättekö miksi farkuista tehtiin ensin Jameksii sitten Beaversii...?)Jone-51K kirjoitti:Erno kieltää siltä dödön, laittaa sen yöksi järveen ja kiskoo olkapään irti.Salamijakk kirjoitti:Mitä te ryömitte?
Jossakin asuu Ernotar
Viesti Kirjoittaja Ticky »
RepsLare kirjoitti:Minä kyllä autolla veneen järvestä nostin, en hartiavoimin. Kun käyttää päätä niin säästyy ruumis, eikä tule kävelevää sairaskertomusta ihmisestä. 8)Erño kirjoitti:Niskahartia påks. Kyllä veneen kanssa sählääminen on hassua
Hommaa tyttöystävä. Ranne paranee, mutta polvet ruvella.![]()